Fitness Seller

Do you even beard ?

[Link niet meer beschikbaar]

Gisteren in me bedrijfsauto
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vanmorgen op me brommertje toen ik 55 reed, jammer dat me traantjes niet zichtbaar zijn

in before sanca begint te bashen!

• Topic Starter Topic Starter
Bashen ?! Hoe kan ik hier nou op bashen man, je begint er steeds meer en meer als een baas uit te zien !

De mijne is uiteraard minimaal 1 vuist lang. Alleen altijd zo jammer als je een bak kwark aan het leegscheppen bent en je gaat een uur later naar de wc en ziet dat de onderkant van je baard vol met witte stipjes zit omdat je baard in de kwark hing en niemand er wat van zei :(
Of hebben jullie dat probleem niet?

De mijne is uiteraard minimaal 1 vuist lang. Alleen altijd zo jammer als je een bak kwark aan het leegscheppen bent en je gaat een uur later naar de wc en ziet dat de onderkant van je baard vol met witte stipjes zit omdat je baard in de kwark hing en niemand er wat van zei :(

Pics or it didn't happen

Ik heb wel eens een halve diepvriesmaaltijd teruggevonden in die van mij

Ik heb juist altijd me halve bakje kwark vol met baardharen zitten. Vanwege me baarderosie.

Gisteren in me bedrijfsauto
Vanmorgen op me brommertje toen ik 55 reed, jammer dat me traantjes niet zichtbaar zijn

in before sanca begint te bashen!

Sorry, maar het staat niet bij jouw gezichtsvorm.

Het eerste wat ik zal doen als ik me weer op PL zal richten is mn baard laten groeien.
De baard van mn broertje is ondertussen twee keer zo lang als die van Sanca, en nu bencht hij plots 3 x 180kg.
Er is wel degelijk een correlatie tussen baardgroei en maximale kracht, laat niemand je iets anders wijsmaken.

Het eerste wat ik zal doen als ik me weer op PL zal richten is mn baard laten groeien.
De baard van mn broertje is ondertussen twee keer zo lang als die van Sanca, en nu bencht hij plots 3 x 180kg.
Er is wel degelijk een correlatie tussen baardgroei en maximale kracht, laat niemand je iets anders wijsmaken.

Osama+bL.jpg

?

Yup, die baard van hem is echt wel bosslike !

http://oi48.tinypic.com/9j3kif.jpg

Edit: als ik vergelijk met pic hierboven... Osama got nothin' on me!

Daaaamn son, respect ++

Terug
Naar boven