- Waardering
- 15.484
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oja ik ben al bijna twee weken aan het trimmen ipv aan het scheren
Denk dat je me niet meer herkent bij PHM man
Oly beardness... nog maandje of 2 en ben daar ook.Tijdje terug..[afbeelding niet meer beschikbaar] snor wat minder: [afbeelding niet meer beschikbaar]
Tijdje terug..[afbeelding niet meer beschikbaar] snor wat minder: [afbeelding niet meer beschikbaar]
Tijdje terug..
[afbeelding niet meer beschikbaar]
snor wat minder:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben op zoek naar een niet te prijzige maar goeie baardbalsem... enige tips sanca ?
Welke heeft jouw voorkeur van damn of die van the bear? the bear family heeft er met geurtjes... heb je hier ervaring mee ?De beste is de iets duurdere prijsklasse van Damn good soap en die van The bear family, de prijs is relatief omdat het epic lang meegaat Voor budget zou ik eens kijken bij Bearded crook
Welke heeft jouw voorkeur van damn of die van the bear? the bear family heeft er met geurtjes... heb je hier ervaring mee ?
Enig idee ook waar je in belgie je deze ergens kan kopen?

Met de haren onder je kaaklijn kan je ook veel hoor... op mijn wangen heb ik ook niet zoveel... ik houd dat kort en onder de kin langer... zal als die dubbel zo lang is een fototje nemen.Al die dikke baarden hier...mirrin...ik heb zelf te weinig haar op mijn wangen en er zit veel blond tussen. Ik heb al een week nodig voor een ongeschoren look.![]()

Met de haren onder je kaaklijn kan je ook veel hoor... op mijn wangen heb ik ook niet zoveel... ik houd dat kort en onder de kin langer... zal als die dubbel zo lang is een fototje nemen.![]()
De befaamde neck beard. Als er iets smerig uitziet is dat het wel.