Fitness Seller

Do you even beard ?

Bezoekers in dit topic

Baarden raken uit.

De hype is weg. Het begon vroeger bij bekende voetballers en filmsterren. Nu dragen ze steeds minder een baard.

Goed nieuws! Zo blijven alleen de serieuze baardragers over!

Hoe zielig ben je trouwens als je iets doe/neem omdat een bekend persoon het doet/heeft :(
 
Ik neem spieren omdat pro's dat ook hebben .
En AAS
 
Dat is dan ook het enige voordeel, zover dat een voordeel is.
Je doet nu net alsof iedereen een baard wilt. Er jonger uitzien vind ik ook een voordeel, zeker als je eenmaal 40 bent ofzo. Als je een wedstrijd doet is je hele lichaam scheren ook best irritant, ook al is dat natuurlijk niet heel vaak. Voor wielrennen ook. Als ik mocht kiezen , zou ik op meer plekken geen lichaamsbeharing willen. Zou gemakkelijk zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nog erger is het wanneer ze de bikerlook aanmeten met Harley tshirt en pittbull als accessoire in een tuigje en dan over straat lopen te paraderen als nep amerikaan uit Orange County. Foute sleeve op de arnen die ook iedereen moet zien.

Tja als ze dat mooi vinden prima toch? Moet iedereen gewoon zelf weten zou ik zeggen.
Is niet mijn stijl maar goed, is mijn mening.
 
Nee, ben volwassen, heb zo’n grinder baardje niet nodig voor mijn “identiteit” hoef er niet bij de lopen als Paulus de boskabouter in een darkroom

Hahahaha die is goed. is ook niet mijn ding.
Maar ja ieder zijn ding he
 
Je doet nu net alsof iedereen een baard wilt. Er jonger uitzien vind ik ook een voordeel, zeker als je eenmaal 40 bent ofzo. Als je een wedstrijd doet is je hele lichaam scheren ook best irritant, ook al is dat natuurlijk niet heel vaak. Voor wielrennen ook. Als ik mocht kiezen , zou ik op meer plekken geen lichaamsbeharing willen. Zou gemakkelijk zijn.

Een baard moet je ook staan. Ik vind een baard mijzelf niet staan en maakt me ouder. Ik scheer me kop kaal en met een 0,5 stoppelbaardje staat me dat het beste.
Bij sommige vind ik een langere baard wel staan maar zeer zeker niet bij iedereen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Tja als ze dat mooi vinden prima toch? Moet iedereen gewoon zelf weten zou ik zeggen.
Is niet mijn stijl maar goed, is mijn mening.
de mijne is grotendeels grijs en ik scheer me een keer in de week, omdat het me echt helemaal niks kan schelen, glad, stoppels haren van 5mm maakt me echt allemaal niks uit.
 
de mijne is grotendeels grijs en ik scheer me een keer in de week, omdat het me echt helemaal niks kan schelen, glad, stoppels haren van 5mm maakt me echt allemaal niks uit.
Volgens mij pak jij wel wat meer mee dan alleen je baard..
 
klopt, alle haren gaan met de Wahl...
 
Yep, is een natty testimonial :D
 
Ik scheer me overal helemaal kaal. lekker glad met wat stoppeltjes. Staat veel jonger en is meer hygienisch:laugh:
 
Toch besloten mn baard weer eens te laten groeien.
Wat is jullie ervaring qua baardverzorging? Volgens mij zijn al die speciale baardproducten grotendeels puur marketing.
Smeer er nu kokosolie in om beetje mn huid en haar te verzorgen, maar ik zal een wax oid moeten hebben over een tijdje. Iemand tips voor alles? Sanca Saxon
20200120_123855.jpg
Baard moet nog stuk langer worden. Maar moet ergens beginnen :D
 
Laatst bewerkt:
Heb 1x baardolie gebruikt, werd mijn baard vettig van en kreeg ik bultjes en puistjes. Goed schoon houden werkt het beste. Ik was gewoon elke ochtend met dit stuk zeep: https://damngoodsoap.com/producten/baardzeep/
Doe je maanden mee met een zo'n stuk. Verder uit de losse pols bijwerken met een tondeuse en de keel natscheren met een safety razor. Die houten kan van damn good soap is ook awesome. Kam hem goed uit voor ik de tondeuse er op zet en kam na het wassen als hij droog is voor model.
 
Goede zeep, idd, gaat ook epic lang mee.
Ik doe om de dag of 2 dagen baardolie erin en heel af en toe wax maar dat is uitzonderlijk.
 
Back
Naar boven