AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

@haatbaardje hoelang heb je over die baard gedaan?

Probably.

LOL, respect! Ben je trouwens moslim? Zou niet weten wat anders de reden zou kunnen zijn bij die lengte haha.
Ja
sorry brah, een kleine baard is nice maar dit ziet er gewoon onverzorgd uit.

strong baardgains wel.
Untitled-15_large.png

Doel is crazy wise natuurlijk.
Waarom meteen moslim (al is het waarschijnlijk wel zo) ? Hij kan evengoed een rocker of viking zijn
Viking-roots moslim
@haatbaardje hoelang heb je over die baard gedaan?
Volgens mij in okt. voor het laatste terug naar 20mm geschoren, kan ook 1 maand eerder geweest zijn.
met een ICT achtergrond :P

Heb je die baard omdat je het mooi vindt? Of is er een bepaald punt wat je probeert te maken door als moslim man in een westerse cultuur een dergelijke baard te laten staan (hence the name 'haatbaardje')?

Je weet dat een heel groot deel van de mensen je ziet en denk "oh lord daar heb je er weer zo een". Niet dat je het daarom moet laten maar vraag het me af.

Heb je die baard omdat je het mooi vindt? Of is er een bepaald punt wat je probeert te maken door als moslim man in een westerse cultuur een dergelijke baard te laten staan (hence the name 'haatbaardje')?

Je weet dat een heel groot deel van de mensen je ziet en denk "oh lord daar heb je er weer zo een". Niet dat je het daarom moet laten maar vraag het me af.

Het laten groeien van de baard is waadjib (verplicht) voor alle islamitische mannen. En weten wat mensen over je denken zegt natuurlijk niets, sterker nog: who cares :)

Laatst bewerkt:
I do! Je moet toch wat als je verder een skinny b*ch bent:cool:.

Ruim 2,5 maand nodig gehad voor 't resultaat @ foto 2 en 3.
Toen begonnen de gaten en happen een beetje bedekbaar te worden.

En @ foto 1 op z'n hoogtepunt, nu zit ik d'r weer tussenin.

Geeft in de sportschool instant respect van de Islamitische broeders:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de laatste tijd nog wat kerken in de fik gestoken?

Het laten groeien van de baard is waadjib (verplicht) voor alle islamitische mannen. En weten wat mensen over je denken zegt natuurlijk niets, sterker nog: who cares :)

Ja maar je kan hem toch een beetje trimmen? Hoe kan een islamitische man anders ooit een goede functie in het bedrijfsleven bekleden?

Ik had al een baard voordat ik bekeerde, al wassie toen een stuk korter. Heb mn baard niet zozeer omdat ik een moslim ben, of omdat ik het mooi vind (groot en deels wel natuurlijk) maar voornamelijk omdat ik een baard bij een man vind horen. (En wat de hoofddoek voor vrouwen is, is de baard voor mannen, anders ben ik 24/7 bezig met vrouwen van me af te slaan ;) (hihi, moslim en vrouwen af te slaan))

En dat klopt, mensen denken dat heel erg vaak en uiten dat ook, maar ik voel mij geroepen om aan te tonen dat mannen met lange baarden ook heel normale mensen kunnen zijn die vriendelijk zijn en what not.
Tis wel zo dat iedereen je aankijkt als je over straat loopt, vooral als je een rugzak of koffer bij je hebt.

Dat beeld van normale mensen die een baard hebben is bij mij teniet gedaan met mijn eerste ontmoeting met sanca helaas

Blame him

• Topic Starter Topic Starter
Na het kortwieken van een paar weken geleden wordt de baard alweer wat mannelijker

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Can't read my, can't read my

No he can't read my poker face

mamamamahhh

jongens tymboo moet jullie iets vertellen :(

Terug
Naar boven