dichtertje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hem net mooi bij laten trimmen door de kapperbijna niks eraf, maar nu iets gelijker
en je had 'em nog maar net getrimd 
Puur voor beard gains?Heb niet volgroeide baard dus ziet er niet. Binnenkort 1 week 2000mg test zetten kijken of 't beter wordt.
vorige week woensdag baardje eraf gehaald voor een sollicitatiegesprek, komende maanden mag ie weer lekker doorgroeien

Regels
De (gedrags)regels voor het deelnemen aan de actie luiden:
Eenmaal ingeschreven moet elke mo bro vanaf de eerste Movember beginnen met een gladgeschoren gezicht.
Gedurende de maand Movember moet elke mo bro een snor laten groeien en deze verzorgen.
Er mag geen sprake zijn van een samenvoeging van de mo met de bakkebaarden. (Dit wordt gezien als een baard.)
Er mag geen sprake zijn van het doorlopen van de mo naar de kin. (Dit wordt gezien als een sikje.)
Elke mo bro moet zich gedragen als een echte gentleman.
son ik ben dissapointudddd.
op me laatste sollicitatie (grote IT consult) was ik gwn met baard (wel netjes bijgewerkt). en ja, die b*ch was miring.. en ja ik ben aangenomen.
ik wil haar knallen
Hoe lang ben je ook weer terug uit Syrië?
Ben jij dat op het filmpje? :
http://www.heavy-r.com/video/143302/Throat_Slit_In_Syria/

haatbaardje wanneer ga je je haartbaardje eens posten in t do you even baard topic

Hij heeft al een foto('s) gepost hier ... Echt een baas![]()
bazenbaard idd