Fitness Seller

Do you even beard ?

.

Laatst bewerkt:
Kennen jullie deze al?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

krijg echt van die lange haren op en rondom mn kin en in mn nek, niet doorlopend tot de haargrens zeg maar. Daarom altijd scheren :( ICT vacatures

• Topic Starter Topic Starter
@bas, you're doing it wrong ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In plaats van een nieuw topic te openen plaats ik de vraag hier;

Hebben jullie nog tips om baardgroei te stimuleren? Het groeit rond m'n bakkebaarden en rond m'n kin wel, maar daartussen in wilt het niet vlotten..

Ik hoor t wel!

Ouder worden of wat test injecties??
Of je kan een haartransplantatie overwegen ;P

Ik heb een permanent driedaags baardje. Veel langer vind ik niet staan, gladgeschoren echter nog vele malen minder. Daarnaast krijg ik gigantische last van m'n huid als ik scheer, ongeacht op wat voor manier. Dus alleen met de tondeuze erover één keer per week.

Dus meer een "gemiddeld 3 dagen baardje" ?

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 07:42 ----------

Hebben jullie nog tips om baardgroei te stimuleren? Het groeit rond m'n bakkebaarden en rond m'n kin wel, maar daartussen in wilt het niet vlotten..

Ik hoor t wel!

Niet echt. Is een genen kwestie. Het beste is wellicht om je baard aan te passen aan je haargroei (aka styling)

Ik hoor t wel!
Ik heb dit op de vorige pagina gepost. Volgens mij verdien jij geen volle baard!

Is deze al gepost?

Effect of testosterone administration on the beard growth of elderly males.
Pdf

The investigation was carried out on 11 males ranging in age from 52 to 82 years. None of the subjects resented abnormalities of the beard or of other secondary coïtus characters. The results of the eterminations showed that the administration of testosterone produced a marked stimulus to beard growth. The average daily production in weight of beard before treatment was 46 mg. It rose to 67 mg. After one month of androgen administration and to 71 mg. at the end of 2 months.

Examination of the figures shows that the greatest response is obtained in the first four weeks of treatment when the average increase for the group is 45 per cent, whereas in the second four weeks the average increase is only 10 per cent above the initial level and in 3 cases there was actually a slight decline. The percentage increases obtained in the individuals are shown in fig. 1.
frm00031.jpg

Nice one Wazzup !

@zero, volgens mij kun je de groei niet stimuleren

Haha thanks voor de reacties. Vroeg het me af.

Zal wel verder googelen over testosteron:D

Kan je lezen of doe je het expres, luie Limburger?! :mad: ER STAAT EEN ****ING ONDERZOEK OP DE VORIGE PAGINA EN NU NOGMAALS GEQUOTE!!!

Tatt heeft ook een spuit in zn reet geduwd om baardgroei te stimuleren. Dat dere roidrage brah.

Terug
Naar boven