zerotohero
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shaving your beard when the weather starts getting warmer is far from acceptable.
Manhood does not have seasons.

Een baard beschermd je huid ook goed tegen de zon. Mannen met baarden zien er daarom ook gezonder en jonger uit.
Gingerbeards are twice as nice
Inderdaad, heb daar laatst ook nog een artikel van gepost ! Nou, dat jonger uitzien ben ik wel niet mee eens, ik zie er echt wel een paar jaartjes ouder uit met baard
Kwestie van tijd op den duur gaan leeftijd genoten zonder baard er slechter uitzien door alle schadelijke invloeden op de huid. Uiteindelijk overwinnen de mannen met baarden.
Shaving your beard when the weather starts getting warmer is far from acceptable.
Manhood does not have seasons.

Zegt iemand op een forum vol mensen die speciaal op dieet gaan om er op het strand in de zomer goed uit te zien....![]()

ben aan het cutten en lijkt wel of m'n baardgroei volledig gestopt is nu![]()

door een of andere reden vind ik zo'n beard (met bijhoren fysiek) wel nice, gewoon niet te overdreven bijgehouden beard, geen wildgroei lianen baard.
![]()
ja man, had al niet zo'n zware baardgroei maar heb nu donderdag voor het laatst geschoren en is maar 1mm aangegroeid ofzo

ja man, had al niet zo'n zware baardgroei maar heb nu donderdag voor het laatst geschoren en is maar 1mm aangegroeid ofzo![]()

geen id, volgens mij krijg ik gewoon alles binnenKrijg je nog wel de juiste voedingsstoffen binnen ? Komt misschien door een of andere vitamine tekort![]()
impossibru, 1) ben ik wel epic sexy en 2) komt die baardgroei echt wel weer terugJe bent aan het cutten en begint sexy te worden. Baarden weigeren dan te groeien omdat ze alleen maar bij lelijke mensen groeien. Heb je een baard dan zegt dat genoeg.
impossibru, 1) ben ik wel epic sexy en 2) komt die baardgroei echt wel weer terug

Je bent aan het cutten en begint sexy te worden. Baarden weigeren dan te groeien omdat ze alleen maar bij lelijke mensen groeien. Heb je een baard dan zegt dat genoeg.