XXL Nutrition

Doe jij aan vechtsport?

Peiling Peiling Doe jij aan vechtsport?

• Totaal stemmers
    398
Jij komt met zon opmerkingen. Iedereen kan wel hier gaan posten dat een getrainde tennisser beter kan tennisen als een biljarter. Het zijn 2 totaal verschillende sporten. Een bodybuilder traint voor spiermassa, en een kickboxer of andere bokser traint voor te boksen.

2 totaal verschillende dingen.

ja precies! Maar als je het combineert, wat meeste mensen toch doen, krijg je dat. Dat is het enige! :-|

Je kan toch 2 sporten combineren. Tuurlijk slaat een bb-er die ongetraind is in vechsporten niet zo hard. Maar dat doet een biljarter ook niet.

Een biljarter kan in principe als hij even goed traint als de bodybuilder en even lang etc. Dan zou de biljarter sneller kunnen slaan ja.

Maar dat maakt me even niet uit. Ik wilde het gewoon kwijt als je ook bodybuilding bij kickboxen of andere sport doet :-p

en de topic is weer verknald:rolleyes:

hahaha zo leuk he!

Ik zou kickboxen wel eens willen zien tegen shaolin kungfu meesters. Succes!
En dit is neem ik aan een forum waar een discussie mogelijk is? Ik weet niet wie er raar bezig is hoor?
Ik heb trouwens helemaal niets tegen kickboxen ...

Een shaolin kungfu meester klinkt heel leuk, maar zet ze eens in de ufc ring en het gaat allemaal niet meer zo makkelijk als tijdens de demonstraties.

Een shaolin kungfu meester klinkt heel leuk, maar zet ze eens in de ufc ring en het gaat allemaal niet meer zo makkelijk als tijdens de demonstraties.

oké ... nu heb ik toch alles gehoord ... in iedergeval succes met trainingen ;-p

my kind of guy....
ben nu een driekwartjaar bezig met mma trainingen......
helpt me goed met me vetpercentage onder controle te houden....

last van het combineren van deze 2 heb ik eigenlijk niet...
in het begin was het soepeler worden wel een fokkin hel.
pijn pijn en nog eens pijn...
maar imo heeft het wel gezorgd voor meer "drive" in mijn bb trainingen, voeding en algehele levensstijl.

there is more to martial arts AND BODYBUILDING than just punchin biaaaaaaatch.

It was just an example biaaaatch. maargoed.

True, in de UFC of Pride vechten toch bijna uitsluitend thaiboksers en BJJ'ers (of een mix daarvan)?
Nog nooit zo'n oosterse kung-fu kerel gezien hoor die kraanvogelmoves enzo deed.
Niet dat ik oosterse sporten afbreek hoor, zelf heb ik karate gedaan en daar veel uit geleerd.
Karate enzo zijn krijgsKUNSTEN, geen VECHTsporten.

True, in de UFC of Pride vechten toch bijna uitsluitend thaiboksers en BJJ'ers (of een mix daarvan)?
Nog nooit zo'n oosterse kung-fu kerel gezien hoor die kraanvogelmoves enzo deed.
Niet dat ik oosterse sporten afbreek hoor, zelf heb ik karate gedaan en daar veel uit geleerd.
maar wat in vredesnaam is het doel van een krijgskunst dan tov een vechtsport

hoe durven jullie kickboxen en thai boxen etc. een vechtsport te noemen. Het is geen vechtsport, maar gewoon straatvechten. Vechtsport zonder filosofie is straatvechten. Als je taekwondo, karate of jiu jutsu bijvoorbeeld doet, dan noem je dat een vechtsport.
Ik doe zelf btw Aikido(zelfvededingskunst , dus geen vechtsport ;-p)

hahaha zo leuk he!

Ik zou kickboxen wel eens willen zien tegen shaolin kungfu meesters. Succes!
En dit is neem ik aan een forum waar een discussie mogelijk is? Ik weet niet wie er raar bezig is hoor?
Ik heb trouwens helemaal niets tegen kickboxen ...

oké ... nu heb ik toch alles gehoord ... in iedergeval succes met trainingen ;-p
Praat geen poep jong, want het begint hier nou toch wel heel erg te stinken
Het is wel een vechtsport, doe jij maar eens navraag bij het noc
En ja inderdaad je hoort het goed, een shoalin meester zn ass wordt ****ing hard gewhooped als hij tegen een kickbokser moet, ik heb het zelfs gezien
De shoalin monk ging neer alsof hij een zak met aardappelen was
Trouwens who cares, je probeert inderdaad een zinloze discussie te starten en een beetje als de ''intressante fanatieke'' vechtsporter uit te hangen

Als iemand een discussie begint en iets verteld is hij meteen een kind? Jeetje, wat een opmerking :eek: Ach ja, iedereen ziet het op zijn eigen manier he :D

Een discussie ja.. maar heb in jouw post weinig discussie-materiaal gelezen zeg maar.. heb alléén wat IQ loze kreten gelezen.. dit forum is eigenlijk als in het dagelijks leven.. als je iets zinnigs verteld word je meestal serieus genomen.. als je onzin loopt te verkondigen wordt je niet serieus genomen en loop je het risico om uitgelachen te worden... een beetje duidelijk?

:roflol:
Owned
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tegenwoordig is het in de ufc een echte mix. kun je op de grond niks dan wordt je nooit een topper, kun je alleen staand vechten kom je ook te kort voor de top.
al vind ik nog dat grondvechters nog onderschat worden. als je zegt op kickboxen te zitten wordt iedereen al bijna bang voor je en doe je aan judo wordt je al bijna voor mietje uitgemaakt terwijl een pure kickboxer het toch meestal af moet leggen tegen een judoka of andere grondvechter

om te reageren op de topicstarter:

ik deed thaiboksen, maar ben gestopt vanwege het trainen.. bodybuilding staat op nummer 1 bij mij :)

ik doe aan thai kickboxen en ja waarom, om goed te kunnen knokken, moet wel tegenwoordig als je op stap gaat en trouwens ook een leuke sport en in mijn ogen is het juist goed te combineren met bb word je lekker droog van en ja je moet gewoon iets meer gaan eten dan val je ook niet persee veel af.

vanwege onderrug blessure kan ik alleen beetje met gewichten trainen
als het ooit nog over gaat dan ga ik weer verder met Braziliaanse jiu jiutsu en MMA.
de mooiste sporten die er zijn.
niks is mooier dan tijdens een gevecht met zoveel adrenaline zo snel te denken en aan te passen aan je tegenstander.

ik wil toch wel weer gaan tai boksen , maar ben nu 20kg zwaarder als 5 jaar terug ... en heb een conditie als een krant tegenwoordig ..
Heeft iemand daar ervaring mee als je zwaarder bent geworden, en weer is begonnen .. zoals ik het bekijk heeft het aardig wat nadelen ( ik ben 182cm bij 102kg .)
Ik had van de week mijn bokszak weer opgehangen maar werd na 5 min toch aardig verdrietig ..
Is het wel te combineren?

Tja die conditie komt wel vanzelf een beetje lopen en dat komt wel in orde maar ik moet zeggen, ik weeg nu zo'n 104, ben 6 a 7 kilo verzwaard ik voelde me explosiever, sneller op 97 kilo. Nu wel meer kracht vaneigens..

Ik doe aan judo een free fight. Fitness is eigenlijk gewoon als extra om sterker te worden voor het judo

Terug
Naar boven