XXL Nutrition

Do you even beard ?

Folliculites zo goed al weg! geen bizarre ontstekingen meer in baardstreek dus we laten mijn grote vriend weer groeien!

2znv41t.jpg

Zoiets zou ik ook eigenlijk wel willen, maar het groeit bij mij niet op alle plekken, dus ziet er er niet mooi uit bij me als ik het laat staan. En dat terwijl ik al 21 ben haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
Ziet er wijs uit Lars. Staat je goed!
(Nohomo)

Stiekem jaloers ;) heb nu mm baard. Wil ook wel eens laten groeien, maar groeit ongelijk. Op m'n kin groeit het veel harder en lijkt het ook voller. Mensen die dit ook ervaren en tips hebben? Kan wel eens fotootje zetten van hoe het nu is

Zoiets zou ik ook eigenlijk wel willen, maar het groeit bij mij niet op alle plekken, dus ziet er er niet mooi uit bij me als ik het laat staan. En dat terwijl ik al 21 ben haha

Gewoon laten doorgroeien jongens, normaal gezien worden de kale plekken dan vanzelf bedekt

Gewoon laten doorgroeien jongens, normaal gezien worden de kale plekken dan vanzelf bedekt

Ik ga het eens uitproberen!

Ik zag jou btw bij sterkste man op tv. Je stond aan het eind in het publiek. Ik dacht meteen: epic beard Sanca haha

Je bent trendsetter Sanca :p
is tegenwoordig soort rage ofzo, maar sommige mensen staan gewoon niet met een baard

Wat is nou een goede baard olie die niet al te duur is?

Het begint nu wel lang te worden en allemaal in de knoop te zitten.

ja, nog steeds.

Streef baard
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Me moeder zei laatst toen ik zat te ontbijten dat ik tegenwoordig een flink ochtendbaartje heb, toen ik antwoordde dat ik me al een week niet had geschoren heeft ze me het huis uitgezet :treuren:

zelfs vrienden die eerst nog minder baardgroei hadden dan ik beginnen het opeens te krijgen, waar blijft mijn baard :mad:

Baarden zijn toch voor mannen met zwakke kinnen?

Ik krijg alleen een snor en op en onder mijn kin. Niet echt op mijn wangen of langs mijn kaak, dat haal ik dan ook weg mocht er iets zitten samen met mijn snor. Mijn sik/baard groeit in puntjes omhoog als een soort ringbaard dus ik heb een puntje aan beide kanten. Heb dit al een jaartje ofzo en is een soort van kenmerk geworden. Als ik het nu weghaal lijk ik echt op een baby...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.919
Ik ga het eens uitproberen!

Ik zag jou btw bij sterkste man op tv. Je stond aan het eind in het publiek. Ik dacht meteen: epic beard Sanca haha

Succes !

Hahaha :D

Wat is nou een goede baard olie die niet al te duur is?

Het begint nu wel lang te worden en allemaal in de knoop te zitten.

Ik ken alleen maar de wat duurdere baardolie, gaat epic lang mee maar kost wel wat, kijk maar eens op jackz.nl

Die van mij krult en knoopt ook verschrikkelijk, zonder de krullen is ie dubbel zo lang

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kan makkelijk je eigen olie maken, doe ik ook.

Kost wat in aanschaf, maar daar maak je 5 x meer olie mee dan voor hetzelfde bedrag wat je koopt voor een 50 ml baardolie.

Kijk gewoon wat recepten of de ingredienten lijst van een baardolie, staat er meestal bij.

Terug
Naar boven