XXL Nutrition

DomiB - Moet toch een keer... en mijn cafeïne gebruik/misbruik.

Bezoekers in dit topic

Als je jezelf zo onzeker opstelt kun je het bij de meeste vrouwen sowieso al vergeten. Onzekerheid is grootste pussy killer die er bestaat.

Vanuit gaande dat het geen troll comment is(ook al denk ik dat er wel een kern van waarheid in zit: dat mensen zoals Onit zichzelf wijs hebben gemaakt dat ze te knap zijn is gewoon pijnlijk om te lezen. Natuurlijk heb je die uitzonderingen, maar ik kan je verzekeren dat als er een hoge mate van interesse is dat ze het wel op een of andere subtiele wijze laat merken zodat het niet lijkt alsof ze keihard wordt afgewezen.
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe het bij jouw op tinder zit/zat. Je hebt zeg maar een lichaam van een Griekse god, als daar nog een goede kop op zit dan moet je toch zeker 7 (seks)dates per week kunnen fixen?

Want de seks is beter indien ze hoger opgeleid is? Voor relatiemateriaal zou ik ook niet zoeken op Tinder. Op Tinder hoef je ook niet interessant te gaan doen, gewoon straight to the point zijn.
Ik ben inmiddels bijna 2 jaar getrouwd met mijn tinder match..:o
 
Wel 7km gewandeld, want ja.. de calorieën moeten toch wel geburned worden:fire: Liefste doe ik LISS. Gewoon op een redelijk tempo wandelen voor ongeveer anderhalf uur. Podcasts van spotify er op, zodat we ook nog iets kunnen leren en lopen maar! Ik merk als ik 5km ga joggen, dat mijn knieën er op een gegeven moment mee willen stoppen. Vroeger 3 jaar last gehad van Osgood Schlatter. Ik ben 23 maar mijn knieën zijn beide rond de 50 denk ik. Fuck:eek:

Voeding van gister was gevarieerd, kan dit niet opbrengen om het nu in kaart te brengen.
Herkenbaar dit!

Eigenlijk prima geslapen! 8 uurtjes tot aan de wekker! Na 14:00 consumeer ik op het moment geen cafeïne meer, dus misschien ligt het hier aan????
En dit herken ik niet..al drink ik een blik monster 5 minuten voordat ik naar bed ga..ook dan slaap ik prima:roflol:

Eerlijk is eerlijk, zonder een pre-workout trainen is gewoon kut, maar ik moet niet zo zeiken, verwende mofo.

Legday today! Hopelijk nog wat energie over na 17:00... dan trainen.
Heel erg veel sterkte!:aai:

Is het een idee op een PWO te nemen zonder stimulanten? Onbewust denk je dat je een normale PWO neemt (o.a. door de tintelingen en pomp), terwijl je dat niet genomen hebt. Een soort placebo-effect. Werkt bij mij in de avonduren prima. Goede drive en focus!
DAt placebo is bij mij minimaal zo. Ik neem nog steeds liever een stimloze PWO dan geen PWO. Maar als ik heel eerlijk ben ga ik die stimloze nonsens niet meer kopen, of koop er een pot caffeine bij.
~150mg caffeine is voor mij dan al net genoeg om wat meer te bieden dan enkel zonder stims..:o
 
Herkenbaar dit!

En dit herken ik niet..al drink ik een blik monster 5 minuten voordat ik naar bed ga..ook dan slaap ik prima:roflol:

Heel erg veel sterkte!:aai:

DAt placebo is bij mij minimaal zo. Ik neem nog steeds liever een stimloze PWO dan geen PWO. Maar als ik heel eerlijk ben ga ik die stimloze nonsens niet meer kopen, of koop er een pot caffeine bij.
~150mg caffeine is voor mij dan al net genoeg om wat meer te bieden dan enkel zonder stims..:o

Het kan idd kloppen dat je zo in slaap valt, MAAR je slaap bevorderd er niet van. Ook al ben in je in slaap, waarschijnlijk is je lichaam dan nogsteeds druk bezig met het verwerken van dat spul, dus onrustig.

