Sheikh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://oi48.tinypic.com/9j3kif.jpg
Edit: als ik vergelijk met pic hierboven... Osama got nothin' on me!

Waarom meteen moslim (al is het waarschijnlijk wel zo) ? Hij kan evengoed een rocker of viking zijn
JaLOL, respect! Ben je trouwens moslim? Zou niet weten wat anders de reden zou kunnen zijn bij die lengte haha.
sorry brah, een kleine baard is nice maar dit ziet er gewoon onverzorgd uit.
strong baardgains wel.
Viking-roots moslimWaarom meteen moslim (al is het waarschijnlijk wel zo) ? Hij kan evengoed een rocker of viking zijn
Volgens mij in okt. voor het laatste terug naar 20mm geschoren, kan ook 1 maand eerder geweest zijn.
met een ICT achtergrond

Heb je die baard omdat je het mooi vindt? Of is er een bepaald punt wat je probeert te maken door als moslim man in een westerse cultuur een dergelijke baard te laten staan (hence the name 'haatbaardje')?
Je weet dat een heel groot deel van de mensen je ziet en denk "oh lord daar heb je er weer zo een". Niet dat je het daarom moet laten maar vraag het me af.

Waarom meteen moslim (al is het waarschijnlijk wel zo) ? Hij kan evengoed een rocker of viking zijn
En 400kg liften, true story![]()
I do! Je moet toch wat als je verder een skinny b*ch bent.
Ruim 2,5 maand nodig gehad voor 't resultaat @ foto 2 en 3.
Toen begonnen de gaten en happen een beetje bedekbaar te worden.
En @ foto 1 op z'n hoogtepunt, nu zit ik d'r weer tussenin.
Geeft in de sportschool instant respect van de Islamitische broeders![]()
Het laten groeien van de baard is waadjib (verplicht) voor alle islamitische mannen. En weten wat mensen over je denken zegt natuurlijk niets, sterker nog: who cares![]()
Edit: als ik vergelijk met pic hierboven... Osama got nothin' on me!
Het laten groeien van de baard is waadjib (verplicht) voor alle islamitische mannen. En weten wat mensen over je denken zegt natuurlijk niets, sterker nog: who cares![]()
Heb je die baard omdat je het mooi vindt? Of is er een bepaald punt wat je probeert te maken door als moslim man in een westerse cultuur een dergelijke baard te laten staan (hence the name 'haatbaardje')?
Je weet dat een heel groot deel van de mensen je ziet en denk "oh lord daar heb je er weer zo een". Niet dat je het daarom moet laten maar vraag het me af.
(hihi, moslim en vrouwen af te slaan))diaephi zei:ach ik ben ook weer on hoor
doe op dbb net alsof ik half jaar niet heb kunnen trainen
maar eigenlijk was mijn kuur ten einde