Fitness Seller

Doe jij aan vechtsport?

Peiling Peiling Doe jij aan vechtsport?

• Totaal stemmers
    398
Weet iemand waar die mma scholen precies liggen? Google vind niet echt iets. Krav Maga is toch tamelijk ver weg voor me.

Pencak Silat (Naga-sT)

Een van de meest realistische vechtsporten met een serieuze club hier in de buurt.

heb bijna 4 jaar gebokst, en ben van daaruit begonnen met krachttraining.puur voor wat extra kracht voor het boksen.maar ben langzaam meer op massa gaan trainen.en door de vele blessures die ik toen kreeg gestopt met boksen en echt gaan bodybuilden

Ik doe voetbal, daarbij moet je ook weleens vechten!

hoe durven jullie kickboxen en thai boxen etc. een vechtsport te noemen. Het is geen vechtsport, maar gewoon straatvechten. Vechtsport zonder filosofie is straatvechten. Als je taekwondo, karate of jiu jutsu bijvoorbeeld doet, dan noem je dat een vechtsport.
Ik doe zelf btw Aikido(zelfvededingskunst , dus geen vechtsport ;-p)

oh ja , als je je armen met bodybuidling groot traint ,dan leg je het af tegen goed getrainde martial artests. Een persoon(martial artest) die zijn ademhaling onder controle heeft en een stoot perfect kan, komt die stoot van die martial artest harder aan dan de grootste bodybuilder die je een mep verkoopt(langzamer ook by the way) !

ja maar dr is dan tog ook nog ergens de gulden middenweg neem ik aan. Flink gespierd en een zware stoot. Tenminste dat neem ik aan als ik gespierde boxers zie met flinke "guns"

Ik doe aan Mixed Martial Arts of kortweg MMA
Deze vechtsport is gewoon heerlijk zwaar en een opdonder voor je conditie
Ik heb juist voor deze vechtsport gekozen omdat het mij een complete vechtsport is, dus zowel grondvechten als staand vechten!
Alhoewel ik me liever toch wel wat extra accent op locks, grepen en submission

my kind of guy....
ben nu een driekwartjaar bezig met mma trainingen......
helpt me goed met me vetpercentage onder controle te houden....

last van het combineren van deze 2 heb ik eigenlijk niet...
in het begin was het soepeler worden wel een fokkin hel.
pijn pijn en nog eens pijn...
maar imo heeft het wel gezorgd voor meer "drive" in mijn bb trainingen, voeding en algehele levensstijl.

oh ja , als je je armen met bodybuidling groot traint ,dan leg je het af tegen goed getrainde martial artests. Een persoon(martial artest) die zijn ademhaling onder controle heeft en een stoot perfect kan, komt die stoot van die martial artest harder aan dan de grootste bodybuilder die je een mep verkoopt(langzamer ook by the way) !

there is more to martial arts AND BODYBUILDING than just punchin biaaaaaaatch.

hoe durven jullie kickboxen en thai boxen etc. een vechtsport te noemen. Het is geen vechtsport, maar gewoon straatvechten. Vechtsport zonder filosofie is straatvechten. Als je taekwondo, karate of jiu jutsu bijvoorbeeld doet, dan noem je dat een vechtsport.

Straatvechten = vechten zonder regels op straat, thaiboksen en kickboksen hebben wel degelijk regels.

Taekwondo, Karate, Jiu Jutsu: GEEN vechtsporten maar martial arts, dus een verdedigingskunst. Bij al deze sporten leer je je verdedigen, je leert dus niet te vechten.

Thaiboksen, kickboksen: het is een sport en je leert er vechten. De meeste omschrijven dit als vechtsport. Andere mogelijke benaming zou sportvecht (-en) zijn maar vechtsport klinkt beter...

Volgens mij heb ik je post dus niet helemaal begrepen aangezien je alle termen door elkaar haalt...

Dus wat je eigenlijk zegt is:

Iemand die goed een "vechtsport" traint kan beter vechten dan een bodybuilder...

hmmm, interessante stelling.... :rolleyes:

Ga met je interessante discussie mensen op sherdog bezig houden, kiddo.

kickboksen doe ik ook,is gratis bij ons op de sportschool :P en je hebt ook iets van krav maga.

ahum

kickboxen of te wel mui thai is wel degen een vechtsport en zeker geen straat vechten

kickboxen staat ook bekend als 1 van de beste vechtsporten die er zijn en in verschillende experimenten waarbij kickboxers het opnamen tegen andere vechtsporten won de kickboxer in de meeste gevallen

Ga met je interessante discussie mensen op sherdog bezig houden, kiddo.

ja vind ik ook fregeltje ga lekker kunsten doen

wat een rare freggel ben jij.
een bodybuilder heeft toch helemaal niks met een vechtsport te maken.
zelfde stelling dan voor jou, ik denk dat een heel goed getrainde martial artest met een perfecte traptechniek met voetbal niet zo goede vrije trappen kan nemen als pierre van hooijdonck.:rolleyes:

on topic. ik zou graag aan mma of worstelen willen doen maar er is gewoon niks in nijmegen. op google is er ook niks over te vinden.

hahaha zo leuk he!

Ik zou kickboxen wel eens willen zien tegen shaolin kungfu meesters. Succes!
En dit is neem ik aan een forum waar een discussie mogelijk is? Ik weet niet wie er raar bezig is hoor?
Ik heb trouwens helemaal niets tegen kickboxen ...

wat een rare freggel ben jij.
een bodybuilder heeft toch helemaal niks met een vechtsport te maken.
zelfde stelling dan voor jou, ik denk dat een heel goed getrainde martial artest met een perfecte traptechniek met voetbal niet zo goede vrije trappen kan nemen als pierre van hooijdonck.:rolleyes:

klopt inderdaad ja :-p ... maar in iedergeval het ging om een bodybuilder die martial arts deed. Dus vandaar dat verhaaltje. ;)

Jij komt met zon opmerkingen. Iedereen kan wel hier gaan posten dat een getrainde tennisser beter kan tennisen als een biljarter. Het zijn 2 totaal verschillende sporten. Een bodybuilder traint voor spiermassa, en een kickboxer of andere bokser traint voor te boksen.

2 totaal verschillende dingen.

Terug
Naar boven