- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nieuwe baardtrimmer gekregen in mijn kerstpakket, klein beetje eraf gehaald, ziet er nu meteen stuk verzorgder uit aangezien lengte overal hetzelfde is.
Duckfaced selfies are allowed when you are bearded.
http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1530436_630437283688849_121347531_n.jpg
Heb zijkanten wel wat bij moeten werken omdat het wat te piekerig werd. Snor ook, want dat haar dat in m'n smoel gaat hangen vind ik vrij irritant. De rest laat ik voorlopig nog wel even doorgroeien denk ik. Bij mij krult t vooral in elkaar waardoor het niet zo lang lijkt maar als ik een haar op lengte trek is ie ongeveer zo lang als m'n pink.

Update, dacht ik doe nog beetje bijwerken met zelfde stand als bovenstaande postnieuwe baardtrimmer gekregen in mijn kerstpakket, klein beetje eraf gehaald, ziet er nu meteen stuk verzorgder uit aangezien lengte overal hetzelfde is.

Getverderrie... Ik heb net mijn baard gefohned toen ik onder de douche weg kwam.. Dat voelt zo verkeerd....
Update, dacht ik doe nog beetje bijwerken met zelfde stand als bovenstaande post
Bleek dat ik em eerst verkeerdom hield, nu is er weer veel te veel af
Gvd ben echt een idioot
Zonde!Getverderrie... Ik heb net mijn baard gefohned toen ik onder de douche weg kwam.. Dat voelt zo verkeerd....
Maarja, je bent in de verste verte niet zo erg als diaephi, de stumperdUpdate, dacht ik doe nog beetje bijwerken met zelfde stand als bovenstaande post
Gvd ben echt een idioot
Update, dacht ik doe nog beetje bijwerken met zelfde stand als bovenstaande post
Gvd ben echt een idioot

is ook zoSorry dat ik het zeg maar dan ben je de baard niet waard!

Dat heb ik een keer met mijn hoofd gedaan... (nou ja het opzetstukje geheel vergeten dan)
Kreeg er nog ruzie om met iemand.
Hij beweerde dat ik lelijk was.
Dus toen zei ik dat we nu allebei lelijk waren maar dat het bij mij weer aan zou groeien.
Vond'ie niet leuk.... (gelukkig zijn maten wel)