MuscleMeat

Do you even beard ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Vraag je vent maar of ie nu ook gelijk bij zn vriend wil gaan wonen en zeg maar dat hij niet welkom is @CFH

Jij en je zussie wel :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.883
Als je vent je niet kan bankdrukken, heb je een relatie met je vrouw

Bankdrukken kan natuurlijk ook vervangen worden door geen volle baard kan groeien

Folliculites zo goed al weg! geen bizarre ontstekingen meer in baardstreek dus we laten mijn grote vriend weer groeien!

2znv41t.jpg

Ziet er wijs uit Lars. Staat je goed!
(Nohomo)

Stiekem jaloers ;) heb nu mm baard. Wil ook wel eens laten groeien, maar groeit ongelijk. Op m'n kin groeit het veel harder en lijkt het ook voller. Mensen die dit ook ervaren en tips hebben? Kan wel eens fotootje zetten van hoe het nu is

Nice Lars, zou graag zulke baardgroei hebben :rolleyes:

Ik haat het om blond te zijn:(
En een beetje rossig op en onder mijn kin, en rest wordt ook steeds rossiger. En mijn snor is zulk dun haar :(
Nu 1.5 week niet geschoren omdat lui, kijken wanneer mijn vriendin/rest van de wereld zegt dat het er onverzorgd uitziet
Hopend op betere baardgains wanneer ouder.

Ik haat het om blond te zijn:(
En een beetje rossig op en onder mijn kin, en rest wordt ook steeds rossiger. En mijn snor is zulk dun haar :(
Nu 1.5 week niet geschoren omdat lui, kijken wanneer mijn vriendin/rest van de wereld zegt dat het er onverzorgd uitziet
Hopend op betere baardgains wanneer ouder.

Bij mij lijkt het wel steeds meer te worden. Had het toen ik 21 was alleen maar op me kin en verder op me wangen een paar sprietjes. Kan zijn da die snor nog voller wordt want bij mij is het nu redelijk vol aan het worden. Ben ook blond btw en baard meer rood.
Ik denk dat ik een afstammeling van de vikingen ben, vandaar de kleur. ;p

Ben al weer 2 maanden aan het baarden, begint wel wat te worden al zeg ik het zelf! Joeri blij

Bij mij lijkt het wel steeds meer te worden. Had het toen ik 21 was alleen maar op me kin en verder op me wangen een paar sprietjes. Kan zijn da die snor nog voller wordt want bij mij is het nu redelijk vol aan het worden. Ben ook blond btw en baard meer rood.
Ik denk dat ik een afstammeling van de vikingen ben, vandaar de kleur. ;p

Ben al weer 2 maanden aan het baarden, begint wel wat te worden al zeg ik het zelf! Joeri blij

Ik ga er maar wel vanuit dat alles nog een stuk voller enzo wordt, en dat de kleur er nog in moet komen. Liever alles rossig dan wat ik nu heb.
21 is nog niet echt een leeftijd dat je baard volledig is. En mocht het niet gebeuren ga ik gewoon kuren with the sole purpose of growing a manly beard :D
Maar als ik mijn vader en broer bekijk is er nog goede hoop op een volle baardgroei.

2 Maandjes moet je al wel aardig wat hebben staan gok ik?

Ik ga er maar wel vanuit dat alles nog een stuk voller enzo wordt, en dat de kleur er nog in moet komen. Liever alles rossig dan wat ik nu heb.
21 is nog niet echt een leeftijd dat je baard volledig is. En mocht het niet gebeuren ga ik gewoon kuren with the sole purpose of growing a manly beard :D
Maar als ik mijn vader en broer bekijk is er nog goede hoop op een volle baardgroei.

Komt goed! Minimaal 500mg test voor een jaartje doet wonderen ghehe

Ik zal over 2 weken wel ff een foto posten. Heb dan pas weer een pc.

Jij (Joeri) hebt wel een goeie baard, zag een pic van je op insta ;)

Ik wil opzich ook wel een baard laten staan, maar dan moet ik m gaan bijhouden enzo... geen zin in.
Ik hoef nu ook maar om de week te trimmen en daar ben ik al te lui voor.

Joe wot meet.

Ik heb gewoon een volle baard hoor... :o

Owja Turkish genetics he :p

bijna niemand van mijn maten heeft uberhaupt baardgroei

ik ben blessed

Ik had een volle baard op mijn 18-19. Bij ons in de klas in het 4e middelbaar was er eentje met een volle baard, kerel was 16 jaar.

Ik had een volle baard op mijn 18-19. Bij ons in de klas in het 4e middelbaar was er eentje met een volle baard, kerel was 16 jaar.

ik kan me nog herinneren dat ik in de brugklas zat 12-13 jaar en dat er iemand op school rondliep met een epic baard, dacht toen dat hij docent was. Maar hij was blijkbaar maar 1 jaar ouder en 14-15 jaar oid. Had toen echt de grootste wtf. Die gast was ziek lang, bijna 2 meter en flinke baard, haar in een staart. Zag hem laatst op een festival lopen en hij zag er nog hetzelfde uit als 10 jaar geleden.

ik kan me nog herinneren dat ik in de brugklas zat 12-13 jaar en dat er iemand op school rondliep met een epic baard, dacht toen dat hij docent was. Maar hij was blijkbaar maar 1 jaar ouder en 14-15 jaar oid. Had toen echt de grootste wtf. Die gast was ziek lang, bijna 2 meter en flinke baard, haar in een staart. Zag hem laatst op een festival lopen en hij zag er nog hetzelfde uit als 10 jaar geleden.

wat

ja GVDIK STUDEERDT TOCH GEEN WITSKUNDE OFWEL DAN

Wtf.

Die kerel bij mij op school was ook 1m90+. Was best jelly op zijn baard.

Nee was gewoon een Belg.

Terug
Naar boven