Fitness Seller

Do you even beard ?

Bezoekers in dit topic

Mag geen baard bij de brandweer.
Te groot risico dat het masker niet goed sluit en je wat vervelende rook gaat inademen.
 
Baarden raken uit.

De hype is weg. Het begon vroeger bij bekende voetballers en filmsterren. Nu dragen ze steeds minder een baard.
 
Sanca Saxon
Heb je ook een dergelijke versiering als hipster met kerst?
baard-kerstballen.jpg
 
Jongetjes onder de 40 met baard zijn allemaal wannabee hipsters, helemaal met zo’n uitgekamde baardolie baard. Dat was 5 jaar geleden ff 3mnd hip, maar kan nu écht niet meer
 
Nog erger is het wanneer ze de bikerlook aanmeten met Harley tshirt en pittbull als accessoire in een tuigje en dan over straat lopen te paraderen als nep amerikaan uit Orange County. Foute sleeve op de arnen die ook iedereen moet zien.
 
Zo'n metalen riempje aan hun portemonnee
Skull ketting
 
Jongetjes onder de 40 met baard zijn allemaal wannabee hipsters, helemaal met zo’n uitgekamde baardolie baard. Dat was 5 jaar geleden ff 3mnd hip, maar kan nu écht niet meer
Jaloers dat je zelf alleen nog maar dons haartjes hebt?
 
En grote gaten in hun oren. Weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen om op te vallen.
 
Jaloers dat je zelf alleen nog maar dons haartjes hebt?
Nee, ben volwassen, heb zo’n grinder baardje niet nodig voor mijn “identiteit” hoef er niet bij de lopen als Paulus de boskabouter in een darkroom
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Nee, ben volwassen, heb zo’n grinder baardje niet nodig voor mijn “identiteit” hoef er niet bij de lopen als Paulus de boskabouter in een darkroom
Ik ben onder de 40 en heb een baard, ben ik nu zo'n stoere hipster?
 
Ik zeg het een beetje plastisch, maar bij 99% ziet het er niet “authentiek” of “stoer” uit, maar meer als een “aangemeten instagram look” en dan sla je zó enorm de plank mis. Kan misschien nog net als barista bij de Starbucks maar anders echt niet meer. Alles IMHO natuurlijk, zijn zat mensen die er anders over denken en ik ben geen Mike de Boer.
 
Kan geen baard groeien.... :angstig:

Lijkt net schaamhaar wanneer ik het probeer.
 
Overigens 2 jaar geleden voor de grap mijn baard eens laten groeien.
Geen goeie fotos van destijds, maar wel deze screenshot uit een filmpje kunnen maken :roflol:

Trim het nu doorgaans wekelijks op 3 mm.
Screenshot_20191213-174443_Video Player.jpg
 
Overigens 2 jaar geleden voor de grap mijn baard eens laten groeien.
Geen goeie fotos van destijds, maar wel deze screenshot uit een filmpje kunnen maken :roflol:

Trim het nu doorgaans wekelijks op 3 mm.
Bekijk bijlage 474592
Mijn baard is eigenlijk ook oranje maar sinds ik mela gebruik is het veel zwarter geworden
 
Mijn baard is eigenlijk ook oranje maar sinds ik mela gebruik is het veel zwarter geworden
Stoor me niet aan mijn bleke huid en rode baard, wil ook vooral mn lichaamshaar lekker blond laten. Geen mela voor mij :p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven