- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe durven jullie kickboxen en thai boxen etc. een vechtsport te noemen. Het is geen vechtsport, maar gewoon straatvechten. Vechtsport zonder filosofie is straatvechten. Als je taekwondo, karate of jiu jutsu bijvoorbeeld doet, dan noem je dat een vechtsport.
Ik doe zelf btw Aikido(zelfvededingskunst , dus geen vechtsport ;-p)
oh ja , als je je armen met bodybuidling groot traint ,dan leg je het af tegen goed getrainde martial artests. Een persoon(martial artest) die zijn ademhaling onder controle heeft en een stoot perfect kan, komt die stoot van die martial artest harder aan dan de grootste bodybuilder die je een mep verkoopt(langzamer ook by the way) !
Ontopic; ik zit er al heel lang over na te denken om op MMA te gaan, lijkt me echt superwijs, maar ik twijfel nog omdat ik eigenlijk een groot gedeelte van m;n vrije tijd in bb stop, en dan heb ik helemaal niks meer over.
moeilijk moeilijk....

fikse blauwe plek had hij , en ik maar sorry zeggen
) wat een ****ing nerd ben jij dat je vanuit het niets met deze twee posts komt, die kant noch wal raken.
jij bent echt zo'n nerd die zich heel stoer vindt in z'n apenpakkie in de lokale vechtschool, maar op straat meteen gaat huilen als je een tik op je neus krijgt van de lokale batty boy.
Of weg rent onder het mom van "ja maar onze grootmeester zegt dat je alleen in nood geweld mag gebruiken"
zucht, waar moet je heen met dit soort mensen. Intelligentloos en ook nog eens vooroordelen naar mijn kant toeschuiven. Ik doe heel stoer in de dojo, maar ik ga huilen als ik geslagen word door een "batty boy". Jeetje, wat een rare opmerkingen hahaha.
By the way, uit het niets? Ik neem aan dat posts altijd vanuit het niets op de site terecht komen?
Oh ben jij toevallig ook zo'n bodybuilder die zich ontzettend erg voelt aangesproken?
om jou te volgen... ga hier maar op rukken dan:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
@ Freggel88: achter full-contact sporten zit zeker wel een filosofie!
Namelijk, je tegenstander een deuk in zijn hoofd stompen zodat je weer rustig verder kan mediteren op weg naar het pad van glorieuze verlichting.![]()

Dit weekend nog 1 of andere martial arts guy knock out gerost.. Ik stond in de weg en hij had banden dit en dat... verband bedoelde hij zeker![]()
en oo jjaa doe niet aan vechtsport.. in verleden wel kickboksen gedaan ook wedstrijden maar is zo lang geleden dat was in een vorig leven...
Wel lekker is het opzich een vechtsport kan je heerlijk ontladen ..

wat een rare freggel ben jij.
ik denk dat een heel goed getrainde martial artest met een perfecte traptechniek met voetbal niet zo goede vrije trappen kan nemen als pierre van hooijdonck.![]()

Daarnaast zou ik waarschijnlijk ook mijn trainingsschema moeten aanpassen (volg nu namelijk een 4 daagse split). Iemand trouwens een goede adres voor taekwondo in Arnhem/Nijmegen?