Fitness Seller

Belangrijk Nieuws [DOEL BEREIKT] Donaties voor een officiële test uitgevoerd door Supplementlabtest.com (BP whey)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sniper x heeft ook gedoneerd?

Dit schiet niet echt op. Dacht dat hier meer animo voor is.

Dacht ik ook, klein bedrag dat je Doneert heb je der zo uit als de test goed uitvalt.
Maar bigt moet nog het bedrag bijwerken, denk dat we op de helft zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Alles staat erbij nu. Ik heb BP gevraagd voor een donatie, maar ze verwijzen naar hun eigen tests, die ze voldoende vinden. Wij gaan iig door tot we voldoende ingezameld hebben.

€10,79 gedoneerd via paypal

Alles staat erbij nu. Ik heb BP gevraagd voor een donatie, maar ze verwijzen naar hun eigen tests, die ze voldoende vinden. Wij gaan iig door tot we voldoende ingezameld hebben.

mm ok, nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar de aminozuuranalyse. Zal eens zien of ik nog wat op men cc staan heb, had al voor Myprotein gedoneerd maar dat schiet minder op.

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Dit schiet niet echt op. Dacht dat hier meer animo voor is.

Gaat toch vrij snel vooruit.

op hoeveel staat myprotein?

Godjandu, gebruik je al maanden geen shakes meer, bestel je een keer en dan blijkt er een of andere "wheygate" gebeurt te zijn.

Altijd al een haat/liefde relatie met B&F gehad omdat hun marketing zo vies lelijk gelogen is, maar ik heb nog mooi mijn order kunnen annuleren.

"Liegen" over wat de producten allemaal voor je doen "oke", maar liegen over zoiets als de label vind ik gewoon zielig en het blijkt potverdikkeme ook nog eens een globale issue te zijn als ik op het internet rond kijk.

Dit is natuurlijk wel even anders dan een autofabrikant die beweert dat je gemiddeld 1 op 30 rijdt, dit is het equivalent van een auto aanbieden met een 2.1 liter motor terwijl het afgeleverd wordt aan de klant met een 1.2 liter motor. Ik geloof dat wij dat in volksmond oplichting noemen.

Wie kan mij vertellen of het ook zo gesteld is met de labels op voedingsproducten? Worden die wel intensiever en strenger gecontroleerd door een onafhankelijke partij?

Ik zal vanavond een klein bedrag doneren, ik ga er alleen wel vanuit dat supplementlabtest niet uit winstbejag ontstaan is of winst op de donaties maakt ;)

Even voor toekomstige donaties: het handigste voor mij is dat je je nickname bij de opmerkingen van de overschrijving zet, samen met de naam van de test.

Niet gedaan, come at me bruh.

Nee, ik betaal haast nooit met PayPal en had al betaald voor ik gezien had waar ik een opmerking kon toevoegen:(

Laatst bewerkt:
Ik zal vanavond een klein bedrag doneren, ik ga er alleen wel vanuit dat supplementlabtest niet uit winstbejag ontstaan is of winst op de donaties maakt ;)
SLT en DBB maken op deze test verlies, omdat verzendkosten en PP kosten niet in het ingezamelde bedrag zitten. DBB doet daarnaast zelf ook een donatie van 25 euro. Deze test met BP wordt overigens niet financieel gesteund door de shop zoals in andere tests (zie bijlage), alles komt dus van DBB leden. SLT zijn ook een groep sporters, onafhankelijker en betrouwbaarder dan dit kan je het niet hebben. Wie dan nog steeds sceptisch is, kan gewoon het labo bellen om de resultaten op te vragen.

Nee, ik betaal haast nooit met PayPal en had al betaald voor ik gezien had waar ik een opmerking kon toevoegen:(
17 toch? Zet het er nu bij. Zitten we toch al over de helft :)

Schermafbeelding 2015-03-15 om 18.26.08.png

Zover ik kan zien zijn de labo testen van Bulkpowders door hun leverancier gedaan.

Zelf erg benieuwd naar de waxy maize van body en fit shop... Is zo veel goed koper dan elders... 3 euro per kilo, waar het elders vaak minstens het dubbele is.

Zo'n dingen worden niet getest, kan niet veel winst op gemaakt worden dus kans is klein tot onbestaande dat daar aan geprutst wordt. Supps met grote omzet (toppers) moeten je meer zorgen baren.

Hoe doneren met iDeal, heb geen paypal.

Edit:
Net even stukje teruggelezen, ik zie dat alleen paypall mogelijk is, jammer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Overschrijving ook zie OP. CC ook via PP.

Nog 84,- en de test kan doorgaan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven