- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe ze kijken als ze in zo'n hemafolder staan
In pyama's of met van die grote onderbroeken aan
Oh mannen op terrasjes, mannen blote basjes
Kijk ze lachen, kijk die haartjes kijk ze voelen aan hun baartjes mannen
Oh mannen kijk ze spelen, mannen showtje stelen
BRIGITTE KAANDORP
Te mijden: mannen met baard
Mannen met baard: het merendeel van de vrouwen lust ze niet. Reden: zulke mannen zijn vaak gesloten, onbetrouwbaar en gevaarlijk. Maar is dat zo?
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/levensvisie/33107-te-mijden-mannen-met-baard.html
Mannen met een baard: lelijker, ouder én bozer
Nieuw psychologisch onderzoek bevestigt wat we al langer wisten: vrouwen vinden mannen met baarden niét aantrekkelijk. Toch is er ook goed nieuws voor mannen die houden van de gezichtsbeharing, want een baard dwingt respect af. Vooral bij andere mannen althans.
http://www.hln.be/hln/nl/35/Coïtus-...n-met-een-baard-lelijker-ouder-en-bozer.dhtml
Kortom een baard is om andere mannen te imponeren... to homo or no homo?
dat kun je van bodybuilding in het algemeen dan ook zeggen. want je ziet er graag buff uit, zodat andere mirin'?

Je moet het doen als je het zelf mooi vind de smaak van een ander persoon zou je er niet van moeten weerhouden.

Je moet het doen als je het zelf mooi vind de smaak van een ander persoon zou je er niet van moeten weerhouden.
een wijze uitspraak van een schurftige hufter.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zou niet slaan (would not hit)
Ik zou haar slaan met de vlakke hand en zeggen b*ch do you even beard?
een baard zou haar gezicht idd minder lelijk maken.

een baard zou haar gezicht idd minder lelijk maken.
Poes gaat helemaal los.

Bij mij kost het niks.Wat kost dat eigenlijk, geknipt worden bij schorem?
Als het +-30 is ga ik wel eens langs r'dam voor de gein.
Bodybuilding is dan ook gay natuurlijk, heb er weinig mee.dat kun je van bodybuilding in het algemeen dan ook zeggen. want je ziet er graag buff uit, zodat andere mirin'?
Jij boos Johan?

Idd is die denkwijze gay, ik hanteer het niet. Kwam het tegen in dat artikel. Is onderzoek naar gedaan dus moet dan wel waar zijn.zo'n denkwijze is al enorm gay.
imo is de baard gewoon een eigenschap en kenmerk van de mannelijkheid, daarom dient ie met rust gelaten te worden![]()