AndroidHealthClinic

DomiB - Moet toch een keer... en mijn cafeïne gebruik/misbruik.

• Topic Starter Topic Starter
Zeker waar!

Tot hoe ver wil je cutten?
Je bent al vrij droog, Ben je dan niet bang te veel spiermassa in te leveren?

Mwoah, bang niet persé, ik kan gewoon niet stoppen. Ik wil shredded zijn. Qua inlevering op spiermassa... tja... Krijg ik anders wel weer terug als ik ga lean bulken drool: Ik wil year round droog zijn. Beetje vet mag maar daar blijft het bij.

Interesting!

Laatst bewerkt:
Mwoah, bang niet persé, ik kan gewoon niet stoppen. Ik wil shredded zijn. Qua inlevering op spiermassa... tja... Krijg ik anders wel weer terug als ik ga lean bulken drool: Ik wil year round droog zijn. Beetje vet mag maar daar blijft het bij.

Ja hetzelfde hier, Ik wil naar de 86kg ochtend gewicht.
En dan year round tussen de 86-90kg blijven.

Na omstandigheden gaat het verder prima met me! Had de laatste dagen na de break-up shit geen zin om te loggen etc. Mijn voeding was drama, training was drama, alles was drama. Moest nog te veel dingen regelen. 12 Augustus zouden we naar Gran Canaria gaan, maar dat gaat dus natuurlijk ook niet door. Gezeik met de verzekering. Het loopt allemaal niet op rolletjes, but life goes on.

Normaal woonde we dus samen dus ben nu weer bij mijn ouders thuis... :roflol: Allemaal leuk en aardig, maar wat mis ik mijn privacy.... Snel op zoek naar een appartementje.

12-07-2020 Training
PULL DAY (Gewoon chill, lekker pompen)

Pull-ups: 4x15 BW
Close grip lat pulldown: 4x8-12, lekker achterover hangen, because why the f**k not. 55kg
Seated cable row: 4x8-12, 66kg ( gecontroleerd negatives )
Lat prayers: 4x12
Dumbell shrugs: 4x12 40kg dumbell ( ik trek hier altijd een gezicht alsof ik echt keihard aan het schijten ben, en kan 't ook niet stoppen )
Face Pulls: 3x12
Dumbell hammer/pronated curl: 3x12 - 3x12 (beetje pompen) 14 kg dumbell pronated, 16kg hammer.

Overall een prima training. Vind het wel lastig om mijn concentratie te houden op het moment.

Vandaag lekker rusten en chillen. Vanavond na het avondeten even cardio, LISS. :hornyna:

Haha, aub wil er niet over nadenken nog. En heel eerlijk, ik ben 23, maar ik heb niet eens een idee hoe het werkt. Ik voel me ineens oud.

Haha dat komt nog wel, ik ben 28 had er in het begin ook geen zin in na men relatie maar ondertussen vermaak ik me prima 😂😂

:trollface:

:popcorn:

Ik kan ze ook "de-liken"? Haha :roflol:
Is niet eens om te trollen of een reactie uit te lokken. Dat is gewoon de keiharde waarheid.

Er is zelf een study over te vinden: https://medium.com/@worstonlinedate...ably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

Plus het feit dat er tegenwoordig veel vrouwen bijzitten die zo delusional zijn dat ze vinden dat ze een model verdienen. Daarbij zijn ze ook minder wanhopig t.o.v. de meeste mannen omdat ze meer opties hebben, want er zit altijd een man bij die voor minder gaat als er maar een gat in zit.

Terug
Naar boven