- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Ja dat is wel beter, de mijne is rood grijs groen en zwart
Start Foto,
![]()
![]()
nice ray !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat is wel beter, de mijne is rood grijs groen en zwart
Start Foto,
![]()
![]()

kom er nu achter dat we gewoon al jaren een baard knip meneer barbier in het dorp hebben zitten, van de week maar eens gaan bezoeken
Pakjes ook nog elke dag van verschillende leveranciers... xDHangt jullie kerstverlichting er nog ?
kerstboom er ook nog ?
Baard = Win !

Met tune erbij is die oude nog lolligerwtf die ouwe
---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
.

Paar weken baard... begint er goed uit te zien.
Is echt een trots aan het worden die baard.![]()
haha je moet toch nog niet naar de barbier voor dat... doe ik ook nog niet hoor! Als die nog ongeveer de helft langer is... daarbij je kan met een tondeuse al zelf wat layer bovenaan de baard.
ff googlen how to layer your beard with groomer

haha je moet toch nog niet naar de barbier voor dat... doe ik ook nog niet hoor! Als die nog ongeveer de helft langer is... daarbij je kan met een tondeuse al zelf wat layer bovenaan de baard.ff googlen how to layer your beard with groomer

Hebben jullie ergens een goede best buy site ofzo? Prijs/kwaliteit goed is?Ja die moet ik weer bestellen. Wil er ook niet veel af hoor, gewoon ff bij werken zodat het weer mooi gelijk kan groeien