Maar ik denk dat het inmiddels 24/7 in je systeem zit dusja.. wat moet je dan :roflol: Ik zou eens proberen om ook geen cafeïne meer te nemen na 14:00. Ik drink nu 's avonds ook cola zero zero cafeïne.

Misschien herstel je wel beter ???
 
Het kan idd kloppen dat je zo in slaap valt, MAAR je slaap bevorderd er niet van. Ook al ben in je in slaap, waarschijnlijk is je lichaam dan nogsteeds druk bezig met het verwerken van dat spul, dus onrustig.

Maar ik denk dat het inmiddels 24/7 in je systeem zit dusja.. wat moet je dan :roflol: Ik zou eens proberen om ook geen cafeïne meer te nemen na 14:00. Ik drink nu 's avonds ook cola zero zero cafeïne.

Misschien herstel je wel beter ???
Ho, ho..laten we het wel leuk houden!:roflol:
 
Haha, het erge is gewoon dat ze die drankjes zo ZIEK lekker maken..... waarom ben ik er ooit aan begonnen... :hornyna:
Niet alleen energy hoor. Ben ook gek op pepsi max cherry, ginger of gewoon cola light of zero. Allemaal MET cafeine..
 
Niet alleen energy hoor. Ben ook gek op pepsi max cherry, ginger of gewoon cola light of zero. Allemaal MET cafeine..

Ja het is echt vreselijk...... dat maakt het ook zo verslavend. Doen ze slim allemaal
 
Herkenbaar dit!

En dit herken ik niet..al drink ik een blik monster 5 minuten voordat ik naar bed ga..ook dan slaap ik prima:roflol:

Heel erg veel sterkte!:aai:

DAt placebo is bij mij minimaal zo. Ik neem nog steeds liever een stimloze PWO dan geen PWO. Maar als ik heel eerlijk ben ga ik die stimloze nonsens niet meer kopen, of koop er een pot caffeine bij.
~150mg caffeine is voor mij dan al net genoeg om wat meer te bieden dan enkel zonder stims..:o

Ik maak de PWO ook zelf, scheelt in geld en geen onnodige toevoegingen. Heb ook een pot cafeïne voor het geval dat.
 
Ik maak de PWO ook zelf, scheelt in geld en geen onnodige toevoegingen. Heb ook een pot cafeïne voor het geval dat.

Rond 17:00 een legday zonder stims, let me rest in peace. :slet:
 
  • Love
Waarderingen: Onit
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe het bij jouw op tinder zit/zat. Je hebt zeg maar een lichaam van een Griekse god, als daar nog een goede kop op zit dan moet je toch zeker 7 (seks)dates per week kunnen fixen?
Nog nooit Tinder gedaan. Wel eens dingen over gelezen op andere fora en over gehoord van andere mensen.

Ik kom niks te kort.
 
Rond 17:00 een legday zonder stims, let me rest in peace. :slet:

Ik lekker met! Alleen merk er niet veel van. Ben opgejaagd maar 0 energie.:o
 
Zo......... gister dus een legday gehad zonder stims, letterlijk AH ZERO :orly:

14-07-2020:
--------------------------------
Hack squats :
4x12 100kg....
Leg press: 4x8 200kg control negatives
Leg Extensions: 50kg x 12 x 4.
Leg Hamstring curl: Geen idee hoeveel gewicht, wel keer 12.
GEEN ZIN MEER
Seated calve raise / standing calve raise:
7 sets 12 keer.
--------------------------------
Wat een vreselijke training, geen stims, moe, en weet ik veel wat nog meer. NICE!

Op het werk zit ik er helemaal doorheen, moe de hele dag, geen concentratie en weet ik 't allemaal nog meer....

Vandaag thuisgebleven op verzoek van HA...
 
