AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

Ja dat is wel beter :cool:, de mijne is rood grijs groen en zwart :o

Start Foto,
BAARD_starttttttttttttt.jpg
smugm.png

nice ray !

Error 404: beard not found.

kom er nu achter dat we gewoon al jaren een baard knip meneer barbier in het dorp hebben zitten, van de week maar eens gaan bezoeken

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.265
Enkel met de feestdagen, staat toch zo jolig

Paar weken baard... begint er goed uit te zien. :cool:

Is echt een trots aan het worden die baard. :)

beard comming in.jpg

Hangt jullie kerstverlichting er nog ? :fuux:
kerstboom er ook nog ?

Baard = Win !

Hangt jullie kerstverlichting er nog ? :fuux:
kerstboom er ook nog ?

Baard = Win !
Pakjes ook nog elke dag van verschillende leveranciers... xD

Kerstverlichting gans jaar door.... haha :)

Nee ik gebruik het als sfeerverlichting :)

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

wtf die ouwe :D

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

.
Met tune erbij is die oude nog lolliger ;)

• #2.270
  • #2.272
Blijf eens een paar maanden gewoon eraf

ik moet naar de barbier, het wordt wild

8w9xlz.jpg
haha je moet toch nog niet naar de barbier voor dat... doe ik ook nog niet hoor! Als die nog ongeveer de helft langer is... daarbij je kan met een tondeuse al zelf wat layer bovenaan de baard. ;) ff googlen how to layer your beard with groomer

Je begint in het blauwe gebied je zet je trimmer op 1 cm en werkt naar boventoe.
Dan ga je wat hoger beginnen gaan en zet je de stand op halve cm...

Bovenaan maak je de kaaklijn netjes, snorrentje met een dun kammetje naarboven kammen en ook met trimmer overgaan.

http://i.imgur.com/D7htY.jpg zo ongeveer. ;)

Als je baard echt langer wordt onder je kin kan je daar wel een barbier aan laten werken... en kan je ook ineens de rest laten doen. Dan zeg je gewoon ik wil er niks af wil het nog harder laten groeien maar wil hem wat netjes gemaakt worden zodat die door kan groeien. :)

8w9xlz.jpg

haha je moet toch nog niet naar de barbier voor dat... doe ik ook nog niet hoor! Als die nog ongeveer de helft langer is... daarbij je kan met een tondeuse al zelf wat layer bovenaan de baard. ;) ff googlen how to layer your beard with groomer

het is gewoon ongelijk man, ziet er niet uit :o

• #2.277
Ja die moet ik weer bestellen. Wil er ook niet veel af hoor, gewoon ff bij werken zodat het weer mooi gelijk kan groeien

heb het topic niet helemaal gelezen , maar heeft iemand tips tegen baard jeuk . soms jeukt hij de hele dag :( heb hem nu wel zwaar kortgewiekt ! had een zware verkoudheid en iedereen wees me op de snottebellen tegen mijn wangen en snor

Terug
Naar boven