AndroidHealthClinic

Do you even beard ?

Door dat plaatje wil ik ook een baard! :)

ben ook al weer lekker bezig met de beardie, begint lekker donker te worden nu ook

Nee only flas snorretje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.108
Ik daag jou uit om eens wat facial hair te krijgen, lil' fag

En voor iedereen, gelieve zulke horror hier niet meer te posten

Ik daag jou uit om eens wat facial hair te krijgen, lil' fag

En voor iedereen, gelieve zulke horror hier niet meer te posten
Ik loop achter op m'n leeftijdsgenoten qua baardaesthetics. Kan nog geen volle baard laten groeien. :(

brb 25mg test-p/week om een echte man te worden

• #1.110
Ik krijg net pm van de Grote Baas dat nude pics/vids niet toegelaten zijn dus bovenstaand clipje is reported

Ik loop achter op m'n leeftijdsgenoten qua baardaesthetics. Kan nog geen volle baard laten groeien. :(

brb 25mg test-p/week om een echte man te worden

Ga maar lekker kuren voor haargroei ja

Om daarna lekker kaal te worden :roflol:

Ik krijg net pm van de Grote Baas dat nude pics/vids niet toegelaten zijn dus bovenstaand clipje is reported

Ga maar lekker kuren voor haargroei ja

Om daarna lekker kaal te worden :roflol:
Kaal maar wel met een badass baard. ;)

widget_bNhXFdPN5pI6KOl_icoucG.jpg

• #1.113
:roflol:

Interessant topic, gebruikt er iemand hier ook baardolie? Groei al een tijdje een baard maar de haren beginnen een beetje uit te steken hier en daar en dan begint het meer onverzorgd eruit te zien, schijnbaar fixt men dit met baardolie? Wordt je baard er niet super greasy van?

zometeen naar de kapper, die joker wilt altijd te graag m´n baard bijwerken

43055646.jpg

• #1.116
Interessant topic, gebruikt er iemand hier ook baardolie? Groei al een tijdje een baard maar de haren beginnen een beetje uit te steken hier en daar en dan begint het meer onverzorgd eruit te zien, schijnbaar fixt men dit met baardolie? Wordt je baard er niet super greasy van?

Ikzelf heb olie die ook voor het hoofdhaar gebruikt word, baardolie heb ik alleen nog maar via amerikaanse vriendjes op fb zien voorbij komen. Moet je idd niet teveel van gebruiken

zometeen naar de kapper, die joker wilt altijd te graag m´n baard bijwerken

43055646.jpg

Ik heb gisteren de zijkanten laten bijwerken, verbod gegeven om de voorkant ook te doen

#justbeardythings #strokethebeard #tsobg #theloveforbeards #beingawesome #meandmybeard

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zie niks sanca en fb heb ik nie

Terug
Naar boven