Fitness Seller

Do you even beard ?

orange/red beard hier, barbarossa FML!

• Topic Starter Topic Starter
Gingerbeards are twice as nice :D

Inderdaad, heb daar laatst ook nog een artikel van gepost ! Nou, dat jonger uitzien ben ik wel niet mee eens, ik zie er echt wel een paar jaartjes ouder uit met baard

Kwestie van tijd op den duur gaan leeftijd genoten zonder baard er slechter uitzien door alle schadelijke invloeden op de huid. Uiteindelijk overwinnen de mannen met baarden.

Shaving your beard when the weather starts getting warmer is far from acceptable.
Manhood does not have seasons.

Zegt iemand op een forum vol mensen die speciaal op dieet gaan om er op het strand in de zomer goed uit te zien.... ;)

door een of andere reden vind ik zo'n beard (met bijhoren fysiek) wel nice, gewoon niet te overdreven bijgehouden beard, geen wildgroei lianen baard.

w129.jpg

2642432235_35b38b549c.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Soon.jpg

kijk eens welke snoeperd ik vond toen ik ''bodybuilding beards'' in typte :D

2e rij, laatste pic
n4dj8.png

@Bas, wie is dat dan ? Ben jij dat ?

Zegt iemand op een forum vol mensen die speciaal op dieet gaan om er op het strand in de zomer goed uit te zien.... ;)

Hangt er maar net vanaf in welke sectie je vertoefd, ik eet net meer voor de zomer zodat ik er buffer uitzie :D

ben aan het cutten en lijkt wel of m'n baardgroei volledig gestopt is nu :roflol:

:fuu:

ben aan het cutten en lijkt wel of m'n baardgroei volledig gestopt is nu :roflol:

:fuu:

Meen je dat nou ?! :roflol:

Je bent aan het cutten en begint sexy te worden. Baarden weigeren dan te groeien omdat ze alleen maar bij lelijke mensen groeien. Heb je een baard dan zegt dat genoeg.
impossibru, 1) ben ik wel epic sexy en 2) komt die baardgroei echt wel weer terug

Je bent aan het cutten en begint sexy te worden. Baarden weigeren dan te groeien omdat ze alleen maar bij lelijke mensen groeien. Heb je een baard dan zegt dat genoeg.

Do you even have beardgrow ?

Volgens mij heb jij maar hier en daar een sprieteltje :D

Ja helaas wel, soms 2x per dag scheren. En ja de groei is nog vol ook maar na 2 dagen gaan de haren irritant jeuken, hekel aan. Oh ja en mijn coïtusiness gaat dan tevens flink omlaag. Met een laag libido zou dat geen probleem zijn. :p

Terug
Naar boven