Fitness Seller

Do you even beard ?

Onderzoekers: 'Baard net zo vies als een wc'

Het mag dan ontzettend hip zijn om een baard te dragen, maar erg schoon is het niet. Onderzoekers waarschuwen zelfs dat sommige baarden viezer zijn dan een gemiddeld toilet.

Amerikaanse microbiologen gingen met een wattenstaafje door een aantal proefbaarden heen, op zoek naar bacteriën. "Normaal gesproken ben ik niet zo snel verrast, maar hierdoor was ik dat wel", vertelt onderzoeker John Goblic aan de Britse Metro.

Sommige baarden bevatten bacteriën die normaal zijn voor een baarddrager. Maar er waren er ook een aantal die net zoveel poepbacteriën bevatten als een toilet. Het was af en toe zelfs zo erg, dat als de gevonden bacteriën in de waterleidingen zou zitten, de hele boel gedesinfecteerd zou moeten worden.

Volgens de onderzoekers hoefde zelfs de proefpersoon met de vieste baard, niet ziek te worden van zijn eigen gezichtsbeharing. "Maar er was zeker sprak van verontrustend slechte hygiëne".

Nog wel een paar tips voor mannen met een harig gezicht: vaak je handen en je baard wassen en er minder aan plukken.

RTL Nieuws

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/opmerkelijk/onderzoekers-baard-net-zo-vies-als-een-wc

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Daarom verzorgen we onze baarden ...

En de dorsnee laptop of mobieltje is trouwens smeriger dan een baard

daffy wast em iedere dag met shampoo

Ik smeer altijd stront in mijn baard. Er is me verteld dat hij daar sneller door gaat groeien.
Wel uitspoelen met lauw of warm water.

wat doen jullie tegen rost/bruin haar in je baard? Ik heb al 2 jaar me baard niet volledig afgeschoren wel trimmen maar nooit afgeschoren. Nu heb ik de laatste tijden enorm veel bruine/roste haartjes.

wat doen jullie tegen rost/bruin haar in je baard? Ik heb al 2 jaar me baard niet volledig afgeschoren wel trimmen maar nooit afgeschoren. Nu heb ik de laatste tijden enorm veel bruine/roste haartjes.

Verkeerde stront gebruikt denk ik, even afwachten op JoertjuH.

Nog specifieke stront of maakt dat niet uit?

Ik probeer zelf een beetje op de kleur te letten. Ik pak het liefst de hele donkere stront omdat daar meer ijzer in zit. Hoe lichter de kleur hoe meer je er van moet gebruiken wat dus niet zo fris is. Denk dat daardoor ook wat bacterien achter blijven, zie nieuws bericht.

Koud kan, maar door de kou wil de stront wat sneller blijven kleven waardoor het spoelen wat lastig gaat.

hm en pindakaas ?

• #2.111
Gelieve te stoppen met dit topic te vervuilen

De enige stront die werkt is duivenstront

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Dat werkt alleen op de abs, gekkie

• Like
Waarderingen: mat
Met grijze haartjes door je baard ben je echt een Gandalf.

• #2.117
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.118
Ik kan er alweer eventjes tegenaan nu :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
28ukaw0.jpg

nice

Terug