AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

ik heb sinds kort een kale plek in mijn baard :sad:

Gevonden.

Ik laat hem meestal 2 weken staan puur uit luiheid, daarna scheer ik hem af bij iets van 2cm denk ik. Heb een krulbaard dus ziet er niet uit.

Krulbaard is geen excuus, mss langer laten groeien ?

Ik heb licht krullend haar op mijn gezicht als het langer wordt, laat het dan altijd nog ff doorgroeien en wordt dan vanzelf acceptabel. (bakkebaarden, geen baard).

Trouwens ook klein beetje rood en bruin haar in bakkebaarden terwijl mijn haar zelf gitzwart is, heel apart.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 15:00 ----------

Best wel een gevaarlijke foto, echt iets voor jou.

verd*mme.............vast wel weer een DBB-er die dat kreng nog in bezit heeft :eek:

Kan ook nooit anoniem blijven.......

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan ik op je reageren Erwin ? Je staat op mijn negeerlijst !

Zijn er geen grotere knopjes ? Of staat dat dan weer niet?

Een paar jaartjes terug had ik er een grote pin inzitten maar tegenwoordig houd ik het meer subtiel, daarom zijn mn 6 oorringen er ook al jaren eruit :P

ik heb sinds kort een kale plek in mijn baard :sad:

I feel your pain bro', bij valt het iets minder op omdat de aandacht meer naar de grijze stukken gaat

Een paar jaartjes terug had ik er een grote pin inzitten maar tegenwoordig houd ik het meer subtiel, daarom zijn mn 6 oorringen er ook al jaren eruit :P

Bij een bazenbaard hoort een bazen piercing, een oude barbell geen optie ? Zeker weten dat je die blijft zien :)

Krulbaard is geen excuus, mss langer laten groeien ?

Ik heb licht krullend haar op mijn gezicht als het langer wordt, laat het dan altijd nog ff doorgroeien en wordt dan vanzelf acceptabel. (bakkebaarden, geen baard).

Trouwens ook klein beetje rood en bruin haar in bakkebaarden terwijl mijn haar zelf gitzwart is, heel apart.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 15:00 ----------

verd*mme.............vast wel weer een DBB-er die dat kreng nog in bezit heeft :eek:

Kan ook nooit anoniem blijven.......

Jij bent echt rockabilly :D waarom de kuif weg:(

De mannelijke versie dan hè :p

Hoe kan ik op je reageren Erwin ? Je staat op mijn negeerlijst !

Dat zeg je maar om me beter te laten voelen:(

Ontopic dit ben ik.

2nhqpf9.jpg

Eraf gehaald toen kleine nog baby was en ik met uit bedje halen op haar koppie stootte (srs).

Verder teveel werk ook, nu gewoon greaser.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 15:06 ----------

Ben jij dat Erwin :eek:

BAAS !

Dat vraagt natuurlijk om een recente foto :D ;)

• Topic Starter Topic Starter
sanca WIN ! :cool:

Terug
Naar boven