Fitness Seller

Do you even beard ?

guys, wat gebruiken jullie eigenlijks als baardtrimmer ?

jackie-chan-whut.jpg

Dat ding moet je vrij laten groeien, een vrije baard is een blije eigenaar.

die zag ik aankomen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb die van mij een tijdje zn gang laten gaan maar het zag echt niet, mensen kwamen me op straat spontaan wat kleingeld en een slaapplaats aanbieden

Een schaartje, trimmers zijn onbetrouwbare krengen

Hahahahahaha :roflol:

Alles wat een scheer-tot-x stand heeft kun je gebruiken..
Baard vrij laten groeien kan bij sommigen maar bij de meeste, waaronder ik totaal niet.
Ik heb bijv. aan de ene kant meer haargroei dan bij de ander, dus moet ik het eens in de aantal dagen/week even bijscheren zodat het weer symmetrisch en op zelfde lengte blijft.

Oookal is het nu wel korter dan normaal omdat ik niet al te lang geleden weer naar mm had geschoren.
Zelf heb ik gewoon zo el cheapo ding.. zo iets als dit;
http://www.marskramer.nl/scheerappa...r-e825e.html?gclid=CNLf8NbR5LgCFQSS3godLDgARg

Snap niet waarom je er in dure apparaten wilt investeren, ik bedoel.. het haar moet geschoren worden tot een bepaalde lengte, en als hij dat doet great.
What the **** heb ik nou aan bijv een LCD scherm erop.

Toch wel ironisch dat ik wel een iPhone heb

Blijft je baard nog verdikken als je ouder wordt of is dat ook afgelopen als je uitgegroeid bent?

• Like
Waarderingen: mat
Gelukkig, er is nog hoop :)

I wish dat ik geen jeuk zou hebben, maar het is echt ondraaglijk :( Is er iets aan te doen eigenlijk?

Wassen, je mag de beestjes geen kans geven om te overleven, broodkruimels eruit halen wil de jeuk ook al wel eens verminderen

Korte baard of stoppel heb ik altijd. Maar wel netjes houden.

Terug
Naar boven