- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
gram test ew werkte voor mij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet of het al gepost is, maar zijn er hier mannen die ervaring hebben met baardolie?

Je bent voor mij wel een soort vaderfiguur, voor zover dat iets waard is.
Het vaderdagpakket van Bearded crook is de moeite om te checken
http://beardedcrook.24uurshop.nl/product/1645942/vaderdag_pakket.aspx
Inhoud van de speciale geschenkverpakking:
Beardoil VANIL (10 ml)
Met een milde vanille geur welke erg populair is onder de vrouwen.
Beardoil SPICY (10ml)
De geur is een kruidige combinatie van Lavendel, Patchouli, Sandelhout en Musk
Beardoil 010 (10 ml)
De nieuwe olie met een samenspel van maar liefst 6 basis oliën en een krachtige ‘mannen’ geur met kruidnagel in de hoofdrol, in eerste instantie alleen te koop in deze speciale set
Beardwax VANILLA (30 ml)
Deze wax wordt uitsluitend gemaakt uit natuurlijke oliën en boters. Deze verzachten,en verzorgen je baard als de huid die eronder zit.
Beard TREATMENT (30 ml)
Een speciaal door Bearded Crook ontwikkelde crème ter verzorging van de baard.
JAGDBITTER KRAUTERLIKEUR (20 ml)
Aan kruidenbitters werden vroeger medicinale werking toegeschreven met een positieve uitwerking op de haren. Werkt het niet dan is het i.i.g. een verdomd lekker drankje met 35% alcohol.
€22.95 (exc. verzendkosten) mooi pakketje voor een mooie prijs imo![]()
Langer laten groeien, geduld dus..
(edit) althans zo ging(gaat) het bij mij altijd, kan zijn dat jou baard er tegen stribbelt![]()
Thanks! Zal het eens proberen. En stel heb sollicitatie werkt baardolie ook om het wat strak te krijgen?

Thanks! Zal het eens proberen. En stel heb sollicitatie werkt baardolie ook om het wat strak te krijgen?