MuscleMeat

Do you even beard ?

Bezoekers in dit topic


Dat is toch geen baard man (extremeBB is stukken mannelijker, zou jij toch moeten kunnen waarderen), de start is er, nu laten doorgroeien is hier het enige juiste advies
 
Laatst bewerkt:
dat is hetzelfde commentaar als dat dikke of lelijke mensen zeggen dat je niet meer spiermassa moet aanzetten, ze zijn gewoon jaloers.
.
hahaha goeie theorie, zit wel een kern van waarheid in inderdaad.
Laat me raden, dat is door "mannen" met amper een pluisje baardgroei, gewone pure nijd en jaloezie bro'
Dat kan best waar zijn want de meeste gasten die zoiets zeggen hebben zelf amper baardgroei. Heb ook al gehoord dat iemand zei een baard is alleen voor oude mannen. Ik heb zelf een baard en dan een kale kop zoals:
10psyfm.jpg


maar het allerbruutste vind ik zoals Jim wendler.
30njjx3.jpg


Hoe kun je er nu voor uitgescholden worden als halve Turk uit te zien?
Knappe mannen vaak, Turken.
Maar ik geef toe, een halve Turk is het niet echt, dan liever een hele :D

Ik heb heel iets Hongaars bloed verder ben ik volledig Nederlands. Maar heb al een aantal x mee gemaakt dat Turkse mensen Turks tegen me gingen praten. :haha:
 
hahaha goeie theorie, zit wel een kern van waarheid in inderdaad.

Dat kan best waar zijn want de meeste gasten die zoiets zeggen hebben zelf amper baardgroei. Heb ook al gehoord dat iemand zei een baard is alleen voor oude mannen. Ik heb zelf een baard en dan een kale kop zoals:
10psyfm.jpg


maar het allerbruutste vind ik zoals Jim wendler.
30njjx3.jpg




Ik heb heel iets Hongaars bloed verder ben ik volledig Nederlands. Maar heb al een aantal x mee gemaakt dat Turkse mensen Turks tegen me gingen praten. :haha:


die mensen zijn zeer duidelijk jaloers op je baard.

wat een optie is als je baard niet overal even snel groeit is de eerste paar weken er overheen te gaan met de tondeuze zonder opzetkapje. en daarna 1 standje langer en dat een aantal weken volhouden, op die manier wordt het vast wel wat.
 
die mensen zijn zeer duidelijk jaloers op je baard.

wat een optie is als je baard niet overal even snel groeit is de eerste paar weken er overheen te gaan met de tondeuze zonder opzetkapje. en daarna 1 standje langer en dat een aantal weken volhouden, op die manier wordt het vast wel wat.

Bedankt voor de tip. Ik wil eens experimenteren door het haar op mijn kin wat langer te laten groeien zodat mijn baard iets meer puntiger lijkt.
 
Bedankt voor de tip. Ik wil eens experimenteren door het haar op mijn kin wat langer te laten groeien zodat mijn baard iets meer puntiger lijkt.

Heb ik nu ook, ook een kale kop en een baard met op de kin langer haar. Je moet er wel de goeie kopvorm voor hebben, met een eihoofd is het geen porem.
 
Tondeuses zijn mijn grootste vijand geworden, heeft me al eens een 7 maanden baard gekost met bij te willen werken
 
Heb ik nu ook, ook een kale kop en een baard met op de kin langer haar. Je moet er wel de goeie kopvorm voor hebben, met een eihoofd is het geen porem.

True, niet alles staat iedereen. Wat vollere bakkebaarden staan ook niet met een bol bakkus.........

Vuk waarom heb ik eigenlijk bakkebaarden
 
Heb ik nu ook, ook een kale kop en een baard met op de kin langer haar. Je moet er wel de goeie kopvorm voor hebben, met een eihoofd is het geen porem.

kaal moet je zoiezo staan, bij de een staat bij de ander is het net alsof ie terminaal ziek is.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 19:18 ----------

Tondeuses zijn mijn grootste vijand geworden, heeft me al eens een 7 maanden baard gekost met bij te willen werken


hahahaha herkenbaar, hier in de stad is er 1 kapper die baarden aandurft.
 
hahahaha herkenbaar, hier in de stad is er 1 kapper die baarden aandurft.

Ik moet tot 20 minuten buiten de stad rijden, de baard word dan alleen met de schaar bijgewerkt, beter imo
 
scheer mij nooit, alleen beetje bijtrimmen af en toe. mijn baard(je) is iets korter 1cm. Heb al enkele jaren een volle pekzwarte baard, enkel op mijn kin komt er niks ???
 
Ik heb echt de belabberdste baardgroei ooit, laatste keer geschoren was volgens mij 3 weken geleden en het is nogsteeds alleen maar dons, zo kom ik nooit van die babyface af :sad:
 
Balen als de baard niet wilt lukken :(

Ik heb zelf ook een paar stukjes waar door littekens geen haar meer groeit, daar kam ik de rest van mn baard overuit :o
 
Scheer mij zelf om 3 weken. Weer tot stoppeltjes dus niet glad. Heb veel haar groei. Volle baard is alpha

Snor scheer ik wel altijd weg.
 
Same hiero amper baardgroei, hoef me meestal maar om de 5 -7 dagen te scheren. Laat m soms wel eens een maandje staan maar die is zo vies omdat alles nog niet helemaal/snel groeit (veel dons ook nog). Scheren krijg ik ook babyface van dus misch maar is een trimmer kopen kijken of het dan beter gaat.
 
20120727_jel_st3_082.0_standard_352.0.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind dit soort baarden altijd wel vet. Niet van die verwilderde maar netjes getrimt. Helaas hebben causcasische mannen geen kroeshaar om dit mede mogelijk te maken
 
Damn Bushokje, eindbaas baarden !

Yes Snakeman, respect ! Waar blijven die andere pics van de members ?!
 
Balen als de baard niet wilt lukken :(

Ik heb zelf ook een paar stukjes waar door littekens geen haar meer groeit, daar kam ik de rest van mn baard overuit :o

Mijn hele gezicht is een litteken, eigenlijk alles vanaf enkels naar boven toe. Artsen staan voor een raadsel aangezien ik een beescht achtige baardgroei heb. Ik heb overigens ook mislukte voeten.
 
Rick Ross heeft wel een ****ing goede baard.. Van dit topic krijg ik alleen wel een minderwaardigheids complex omdat mijn baardgroei net zo is als de eerste schaamhaartjes van een 14 jarig meisje. :o
 
Als iedereen dan ze baerd laat staan ga ik mijn roode baerd ook weer laten staan.....
 
Back
Naar boven