Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe het bij jouw op tinder zit/zat. Je hebt zeg maar een lichaam van een Griekse god, als daar nog een goede kop op zit dan moet je toch zeker 7 (seks)dates per week kunnen fixen?Als je jezelf zo onzeker opstelt kun je het bij de meeste vrouwen sowieso al vergeten. Onzekerheid is grootste p*ssy killer die er bestaat.
Vanuit gaande dat het geen troll comment is(ook al denk ik dat er wel een kern van waarheid in zit: dat mensen zoals @Onit zichzelf wijs hebben gemaakt dat ze te knap zijn is gewoon pijnlijk om te lezen. Natuurlijk heb je die uitzonderingen, maar ik kan je verzekeren dat als er een hoge mate van interesse is dat ze het wel op een of andere subtiele wijze laat merken zodat het niet lijkt alsof ze keihard wordt afgewezen.
Ik ben inmiddels bijna 2 jaar getrouwd met mijn tinder match..Want de seks is beter indien ze hoger opgeleid is? Voor relatiemateriaal zou ik ook niet zoeken op Tinder. Op Tinder hoef je ook niet interessant te gaan doen, gewoon straight to the point zijn.

Liefste doe ik LISS. Gewoon op een redelijk tempo wandelen voor ongeveer anderhalf uur. Podcasts van spotify er op, zodat we ook nog iets kunnen leren en lopen maar! Ik merk als ik 5km ga joggen, dat mijn knieën er op een gegeven moment mee willen stoppen. Vroeger 3 jaar last gehad van Osgood Schlatter. Ik ben 23 maar mijn knieën zijn beide rond de 50 denk ik. f**k
?