Fitness Seller

Do you even beard ?

Bezoekers in dit topic

Baarden zijn alpha

tumblr_llms32MtKc1qkwvzmo1_400.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Uiteraard, scheren is voor mensen met een babyface.

Als ik me scheer heb ik een babyface maar als ik een baard laat staan zie ik eruit als een stoere volwassen vent. Heb toevallig vanmorgen mijn baard van 2 weken eraf geschoren want kreeg commentaar van mensen, die me zwerver noemde of voor halve Turk uitscholden.
 
op de lengte van hunnie baard.

Nope, als het over haar moet gaan, is mijn criterium om onderscheid te maken tussen mannen en mannetjes eerder lichaamshaar.
Maar je weet ook dat dat voor mij niet het eerste criterium is:D
 
Als ik me scheer heb ik een babyface maar als ik een baard laat staan zie ik eruit als een stoere volwassen vent. Heb toevallig vanmorgen mijn baard van 2 weken eraf geschoren want kreeg commentaar van mensen, die me zwerver noemde of voor halve Turk uitscholden.

Hoe kun je er nu voor uitgescholden worden als halve Turk uit te zien?
Knappe mannen vaak, Turken.
Maar ik geef toe, een halve Turk is het niet echt, dan liever een hele :D
 
Als ik me scheer heb ik een babyface maar als ik een baard laat staan zie ik eruit als een stoere volwassen vent. Heb toevallig vanmorgen mijn baard van 2 weken eraf geschoren want kreeg commentaar van mensen, die me zwerver noemde of voor halve Turk uitscholden.

dat is hetzelfde commentaar als dat dikke of lelijke mensen zeggen dat je niet meer spiermassa moet aanzetten, ze zijn gewoon jaloers.


Nope, als het over haar moet gaan, is mijn criterium om onderscheid te maken tussen mannen en mannetjes eerder lichaamshaar.
Maar je weet ook dat dat voor mij niet het eerste criterium is:D


en waarom zou ik dat moeten weten? kijk maar uit met je insinuaties, straks denken de mensen er thuis het hunne over.
 
en waarom zou ik dat moeten weten? kijk maar uit met je insinuaties, straks denken de mensen er thuis het hunne over.

Misschien denken ze wel het juiste:)
Er is maar één zaak die de mannetjes van de mannen scheidt, en dat is zijn tool.

Maar ot, het ging over baarden.
 
Gezichtsbeharing van een 13 jarige hier. K*tgenen :mad:

Mocht ik meer beharing hebben zou ik het zeker laten staan, nu ziet het er gewoon niet uit dus scheer ik me om de 2 dagen.
 
Misschien denken ze wel het juiste:)
Er is maar één zaak die de mannetjes van de mannen scheidt, en dat is zijn tool.

Maar ot, het ging over baarden.


ja de baard, of loop je de ganze dag met je zwans uit je broek ofzo?
 
Als ik me scheer heb ik een babyface maar als ik een baard laat staan zie ik eruit als een stoere volwassen vent. Heb toevallig vanmorgen mijn baard van 2 weken eraf geschoren want kreeg commentaar van mensen, die me zwerver noemde of voor halve Turk uitscholden.

Laat me raden, dat is door "mannen" met amper een pluisje baardgroei, gewone pure nijd en jaloezie bro'
 
ja de baard, of loop je de ganze dag met je zwans uit je broek ofzo?

Jij begon over mannen en mannetjes, niet ik. Vond dat ik je het verschil toch even duidelijk moest maken :)
 
Beetje vaag maar een (met pet) is van een youtube filmpje..


[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] En die is van weet ik niet...

EDIT ik ga zo mijn kop scheren,
dan laat ik die rode muk wel weer zitten , ik ga voor een record dit keer Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :rocker2:
 
my beardstetics
2ufu7o7.jpg


heb hem nu iets voller dit is tijdje terug
 
ot ik vind een strakke baard altijd vet, mijne is dat morgen denk ik als ik bij de kapper vandaan kom. daarna heb ik 1,5 maand de tijd om hem weer schots en scheef te maken voor de spiegel in de badkamer waar maar aan 1 kant van me hoofd licht zit :(
 
Back
Naar boven