AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

Trimmen, waarom dat dan

Let it grow man

Wie heeft ervaring met wahl beard detailer? Ik lijn mijn baard altijd af met een klassieke scheermes maar ik heb een verschrikkelijk slechte huid ( vet ) waardoor ik dan puisten van krijg de volgende dag.

Daarom denk ik iets om niet glad te scheren maar om zo'n machine te gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.225
Geen idee man

Ben op zoek naar een niet te prijzige maar goeie baardbalsem... enige tips sanca ?

Tijdje terug..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

snor wat minder:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

lekker vol jezza

• #2.232
Ben op zoek naar een niet te prijzige maar goeie baardbalsem... enige tips sanca ?

De beste is de iets duurdere prijsklasse van Damn good soap en die van The bear family, de prijs is relatief omdat het epic lang meegaat

Voor budget zou ik eens kijken bij Bearded crook

De beste is de iets duurdere prijsklasse van Damn good soap en die van The bear family, de prijs is relatief omdat het epic lang meegaat Voor budget zou ik eens kijken bij Bearded crook
Welke heeft jouw voorkeur van damn of die van the bear? the bear family heeft er met geurtjes... heb je hier ervaring mee ?

Enig idee ook waar je in belgie je deze ergens kan kopen?

Laatst bewerkt:
  • #2.234
Welke heeft jouw voorkeur van damn of die van the bear? the bear family heeft er met geurtjes... heb je hier ervaring mee ?

Enig idee ook waar je in belgie je deze ergens kan kopen?

Damn good soap staat toch wel op kop, ik heb heel wat verschillende geurtjes staan ondertussen, is maar net waar je voorkeur naar uit gaat

Bij sommige barbiers, bij Bendotti in Maaseik bv. of online heeft Jackz ondertussen ook een .be site :)

Al die dikke baarden hier...mirrin...ik heb zelf te weinig haar op mijn wangen en er zit veel blond tussen. Ik heb al een week nodig voor een ongeschoren look. :treuren:

Al die dikke baarden hier...mirrin...ik heb zelf te weinig haar op mijn wangen en er zit veel blond tussen. Ik heb al een week nodig voor een ongeschoren look. :treuren:
Met de haren onder je kaaklijn kan je ook veel hoor... op mijn wangen heb ik ook niet zoveel... ik houd dat kort en onder de kin langer... zal als die dubbel zo lang is een fototje nemen. :cool:

waarschijnlijk een repost, maar de moeite waard te herhalen:

What you are saying with your facial hair: [Link niet meer beschikbaar]

b6c907831f33ab9410782d62b3deb73f.jpg

via: https://www.facebook.com/vikingbeards

Met de haren onder je kaaklijn kan je ook veel hoor... op mijn wangen heb ik ook niet zoveel... ik houd dat kort en onder de kin langer... zal als die dubbel zo lang is een fototje nemen. :cool:

De befaamde neck beard. Als er iets smerig uitziet is dat het wel.

Baardolie kan je makkelijk zelf maken. Een basis met Jojoba-olie en met Etherische oliën de geur verder samenstellen.

Terug
Naar boven