MuscleMeat

Do you even beard ?

Fear the beard ?

www.google.nl/search?q=fear+the+beard&source=lnms&tbm=isch&sa=X

Fear The Beard

Started at Kansas State University in 2009 because fans noticed Jacob Pullens beard. Pullen embraced the chant, and did not shave the beard until after Kansas States elite 8 loss to Butler. He has begun growing it out again and Kansas State is off to another great start.

Brian Wilson of the San Fransisco Giants also did this in the 2010 World Series. The beard won the giants a world series. The only controversy is who started the "fear the beard", and it was in fact Kansas State...not San Fransisco, but still an epic beard to be feared.

hmmm...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lou-ferrigno.jpg

Ferigno.jpg

Klopt

nice...

OK, nog eentje dan:

tumblr_m9klbpv6us1ru1omco1_400.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Echt wel stukken beter mét baard

Alleen jammer dat hun geen paardenstaart hebben :D

Sanca, post eens die foto van jou zonder baard dan :')
Kwam ik laatst tegen op FB, herkende ik amper hahahah

haha bij iedereen op deze pagina staat een baard veeeeel beter dan zonder. Maar het staat ook zeeeeker niet iedereen, ook niet als iedereen echt een perfecte baardgroei zou hebben.

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 16:04 ----------

wow die onderste foto nog nooit gezien. ziek esthetisch lichaam, misschien wel meest esthetische...

kan me geen perfectere bouw en spier origo's + inserties voorstellen, behalve dan iets meer lengte maar dan met deze verhoudingen, max 1.85 vind ik zelf perfect :P

bij hem is het zelfs een pluspunt dan zn abs niet volledig symmetrisch zijn, laat toch nog volgens esthetica iets van imperfectie zien :P wat kan je nog meer aanwijzen? niks imo

Nog nooit van frank zane gehoord? Onzer wat voor steen leef jij dan? :P

jawel zeker wel maar die foto niet :D haha wel die andere brute baardfoto daar bij de zee

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 20:50 ----------

daveguys2.jpg

hoe klein de foto ook is, dit zijn altijd zulke vette foto's. Je weet gewoon dat die gasten niet gay naar elkaar kijken maar superkritisch elkaar tips geven over wat beter kan en waar ze wat op moeten minderen.
Me gusta

• Like
Waarderingen: mat
bedankt voor alle vervelende doch wel grappige opmerkingen gisteren

en voor het supporteren <3

nohomo

Ik hou me beard small nu.........

Ik hou me beard small nu.........

Ach, je hebt tenminste baardgroei.
Beste wat ik kan doen is dit;

5ewoxv.jpg

Groeit voor geen meter, de groei is nog ongelijk ook dus moet ik het elke paar dagen bijtrimmen zodat het gelijk blijft.
wegscheren is geen optie omdat ik zonder die paar haartjes op m'n kin 15-16 lijk.

Ach, je hebt tenminste baardgroei.
Beste wat ik kan doen is dit;

Groeit voor geen meter, de groei is nog ongelijk ook dus moet ik het elke paar dagen bijtrimmen zodat het gelijk blijft.
wegscheren is geen optie omdat ik zonder die paar haartjes op m'n kin 15-16 lijk.

Meer baardgroei dan sommige maten van me

Ik werd onlangs nog 27 jaar geschat (no troll) :D

Terug
Naar boven