Zo......... gister dus een legday gehad zonder stims, letterlijk AH ZERO :orly:

14-07-2020:
--------------------------------
Hack squats :
4x12 100kg....
Leg press: 4x8 200kg control negatives
Leg Extensions: 50kg x 12 x 4.
Leg Hamstring curl: Geen idee hoeveel gewicht, wel keer 12.
GEEN ZIN MEER
Seated calve raise / standing calve raise:
7 sets 12 keer.
--------------------------------
Wat een vreselijke training, geen stims, moe, en weet ik veel wat nog meer. NICE!

Op het werk zit ik er helemaal doorheen, moe de hele dag, geen concentratie en weet ik 't allemaal nog meer....

Vandaag thuisgebleven op verzoek van HA...
Oef, take care man! Speelt de breakup meer parte dan je denkt? Of is de cafeine detox zwaarder dan verwacht?

Van dat laatste heb ik mensen wel echt slecht zin gaan:o
 
Oef, take care man! Speelt de breakup meer parte dan je denkt? Of is de cafeine detox zwaarder dan verwacht?

Van dat laatste heb ik mensen wel echt slecht zin gaan:o

Nou ten eerste heb ik van mijn werk te horen gekregen dat we gaan fuseren/integreren met andere bedrijven. Mijn huidige functie beland in Assen, terwijl ik zelf in Enschede woon. Mijn baan is dus weg(vast contract), relatie, cafeïne misschien.. haha, te veel werkdruk ivm burnouts van collega's terwijl ik er zelf nu ook 1 heb of tegen aanhang.... allemaal opstapelingen van... Gewoon lekker mijn rust pakken en dan komt het wel goed! In het weekend van 31 juli gaan we met vrienden naar Scheveningen :bierbang:

Huisarts gaf aan dat ik mijn rust MOEST pakken, anders ging het mis.
 
Nou ten eerste heb ik van mijn werk te horen gekregen dat we gaan fuseren/integreren met andere bedrijven. Mijn huidige functie beland in Assen, terwijl ik zelf in Enschede woon. Mijn baan is dus weg(vast contract), relatie, cafeïne misschien.. haha, te veel werkdruk ivm burnouts van collega's terwijl ik er zelf nu ook 1 heb of tegen aanhang.... allemaal opstapelingen van... Gewoon lekker mijn rust pakken en dan komt het wel goed! In het weekend van 31 juli gaan we met vrienden naar Scheveningen :bierbang:

Huisarts gaf aan dat ik mijn rust MOEST pakken, anders ging het mis.
Nogmaals sterkte. Echt klote om te lezen kerel!
 
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe het bij jouw op tinder zit/zat. Je hebt zeg maar een lichaam van een Griekse god, als daar nog een goede kop op zit dan moet je toch zeker 7 (seks)dates per week kunnen fixen?

Ik ben inmiddels bijna 2 jaar getrouwd met mijn tinder match..:o

Ja als je ermee kunt leven dat ze al volledig uit elkaar getrokken is door Jan en Alleman dan is dat prima toch :thumbs:

Nee j/k. Ik ga je vrouw geen sletje noemen. Natuurlijk komt niet iedereen daar voor een wip of aandacht, maar de meerderheid wel. Ik zou niet snel iets beginnen met een tinder meid. Zou dan het idee hebben dat er iets niet helemaal klopt.
 
Nou ten eerste heb ik van mijn werk te horen gekregen dat we gaan fuseren/integreren met andere bedrijven. Mijn huidige functie beland in Assen, terwijl ik zelf in Enschede woon. Mijn baan is dus weg(vast contract), relatie, cafeïne misschien.. haha, te veel werkdruk ivm burnouts van collega's terwijl ik er zelf nu ook 1 heb of tegen aanhang.... allemaal opstapelingen van... Gewoon lekker mijn rust pakken en dan komt het wel goed! In het weekend van 31 juli gaan we met vrienden naar Scheveningen :bierbang:

Huisarts gaf aan dat ik mijn rust MOEST pakken, anders ging het mis.

Vervelend dat je dit al zo ervaart op jonge leeftijd, het aard van het beestje? Veranderingen horen erbij, komt goed man ;)
 
Back
Naar boven