Fitness Seller

Do you even beard ?

Hey sanca

Sanca.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog steeds een baard hoor, alleen wat meer gestileerd.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 16:09 ----------

Maar dat mag je niet van de vrouw :roflol:

Ik "mag" alles, alleen of zij het ook mooi vindt is een andere vraag. En dan begin je bepaalde voorrechten te verliezen...

Ik heb nog steeds een baard hoor, alleen wat meer gestileerd.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 16:09 ----------

Ik "mag" alles, alleen of zij het ook mooi vindt is een andere vraag. En dan begin je bepaalde voorrechten te verliezen...

Ik laat mijnes expres staan omdat mijn duif het niets vindt.

hoera!

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 16:48 ----------

Gevonden.

Ik laat hem meestal 2 weken staan puur uit luiheid, daarna scheer ik hem af bij iets van 2cm denk ik. Heb een krulbaard dus ziet er niet uit.

Die mesjes kosten trouwens ook een godsvermogen.
http://www.voordeligscheren.nl/gill...=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default

1x in de zoveel jaar koop ik dit soort mesjes en dan google ik van te voren op goedekope mesjes. scheelt een hoop met de supermarkt.

Laatst bewerkt:
1x in de zoveel jaar koop ik dit soort mesjes en dan google ik van te voren op goedekope mesjes. scheelt een hoop met de supermarkt.
Beter koop je ze bij dealextreme, paar maandjes terug heb ik die gilette fusions gekocht voor weinig. Enige nadeel is dat je er een paar weken op moet wachten en dat de gebruiksaanwijzing in het chinees is, maar je betaald geen verzendkosten en het kost de helft van wat het in NL kost.

Beter koop je ze bij dealextreme, paar maandjes terug heb ik die gilette fusions gekocht voor weinig. Enige nadeel is dat je er een paar weken op moet wachten en dat de gebruiksaanwijzing in het chinees is, maar je betaald geen verzendkosten en het kost de helft van wat het in NL kost.

wat betaal je daar per mesje dan? ik vind 3 mesjes al vrij luxe.
ik scheer vaak 3 maanden met een mesje. 1,5 maand voor me hals en daarna gebruik ik het mesje nog 1,5 maand voor me buik enz.

wat betaal je daar per mesje dan? ik vind 3 mesjes al vrij luxe.
Ze zijn nu uitverkocht zie ik. Uit m'n hoofd waren die fusions 10 voor 15 dollar, maar die zijn dan ook veel beter dan de mach 3s.
ik scheer vaak 3 maanden met een mesje. 1,5 maand voor me hals en daarna gebruik ik het mesje nog 1,5 maand voor me buik enz.
Doe ik idd ook, zelfs nadat die witte en blauwe beschermlaag er af is. Na een paar maanden gebruik ik ze nog steeds om eelt te verwijderen en m'n buik extra sexy te houden.

Allemaal mannelijk en stoer lopen doen over hun geweldige baard (terecht hoor) en diezelfde figuren SCHEREN HUN BUIK??!!

f**gots.

Terug
Naar boven