peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nu zo'n klapscheermes maar ik vind het echt 10x niks, ik ken er niks mee. Meer mensen die dat probleem hebben? Ik ben normaal gewend me baard 1x in de zoveel dagen bij te werken nadat ik 2min onder de douche heb gestaan zonder scheerschuim. Maar dat enkele mesje gaat totaal niet soepel, ik heb al filmpje gekeken en ik hou hem goed vast.
Ik heb nu zo'n klapscheermes maar ik vind het echt 10x niks, ik ken er niks mee. Meer mensen die dat probleem hebben? Ik ben normaal gewend me baard 1x in de zoveel dagen bij te werken nadat ik 2min onder de douche heb gestaan zonder scheerschuim. Maar dat enkele mesje gaat totaal niet soepel, ik heb al filmpje gekeken en ik hou hem goed vast.
je ballen danik heb m ook. met een stuk of 100 verwiselbare blades. vlijmscherp.
enige wqt ik er mee doe is de contouren.
Erg bazig al Vitus, ga je 'em nog langer laten worden ?

Omdat Ovosnovo geen FB heeft, ook maar hier weer even neervlammen
http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1654372_200042623540399_1568745206_n.jpg

Laatste update voor ik het helaas weer korter moet maken voor werk..
Zo "ver" heb ik kunnen komen in 3 weken met 2 keer trimmen.
![]()
Omdat Ovosnovo geen FB heeft, ook maar hier weer even neervlammen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Laatste update voor ik het helaas weer korter moet maken voor werk..
Zo "ver" heb ik kunnen komen in 3 weken met 2 keer trimmen.
![]()
(harige freaks uitgezonderd)
had ik dat maar. Ik dacht dat je een viking was ?
---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------
trimmen ? waarom ?
3 weken (zelfs zonder trimmen) is geen baard, maar gewoon ongeschoren(harige freaks uitgezonderd)