MuscleMeat

Do you even beard ?

Do you even bread ?

Hoe ze kijken als ze in zo'n hemafolder staan
In pyama's of met van die grote onderbroeken aan

Oh mannen op terrasjes, mannen blote basjes
Kijk ze lachen, kijk die haartjes kijk ze voelen aan hun baartjes mannen
Oh mannen kijk ze spelen, mannen showtje stelen

BRIGITTE KAANDORP

Te mijden: mannen met baard
Mannen met baard: het merendeel van de vrouwen lust ze niet. Reden: zulke mannen zijn vaak gesloten, onbetrouwbaar en gevaarlijk. Maar is dat zo?

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/levensvisie/33107-te-mijden-mannen-met-baard.html

Mannen met een baard: lelijker, ouder én bozer
Nieuw psychologisch onderzoek bevestigt wat we al langer wisten: vrouwen vinden mannen met baarden niét aantrekkelijk. Toch is er ook goed nieuws voor mannen die houden van de gezichtsbeharing, want een baard dwingt respect af. Vooral bij andere mannen althans.

http://www.hln.be/hln/nl/35/Coïtus-...n-met-een-baard-lelijker-ouder-en-bozer.dhtml

Kortom een baard is om andere mannen te imponeren... to homo or no homo?

• Topic Starter Topic Starter
er zijn verschillende redenen waarom mannen een baard laten staan, en andere mannen imponeren kan best één van die redenen zijn. Er zijn ook genoeg beta-hipsters die een baard laten staan, dus manly man man-ness is niet altijd de rede

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zitten jullie nou nooit te klooien bij het scheren om beide kanten dezelfde hoogte te houden?
ik kom altijd scheef uit :roflol:

Waarom mannen baarden & co laten staan ? Geen idee. Een heleboel wss om die babyface te verbergen.
Mijn sides omdat mijn muziek mijn leven is, de stijl die daarbij hoort ook. En leuk meegenomen dat er niet veel mensen met sides rondlopen, nekdraaiers altijd leuk als je door de stad loopt.

Veel 2 dagen stoppel wannabe beards zijn overigens vaak (ik zeg vaak, dus niet altijd) metro as f*ck !

Wat kost dat eigenlijk, geknipt worden bij schorem?
Als het +-30 is ga ik wel eens langs r'dam voor de gein.

dat kun je van bodybuilding in het algemeen dan ook zeggen. want je ziet er graag buff uit, zodat andere mirin'?
Bodybuilding is dan ook gay natuurlijk, heb er weinig mee.

Jij boos Johan? :p
zo'n denkwijze is al enorm gay.
imo is de baard gewoon een eigenschap en kenmerk van de mannelijkheid, daarom dient ie met rust gelaten te worden :D
Idd is die denkwijze gay, ik hanteer het niet. Kwam het tegen in dat artikel. Is onderzoek naar gedaan dus moet dan wel waar zijn. :cool:

Terug
Naar boven