XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws [DOEL BEREIKT] Donaties voor een officiële test uitgevoerd door Supplementlabtest.com (BP whey)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt eigenlijk hoe ik weet dat ze niet omgekocht zijn door een bepaalde shop. Vooral op basis van de resultaten en bijhorende documenten die ze geplaatst hebben. Maar ook op basis van gesprekken die ik met ze gehad heb.
Ja goed. Om even advocaat van de duivel te spelen.. Zelf kun je in feite ook niet geheel onafhankelijk zijn. Je krijgt ook geld van de shops, van de ene shop misschien meer dan van de andere?

Is BnF nog wel sponsor eigenlijk? Ze hebben al 1,5 maand geen posts meer geplaatst....
 
Ik heb de beginners post en reacties niet gelezen maar als je niet met iDEAL kunt betalen word het moeilijk voor mij
 
Is BnF nog wel sponsor eigenlijk? Ze hebben al 1,5 maand geen posts meer geplaatst....

Het sponsorcontract loopt tot maart daarna ging Big T kijken wat hij met BnF ging doen. Het wel of niet verlengen van sponsorcontract.
 
Ja goed. Om even advocaat van de duivel te spelen.. Zelf kun je in feite ook niet geheel onafhankelijk zijn. Je krijgt ook geld van de shops, van de ene shop misschien meer dan van de andere?

Is BnF nog wel sponsor eigenlijk? Ze hebben al 1,5 maand geen posts meer geplaatst....
Ik vraag aan elke supp sponsor hetzelfde tarief, het is voor mij enorm belangrijk dat sponsors te vertrouwen zijn en doe er ook alles aan om dit na te gaan. Uiteindelijk komt het toch wel uit. B&F heeft contract tot 7 maart. Dan weten jullie meer over wat er gaat gebeuren.
 
als je met paypal betaald hebben ze ook meteen al je gegevens niet dat ze iets mee gaan doen maar toch.
 
als je met paypal betaald hebben ze ook meteen al je gegevens niet dat ze iets mee gaan doen maar toch.
Ik hou die in elk geval voor mezelf dus geef die niet door. Doe er verder ook niets mee.
 
Ik hou die in elk geval voor mezelf dus geef die niet door. Doe er verder ook niets mee.

Als elite lid had je mijn paypal betaling toch al ooit gekregen. ;) Net ook wat bijgedragen.
 
Ideal zou wel veel helpen idd. Niet iedereen gebruikt PayPal of heeft een creditcard. Ook de site in het Engels en promotie op bb.com etc. zou de site een enorme boost (kunnen) geven.
 
Ajs juh downatiz wyld dan maaq juh bst duh reezultaatun eerzt oan duh butaalundun weetun. Want nuu sein ur veelun dy nyt goan downairun omdawd suh duh reezultaatun tog sullun syn.
 
Ideal zou wel veel helpen idd. Niet iedereen gebruikt PayPal of heeft een creditcard. Ook de site in het Engels en promotie op bb.com etc. zou de site een enorme boost (kunnen) geven.

Ideal vormt een probleem gezien wij zelf liever anoniem blijven. Dit om problemen en inmenging te voorkomen.

Aan PayPal kan ook een bankkaart gekoppeld worden en u zou zo kunnen betalen zonder creditcard hieraan gekoppeld. Met adresgegevens doen wij natuurlijk ook niets.

De site in het Engels zou een goede optie zijn voor in de toekomst. Momenteel is het iets teveel werk.

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

als je met paypal betaald hebben ze ook meteen al je gegevens niet dat ze iets mee gaan doen maar toch.

Uw gegevens blijven dus veilig bij ons ;) Wij kijken alleen naar het gedoneerde bedrag.
 
Ben hier toch ook sceptisch over.

Tot welke afwijking beschouw je de analyseresultaten als een match met het etiket?
Houd je rekening met het feit dat de referentiewaarden en validatiewaarden gemeten worden door twee andere labo's, met eventueel twee verschillende analysemethoden?
Een verschil in analyseresultaat kan al gauw het resultaat zijn van de 'meetonzekerheid'.

Verder produceert de leverancier in batchen, waarbij men binnen een bepaalde procentuele afwijking moet liggen van de referentiewaarden. Een afwijking van de target is wettelijk toegelaten, en kan praktisch gezien vaak niet anders.

Ik zit zelf in de voedingsindustrie vandaar de kritische toelichting.
 
Ben hier toch ook sceptisch over. Tot welke afwijking beschouw je de analyseresultaten als een match met het etiket? Houd je rekening met het feit dat de referentiewaarden en validatiewaarden gemeten worden door twee andere labo's, met eventueel twee verschillende analysemethoden? Een verschil in analyseresultaat kan al gauw het resultaat zijn van de 'meetonzekerheid'. Verder produceert de leverancier in batchen, waarbij men binnen een bepaalde procentuele afwijking moet liggen van de referentiewaarden. Een afwijking van de target is wettelijk toegelaten, en kan praktisch gezien vaak niet anders. Ik zit zelf in de voedingsindustrie vandaar de kritische toelichting.

Er is maximaal 8% verschil toegelaten bij de smaak vanille.

De analysemethoden voor eiwit (stikstofgehalte) van de geplaatste labtesten zijn via de Kjeldahl methode gedaan. Hier letten wij natuurlijk op, maar de Dumas methode verschilt meestal maar enkele procenten. Kjeldahl heeft de voorkeur omdat Dumas minder correct zou zijn. Meeste labo's gebruiken dan ook de Kjeldahl methode.

De aminozuuranalyses en de meting van Koolhydraten en suikers zijn ook allemaal via dezelfde methode gedaan.

We hebben ook het voordeel dat XXL, Sportfood, PowerSupplements en zelfs B&F eenmalig via het lab Nutricontrol getest hebben. Van Bulkpowders en Myprotein zijn er geen eigen testen zoals dat is voor de meeste supplementen.
 
Laatst bewerkt:
Kun je niet op een andere manier betalen ??
 
inderdaad iban nummer dat kunnen mensen geld overmaken en eventueel hun username bij opmerkingen doen.
 
Staat in OP nu.
 
hoeveel doneert B&F?
 
Kom op mensen, je hoeft niet perse 10-20 euro te doneren. 110 leden die 2,50 storten is ook genoeg. DBB zou toch genoeg leden moeten hebben dat je met een klein bedrag per persoon al ver komt.

En niet zo paranoide.....alsof BigT gegevens gaat misbruiken. Ik heb met paypal betaald en heb alle vertrouwen dat gegevens niet op straat komen.
 
Heb ook gwn met paypall betaald hoor. Niks mis mee.
 
Kom op mensen, je hoeft niet perse 10-20 euro te doneren. 110 leden die 2,50 storten is ook genoeg. DBB zou toch genoeg leden moeten hebben dat je met een klein bedrag per persoon al ver komt.

En niet zo paranoide.....alsof BigT gegevens gaat misbruiken. Ik heb met paypal betaald en heb alle vertrouwen dat gegevens niet op straat komen.

Lastig te betalen als je geen CC/Paypal hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven