MuscleMeat

Do you even beard ?

Zo strak afgelijnd vind ik het maar niets :P

Ligt er aan wat je hebt vind ik. Een baard zoals een baard bedoelt is: niet strak gaan aftekenen, anders lijk je al snel een tv gay sterrenkok of visagiste.

Sides persoonlijker beter als deze strakker (niet te) afgetekend zijn. Niet te dicht tegen kaaklijn aftekenen is belangrijk ! Anders worden het Mohammedjes.

Vind die van Tomieee echt wel stuk beter, ziet er gewoon veel verzorgder uit. Ik kan op mijn werk echt niet aan komen met zo'n ict baard + poney tail + wenkbrauw piercing combo. Niets ten nadelen van sanca, maar met een wat meer commerciële functie kan dat gewoon echt niet.

Ieder zijn eigen smaak en live en let live, maar ik vind het persoonlijk ook niet mooi. Je kan het gay vinden maar een strakke kortgeschoren baard is echt wel beter als je echt een beetje werk oid hebt waarbij je veel in the spotlight staat.

Vind die van Tomieee echt wel stuk beter, ziet er gewoon veel verzorgder uit. Ik kan op mijn werk echt niet aan komen met zo'n ict baard + poney tail + wenkbrauw piercing combo. Niets ten nadelen van sanca, maar met een wat meer commerciële functie kan dat gewoon echt niet.

Ieder zijn eigen smaak en live en let live, maar ik vind het persoonlijk ook niet mooi. Je kan het gay vinden maar een strakke kortgeschoren baard is echt wel beter als je echt een beetje werk oid hebt waarbij je veel in the spotlight staat.

Ict baard :roflol:

Perfecte benaming: ICT baard. Vanaf heden opgenomen in mijn standaard vocabulaire.

zal wellicht de leeftijd zijn. ben 19. zie mezelf niet met een baard als jou rondlopen op school haha

Waarom niet? Toen ik naar de eerste klas van de mavo ging was er 1 gast met zo'n baard. Hij is daardoor 4 jaar lang zonder moeite baas van de klas geweest.

Tegenwoordig lijkt het wel mode te worden, ik zie hier in de stad allemaal studentjes lopen met zo'n Jim Morrisonbaard.

Dat lijkt er weer op sanca :cool:
We starten weer
smugf.gif

Op naar de (
smiley_beard.gif
)

Shit man, baard staat je stukken beter!
Groeien!

Perfecte benaming: ICT baard. Vanaf heden opgenomen in mijn standaard vocabulaire.

ICT Neckbeard!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haast 1 van m'n profs, tegenwoordig lijkt ie meer op de foto die jij hebt geplaatst:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Ik zou ook wel zo'n brute baard willen als die extreem lange gast in Vikings (sterft stom genoeg in ep. 5 :( ). Dat is pas epic beard.

Hier een baard!

Baarden rocks!:cool:

Staat er nu iets langer bij dan op deze foto
---------------------------------------

Edit.
Krijg de foto hier niet gepost, dus nevermind

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven