MuscleMeat

DomiB - Moet toch een keer... en mijn cafeïne gebruik/misbruik.

Bezoekers in dit topic

Gwwoon blindelings liken, uurtje later kijken welke matches je hebt en daar gaan filteren.

Dat deed ik tijdens de thuis trainingen, gevolg is dat ik alleen de minder knappe meiden match.

Heb je al geprobeerd om minder lelijk te zijn?

Of minder knap? Misschien denken ze dat ik te hoog gegrepen ben en hebben zij last van faalangst. Of ik ben te kieskeurig, kan ook nog.
 
Is niet eens om te trollen of een reactie uit te lokken. Dat is gewoon de keiharde waarheid.

Er is zelf een study over te vinden: https://medium.com/@worstonlinedate...ably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

Plus het feit dat er tegenwoordig veel vrouwen bijzitten die zo delusional zijn dat ze vinden dat ze een model verdienen. Daarbij zijn ze ook minder wanhopig t.o.v. de meeste mannen omdat ze meer opties hebben, want er zit altijd een man bij die voor minder gaat als er maar een gat in zit.

Daar worden zelfs studies over gemaakt? Sick :laugh:
 
Is niet eens om te trollen of een reactie uit te lokken. Dat is gewoon de keiharde waarheid.

Er is zelf een study over te vinden: https://medium.com/@worstonlinedate...ably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

Plus het feit dat er tegenwoordig veel vrouwen bijzitten die zo delusional zijn dat ze vinden dat ze een model verdienen. Daarbij zijn ze ook minder wanhopig t.o.v. de meeste mannen omdat ze meer opties hebben, want er zit altijd een man bij die voor minder gaat als er maar een gat in zit.

en een beetje de juiste fotos plaatsen, werkt ook altijd goed https://www.unravelresearch.com/blo...ontrafelt-de-perfecte-profielfoto-voor-dating

merkte zelf op tinder dat een 'simpele' foto met clean achtergrond altijd goed werkt, dat i.c.m. een grappige bio = win

krijg een flashback naar het pua topic
 
Dat deed ik tijdens de thuis trainingen, gevolg is dat ik alleen de minder knappe meiden match.



Of minder knap? Misschien denken ze dat ik te hoog gegrepen ben en hebben zij last van faalangst. Of ik ben te kieskeurig, kan ook nog.
Als je even je gezicht post dan kan ik wel een oordeel vellen.

Of ik ben te kieskeurig,
Dat zou wel goed mogelijk kunnen zijn. Meestal zie je niet zo goed eruit zoals je denkt. Anders hadden waarschijnlijk veel meer mensen zichzelf van het leven berooft.
 
Als je even je gezicht post dan kan ik wel een oordeel vellen.


Dat zou wel goed mogelijk kunnen zijn. Meestal zie je niet zo goed eruit zoals je denkt. Anders hadden waarschijnlijk veel meer mensen zichzelf van het leven berooft.

Oh shit :bierbang:
 
Als je even je gezicht post dan kan ik wel een oordeel vellen.


Dat zou wel goed mogelijk kunnen zijn. Meestal zie je niet zo goed eruit zoals je denkt. Anders hadden waarschijnlijk veel meer mensen zichzelf van het leven berooft.

Geen behoefte om mijn identiteit bekend te maken. Ik snap dat je mijn mooie gezicht graag zou willen zien. Maar helaas...
 
en een beetje de juiste fotos plaatsen, werkt ook altijd goed https://www.unravelresearch.com/blo...ontrafelt-de-perfecte-profielfoto-voor-dating

merkte zelf op tinder dat een 'simpele' foto met clean achtergrond altijd goed werkt, dat i.c.m. een grappige bio = win

krijg een flashback naar het pua topic
Dat is bullshit. Er zijn genoeg troll accounts te vinden met foto's van modellen en in de bio hebben staan dat ze een pedofiel zijn. Die hebben meer matches dan jij met je ''grappige'' bio. Als je er goed uitziet kun je gewoon wegkomen met de meest bizarre shit. Dat is helaas de keiharde waarheid.

Alles draait om uiterlijk, zeker op apps zoals Tinder. Je kan grappig zijn of de leukste/interessante exotische foto's maken, maar als er geen initiële aantrekking is gaat niemand je een kans gunnen. Daarom kun als je mediocre eruit ziet beter je kansen wagen in real life. Dan kun je namelijk tenminste echt compenseren(als je die hebt) met je zelfvertrouwen, charisma en of andere persoonlijke eigenschappen die eventueel aantrekkelijk kunnen worden beschouwd.

Zoek een hobby en probeer je kansen daar te wagen. Dat maakt het ook makkelijker om ergens over te praten, gezien het feit jullie toch al gezamenlijke interesses hebben.
 
Dat is bullshit. Er zijn genoeg troll accounts te vinden met foto's van modellen en in de bio hebben staan dat ze een pedofiel zijn. Die hebben meer matches dan jij met je ''grappige'' bio. Als je er goed uitziet kun je gewoon wegkomen met de meest bizarre shit. Dat is helaas de keiharde waarheid.

Alles draait om uiterlijk, zeker op apps zoals Tinder. Je kan grappig zijn of de leukste/interessante exotische foto's maken, maar als er geen initiële aantrekking is gaat niemand je een kans gunnen. Daarom kun als je mediocre eruit ziet beter je kansen wagen in real life. Dan kun je namelijk tenminste echt compenseren(als je die hebt) met je zelfvertrouwen, charisma en of andere persoonlijke eigenschappen die eventueel aantrekkelijk kunnen worden beschouwd.

Zoek een hobby en probeer je kansen daar te wagen. Dat maakt het ook makkelijker om ergens over te praten, gezien het feit jullie toch al gezamenlijke interesses hebben.


ik ben het er mee eens dat uiterlijk de leidende factor is op een app zoals tinder, het blijft gewoon vleeskeuring en als je simpelweg knap bent maak je het meeste kans op de meeste likes (en eventueel matches)

wel denk ik dat je voor tinder 'te knap' kan zijn, kwam regelmatig een bepaalde dame tegen waarvan ik dacht dat ze een catfish was (categorie 9+). bleek zelfs een keer met haar gematcht te zijn maar ik schonk er geen aandacht aan omdat ik dacht dat het een troll/catfish was, bleek later een vriendin te zijn van mijn huidige vriendin en ze vertelde over hoe mensen vaak dachten dat ze een faker is op tinder :o

kan me ook voorstellen dat bepaalde dames het gevoel krijgen dat je 'out of their league' bent en daardoor afhaken
 
Dat is bullshit. Er zijn genoeg troll accounts te vinden met foto's van modellen en in de bio hebben staan dat ze een pedofiel zijn. Die hebben meer matches dan jij met je ''grappige'' bio. Als je er goed uitziet kun je gewoon wegkomen met de meest bizarre shit. Dat is helaas de keiharde waarheid.

Alles draait om uiterlijk, zeker op apps zoals Tinder. Je kan grappig zijn of de leukste/interessante exotische foto's maken, maar als er geen initiële aantrekking is gaat niemand je een kans gunnen. Daarom kun als je mediocre eruit ziet beter je kansen wagen in real life. Dan kun je namelijk tenminste echt compenseren(als je die hebt) met je zelfvertrouwen, charisma en of andere persoonlijke eigenschappen die eventueel aantrekkelijk kunnen worden beschouwd.

Zoek een hobby en probeer je kansen daar te wagen. Dat maakt het ook makkelijker om ergens over te praten, gezien het feit jullie toch al gezamenlijke interesses hebben.

Hier ben ik het wel mee eens! :windup:
 
wel denk ik dat je voor tinder 'te knap' kan zijn, kwam regelmatig een bepaalde dame tegen waarvan ik dacht dat ze een catfish was (categorie 9+). bleek zelfs een keer met haar gematcht te zijn maar ik schonk er geen aandacht aan omdat ik dacht dat het een troll/catfish was, bleek later een vriendin te zijn van mijn huidige vriendin en ze vertelde over hoe mensen vaak dachten dat ze een faker is op tinder :o
Als je jezelf zo onzeker opstelt kun je het bij de meeste vrouwen sowieso al vergeten. Onzekerheid is grootste pussy killer die er bestaat.

Vanuit gaande dat het geen troll comment is(ook al denk ik dat er wel een kern van waarheid in zit: dat mensen zoals Onit zichzelf wijs hebben gemaakt dat ze te knap zijn is gewoon pijnlijk om te lezen. Natuurlijk heb je die uitzonderingen, maar ik kan je verzekeren dat als er een hoge mate van interesse is dat ze het wel op een of andere subtiele wijze laat merken zodat het niet lijkt alsof ze keihard wordt afgewezen.
 
Ik hoef Tinder sowieso niet met al dat gefilter, je kan toch perfect oldskool afspreken met iemand. Wat heb je eraan om sociaal en interessant over te te komen op Sociale media of datingsites en in het echt gewoon een asociaal kreng te zijn zonder waarde. Aantrekkingskracht is 1 ding maar ik hoef men lid niet een domme geit te duwen.
 
Ik hoef Tinder sowieso niet met al dat gefilter, je kan toch perfect oldskool afspreken met iemand. Wat heb je eraan om sociaal en interessant over te te komen op Sociale media of datingsites en in het echt gewoon een asociaal kreng te zijn zonder waarde. Aantrekkingskracht is 1 ding maar ik hoef men lid niet een domme geit te duwen.

Je moet nu toch wat met die 1,5 meter :roflol:
 
Ik hoef Tinder sowieso niet met al dat gefilter, je kan toch perfect oldskool afspreken met iemand. Wat heb je eraan om sociaal en interessant over te te komen op Sociale media of datingsites en in het echt gewoon een asociaal kreng te zijn zonder waarde. Aantrekkingskracht is 1 ding maar ik hoef men lid niet een domme geit te duwen.

Want de seks is beter indien ze hoger opgeleid is? Voor relatiemateriaal zou ik ook niet zoeken op Tinder. Op Tinder hoef je ook niet interessant te gaan doen, gewoon straight to the point zijn.
 
Want de seks is beter indien ze hoger opgeleid is? Voor relatiemateriaal zou ik ook niet zoeken op Tinder. Op Tinder hoef je ook niet interessant te gaan doen, gewoon straight to the point zijn.

Dus als ik in mijn bio zet "pussydestroyer" komt alles goed? Ben dan iig wel straight to the point. Oh wacht heb 5 jaar niets anders gehad. Kut.


edit: ben hooggeleid. :trollface:
 
Dus als ik in mijn bio zet "pussydestroyer" komt alles goed? Ben dan iig wel straight to the point. Oh wacht heb 5 jaar niets anders gehad. Kut.


edit: ben hooggeleid. :trollface:

Vergeef mijn directheid maar je uitstraling spreekt mij aan, daten?
 
13-07-2020:

Gister dus rustdag gehad, heerlijk. Even chillen, beetje warzone spelen met vrienden en gewoon relaxen.

Wel 7km gewandeld, want ja.. de calorieën moeten toch wel geburned worden:fire: Liefste doe ik LISS. Gewoon op een redelijk tempo wandelen voor ongeveer anderhalf uur. Podcasts van spotify er op, zodat we ook nog iets kunnen leren en lopen maar! Ik merk als ik 5km ga joggen, dat mijn knieën er op een gegeven moment mee willen stoppen. Vroeger 3 jaar last gehad van Osgood Schlatter. Ik ben 23 maar mijn knieën zijn beide rond de 50 denk ik. Fuck:eek:

Voeding van gister was gevarieerd, kan dit niet opbrengen om het nu in kaart te brengen.

14-07-2020:

Eigenlijk prima geslapen! 8 uurtjes tot aan de wekker! Na 14:00 consumeer ik op het moment geen cafeïne meer, dus misschien ligt het hier aan????

07:00
: 4 medium hele eieren + 30gr honey cereal loops(fuckit) + banaan + vit-d omega 3 multivit.
08:30: Een kopje koffie. Mucho needed.
12:00: 2 slices Tijgerbrood bruin + 2 plakjes kipfilet + whey shake + 17gr dark chocolate 85% cacaodrool:
15:00: 2 slices Tijgerbrood bruin + 2 plakjes kipfilet + barebells toffeebar + 15gr deez nuts
18:00/18:30: LETTERLIJK GEEN IDEE, AANGEZIEN IK WEER MET MN OUDERS MEE-EET... ga echt weer mijn eigen shit maken. Gewoon preppen op zondag and we are good...:roflol: (neem zelf altijd extra vorm van eiwit bij deze maaltijd, vooral als ik niet weet wat)
20:30/20:45: 400gr magere kwark met een handje vol blauwe bessen.
22:15/22:30 pre bed: ZMA pilletjes(af en toe gebruik ik wel eens ZMA om beter en dieper te kunnen slapen, kan ook tussen de oren zitten. Het werkt in ieder geval!

Total kcal: rond 2100 P/C/F ?

Eerlijk is eerlijk, zonder een pre-workout trainen is gewoon kut, maar ik moet niet zo zeiken, verwende mofo.


Legday today! Hopelijk nog wat energie over na 17:00... dan trainen.
 
LISS is heerlijk en tegelijkertijd ontspannend. Komt de gains alleen maar te goeden vriend. Dat van de knieën herken ik, vandaar dat ik ook bijna niet meer beweeg. Het begon mijn trainingen in de weg te zitten...

Is het een idee op een PWO te nemen zonder stimulanten? Onbewust denk je dat je een normale PWO neemt (o.a. door de tintelingen en pomp), terwijl je dat niet genomen hebt. Een soort placebo-effect. Werkt bij mij in de avonduren prima. Goede drive en focus!
 
LISS is heerlijk en tegelijkertijd ontspannend. Komt de gains alleen maar te goeden vriend. Dat van de knieën herken ik, vandaar dat ik ook bijna niet meer beweeg. Het begon mijn trainingen in de weg te zitten...

Is het een idee op een PWO te nemen zonder stimulanten? Onbewust denk je dat je een normale PWO neemt (o.a. door de tintelingen en pomp), terwijl je dat niet genomen hebt. Een soort placebo-effect. Werkt bij mij in de avonduren prima. Goede drive en focus!

Ja, had eerst pump'd up van XXL. Werkte ook wel prima, maar its just not the same.. haha. Met de knieën zit gewoon in de familie. Mijn vader heeft binnenkort ook al wel weer een operatie aan zijn knie, meniscus d'r uit! Lekker jaartje dit 2020 btw, damn.
 
Back
Naar boven