AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

Als ik alleen mijn snor laat staan aan zie ik eruit als een verkrachter.
Ik doe het alleen om geld in te zamelen tegen kanker. Dat kan blijkbaar ook met alleen een baard.

Nou dan distelleer ik me ervan
smug.png

Ik geef sowieso toch al :)

Het is nu weer "do you even beard" !

Welgemeende groetjes , hert...

Ik heb hem net mooi bij laten trimmen door de kapper :) bijna niks eraf, maar nu iets gelijker

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
vorige week woensdag baardje eraf gehaald voor een sollicitatiegesprek, komende maanden mag ie weer lekker doorgroeien

vorige week woensdag baardje eraf gehaald voor een sollicitatiegesprek, komende maanden mag ie weer lekker doorgroeien

:eek:

son ik ben dissapointudddd.

op me laatste sollicitatie (grote IT consult) was ik gwn met baard (wel netjes bijgewerkt). en ja, die b*ch was miring.. en ja ik ben aangenomen.

ik wil haar knallen

• #1.069
Update :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
Regels

De (gedrags)regels voor het deelnemen aan de actie luiden:

Eenmaal ingeschreven moet elke mo bro vanaf de eerste Movember beginnen met een gladgeschoren gezicht.
Gedurende de maand Movember moet elke mo bro een snor laten groeien en deze verzorgen.
Er mag geen sprake zijn van een samenvoeging van de mo met de bakkebaarden. (Dit wordt gezien als een baard.)
Er mag geen sprake zijn van het doorlopen van de mo naar de kin. (Dit wordt gezien als een sikje.)
Elke mo bro moet zich gedragen als een echte gentleman.

Hoe lang ben je ook weer terug uit Syrië?
Ben jij dat op het filmpje? :

http://www.heavy-r.com/video/143302/Throat_Slit_In_Syria/

Laatst bewerkt:
:eek:

son ik ben dissapointudddd.

op me laatste sollicitatie (grote IT consult) was ik gwn met baard (wel netjes bijgewerkt). en ja, die b*ch was miring.. en ja ik ben aangenomen.

ik wil haar knallen

hij was er ook niet helemaal af, maar hij was niet baardwaardig mimang

gelukkig groeit t allemaal vrij snel terug, zal zo ff kijken of k een fatsoenlijk piccatje kan schieten

haatbaardje wanneer ga je je haartbaardje eens posten in t do you even baard topic

• #1.076
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven