XXL Nutrition

Do you even beard ?

Dat lijkt er weer op sanca :cool:
We starten weer
smugf.gif

beard_start.jpg

Op naar de (
smiley_beard.gif
)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de hele avond gratis gegeten en gedronken en het was niemand opgevallen dat ik niet eens bij de families hoorde

No offence maar ik vind die baarden hype een beetje overdreven. Veel gasten hebben een verdwaarlde pluk schaamhaar staan en dat ziet er smerig uit.

Een wat stevigere baard hebben maar weinig gasten en als je die niet goed bij houdt ziet het ook echt snel onverzorgd uit. Alleen als je het echt strak scheert bij je nek en wangen vind ik het wel cool.

sanca zeg is dat ie moet oprotten en hier niks te zoeken heeft

No offence maar ik vind die baarden hype een beetje overdreven. Veel gasten hebben een verdwaarlde pluk schaamhaar staan en dat ziet er smerig uit.

Een wat stevigere baard hebben maar weinig gasten en als je die niet goed bij houdt ziet het ook echt snel onverzorgd uit. Alleen als je het echt strak scheert bij je nek en wangen vind ik het wel cool.
:roflol:
sanca zeg is dat ie moet oprotten en hier niks te zoeken heeft
:roflol::roflol:

Is toch leuk, een beetje meuk :cool:

+1

btw, denk niet dat ze het op prijs stellen op kantoor zo'n verwilderde baard. lol. :roflol:

Whaha ik heb mijn baar ook wel eens enkel weken laten staan. Dat zag er zo uit (2 weken niet scheren):

1zlxklj.jpg

Maar is al weer paar jaar terug, gat bij kin is ondertussen wel weer wat dicht gegroeid. Maar vond het niet zo onwijs mooi. Vriendin is er wel helemaal gek op.

elke haar die je laat staan is er weer 1 die je niet hoeft af te scheren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een informele rechtzaal Sanca. Was dit voor een klein vergrijp ?

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 19:11 ----------

Heb tijdje 3 dagen baardje laten staan uit luiheid om bakkebaarden elke dag af te tekenen.
Mijn vrouw was het daar niet mee eens en vind stevige sides beter dan stoppels.

Heerlijk wijf is het ook !

eens

/

Laatst bewerkt:
Zo strak afgelijnd vind ik het maar niets :P

Zo strak afgelijnd vind ik het maar niets :P

Ligt er aan wat je hebt vind ik. Een baard zoals een baard bedoelt is: niet strak gaan aftekenen, anders lijk je al snel een tv gay sterrenkok of visagiste.

Sides persoonlijker beter als deze strakker (niet te) afgetekend zijn. Niet te dicht tegen kaaklijn aftekenen is belangrijk ! Anders worden het Mohammedjes.

Ik mag sinds kort ook zeggen dat ik een baard heb. En niet zomaar een, maar een rode ;)

Terug
Naar boven