XXL Nutrition

Do you even beard ?

Om sweet L

Sorry hoor meneer ik zal niks meer aan jou vragen.(zoveelste vreemde antwoord)
dat stukje heb ik gemist plus dat ik die meneer niet kan..

maar goed me baard,
vanaf nu weer :)

ME_THE_RAY.jpg

Grijze zooi..........
zie avatar in foto, lol............

Prima baard al Ray!

Voor de baardenboys; ik heb mijn teerbeminde onlangs een zooi producten van Damn Good cadeau gedaan, beardbalm, olie, baardzeep etc.
Hij is er ontzettend tevreden over en ik ook ^_^ Oogt voller en glanzender en pakt haar mooi bij elkaar voor een goeie buffe look. Komt in discrete, uiterst mannelijke verpakking:

http://www.jackz.nl/baard-en-snor/

Misschien hebben jullie er ook iets aan.

wat had vlad allemaal ?

De hele lijn van Damn Good.
Ik ben ook wel benieuwd naar Oak, maar ik kon alleen de beardwash en beardbrush vinden bij Jackz. Ga nog even zoeken of ik meer producten kan vinden. Volgens de barbier is dat een topmerk. Borstel ziet er ook wel stoer uit en hij doet dat nu met een ranzig zwart kamdingetje waar hij volgens mij ook allerlei andere dingen meer repareert :o

De hele lijn van Damn Good.
Ik ben ook wel benieuwd naar Oak, maar ik kon alleen de beardwash en beardbrush vinden bij Jackz. Ga nog even zoeken of ik meer producten kan vinden. Volgens de barbier is dat een topmerk. Borstel ziet er ook wel stoer uit en hij doet dat nu met een ranzig zwart kamdingetje waar hij volgens mij ook allerlei andere dingen meer repareert :o

het ziet er allemaal wel fancy uit idd, misschien ook eens wat bestellen, vooral nu het wat langer begint te worden is beetje verzorging wel op z'n plaats

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.209
Bedankt voor de share Sjors !

Ook maar is proberen, mijn baard begint een beetje wild te worden. xD

Ik heb liever geen baard :D gewoon omdat het niet zoveel groeit!

• #1.214
  • #1.216
:roflol:

Voel mezelf net een jochie van 13 als ik me echt kaalscheer.
Afgelopen week 1 keer gedaan voor de vrouw haar verjaardag (zij vindt baard niks.. :rolleyes:)

Nooit meer..

Volgens mij is je vrouw lesbisch of pedofiel

En onthoud :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven