- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echte mannen hebben geen voetballer idooltjes nodig om een baard te kunnen rocken.Baarden raken uit.
De hype is weg. Het begon vroeger bij bekende voetballers en filmsterren. Nu dragen ze steeds minder een baard.
Echte mannen hebben geen voetballer idooltjes nodig om een baard te kunnen rocken.
Jaloers dat je zelf alleen nog maar dons haartjes hebt?Jongetjes onder de 40 met baard zijn allemaal wannabee hipsters, helemaal met zo’n uitgekamde baardolie baard. Dat was 5 jaar geleden ff 3mnd hip, maar kan nu écht niet meer
Nee, ben volwassen, heb zo’n grinder baardje niet nodig voor mijn “identiteit” hoef er niet bij de lopen als Paulus de boskabouter in een darkroomJaloers dat je zelf alleen nog maar dons haartjes hebt?
Ik ben onder de 40 en heb een baard, ben ik nu zo'n stoere hipster?Nee, ben volwassen, heb zo’n grinder baardje niet nodig voor mijn “identiteit” hoef er niet bij de lopen als Paulus de boskabouter in een darkroom
Mijn baard is eigenlijk ook oranje maar sinds ik mela gebruik is het veel zwarter gewordenOverigens 2 jaar geleden voor de grap mijn baard eens laten groeien.
Geen goeie fotos van destijds, maar wel deze screenshot uit een filmpje kunnen maken
Trim het nu doorgaans wekelijks op 3 mm.
![]()
Ja.Ik ben onder de 40 en heb een baard, ben ik nu zo'n stoere hipster?
Stoor me niet aan mijn bleke huid en rode baard, wil ook vooral mn lichaamshaar lekker blond laten. Geen mela voor mijMijn baard is eigenlijk ook oranje maar sinds ik mela gebruik is het veel zwarter geworden

Ik heb er ooit wel eens een paar kerstballen ingehangen.
Zoolander 3?