Jordyvl
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik heb het zelf ook, en daar baal ik van.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

smooth ! je hebt em iets hogerover de wang als mij
---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------
aangezien ik laatste tijd wat complimenten kreeg van mede baard gangers toch maar weer eens een pic
![]()

nog zo'n blonde ecto baard checking in... gaat heel traag hier en sommige stukken zijn zo licht blond dat het haast onzichtbaar is![]()

Ik zit er over na te denken om m'n balzakhaar op te sparen en dit op m'n kin te plakken.
Is dit vreemd?
Ik zit er over na te denken om m'n balzakhaar op te sparen en dit op m'n kin te plakken.
Is dit vreemd?
Hang in there Jeroen!
Die van mij begint weer aardig op oorlogssterkte te komen...
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/p180x540/1004955_655123197886924_1958006614_n.jpg[/url][/QUOTE]
hahah, bazen baard :P hoelang heb je daar over gedaan?
ik ook maar eens een update plaatsen, netjes gekamt en shit jwz
[ATTACH=full]338829[/ATTACH]
merk dat sinds ik t elke week laat bijwerken het toch wat voller is geworden.
helaas gaat het er van boven net zo hard van af :roflol: inhammen beginnen toch aardig wat dieper te worden helaas
[spoiler]inb4 tren[/spoiler]

Nice Sheikh!
Ja ik heb al jaren een baard, soms alleen stoppels of alleen een sik of goatee met bakkebaarden of wat dan ook maar meestal gewoon een echte baard.
De laatste keer dat ie echt relatief kort was was denk ik in oktober ofzo, toen heb ik m door laten groeien tot rond de jaarwisseling en dan nog eens getrimd tot 13mm om m voller te laten worden en sindsdien weer laten doorgroeien. Werk wel de zijkanten en snor bij, maar haren onderop zijn nu tegen de 8cm, alleen krult allemaal in elkaar wat t op zich wel weer voller maakt.