shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles staat erbij nu. Ik heb BP gevraagd voor een donatie, maar ze verwijzen naar hun eigen tests, die ze voldoende vinden. Wij gaan iig door tot we voldoende ingezameld hebben.
Dit schiet niet echt op. Dacht dat hier meer animo voor is.
Waarschijnlijk als Bulkpowders ingezameld is dat het weer sneller vooruit gaat. Meeste doneren liever via het forum. Of ze moesten zelf doneren.
Even voor toekomstige donaties: het handigste voor mij is dat je je nickname bij de opmerkingen van de overschrijving zet, samen met de naam van de test.

SLT en DBB maken op deze test verlies, omdat verzendkosten en PP kosten niet in het ingezamelde bedrag zitten. DBB doet daarnaast zelf ook een donatie van 25 euro. Deze test met BP wordt overigens niet financieel gesteund door de shop zoals in andere tests (zie bijlage), alles komt dus van DBB leden. SLT zijn ook een groep sporters, onafhankelijker en betrouwbaarder dan dit kan je het niet hebben. Wie dan nog steeds sceptisch is, kan gewoon het labo bellen om de resultaten op te vragen.Ik zal vanavond een klein bedrag doneren, ik ga er alleen wel vanuit dat supplementlabtest niet uit winstbejag ontstaan is of winst op de donaties maakt![]()
17 toch? Zet het er nu bij. Zitten we toch al over de helftNee, ik betaal haast nooit met PayPal en had al betaald voor ik gezien had waar ik een opmerking kon toevoegen![]()

Zelf erg benieuwd naar de waxy maize van body en fit shop... Is zo veel goed koper dan elders... 3 euro per kilo, waar het elders vaak minstens het dubbele is.