Fitness Seller

Domme vragen bestaan niet.

  • Topic starter Steks
  • Startdatum
  • Reacties 720
  • Weergaven 42K
  • Volgers 46

Bezoekers in dit topic

Dus witwassen? :o
Nee hoor, dit is legaal.
In deze bananenrepubliek.
Kan me ook niet voorstellen dat zich hier iemand verantwoordelijk voor voelt.
Ze zitten er allemaal, alleen voor zichzelf.
 
Ik vraag dit voor een vriend met vakantie plannen

In welke landen zijn anabolen vrij verkrijgbaar?
 
Ik vraag dit voor een vriend met vakantie plannen

In welke landen zijn anabolen vrij verkrijgbaar?
Mexico, Turkije, Griekenland, Thailand zag ik overigens ook apotheken die het verkopen
 
Waarom staan veel vogels regelmatig maar op 1 poot?
 
Wat doet die knop op technogym apparaten? Ze noemen het "power mode" maar het enige wat er lijkt te gebeuren is dat de cable super stroef en schokkerig gaat lopen.
IMG20220511052610.jpg
 
Wat doet die knop op technogym apparaten? Ze noemen het "power mode" maar het enige wat er lijkt te gebeuren is dat de cable super stroef en schokkerig gaat lopen.
Bekijk bijlage 555340
Zover ik weet uit de sportschool waar ik 20 jaar werkte. Zat er achter de weightstack gewicht in een vorm van een plaat en als je dan die knop/pin indrukte dan nam je dat extra beetje gewicht mee. Kan zijn dat die hier mist en zo de pin schraapt langs de achterkant.
 
Zover ik weet uit de sportschool waar ik 20 jaar werkte. Zat er achter de weightstack gewicht in een vorm van een plaat en als je dan die knop/pin indrukte dan nam je dat extra beetje gewicht mee. Kan zijn dat die hier mist en zo de pin schraapt langs de achterkant.
Bedankt man! Vraag me dat echt al jaren af.
 
Zover ik weet uit de sportschool waar ik 20 jaar werkte. Zat er achter de weightstack gewicht in een vorm van een plaat en als je dan die knop/pin indrukte dan nam je dat extra beetje gewicht mee. Kan zijn dat die hier mist en zo de pin schraapt langs de achterkant.
Is vaak een klein gewicht. Als de overgangen van de plates bijvoorbeeld 5 kg is dan is dat extra "gewichtje" wat je erbij plaatst vaak 2,5 kg. Zodat je met kleinere stappen kan ophogen.
Precor heeft dat bijvoorbeeld ook net als technogym.
 
Is vaak een klein gewicht. Als de overgangen van de plates bijvoorbeeld 5 kg is dan is dat extra "gewichtje" wat je erbij plaatst vaak 2,5 kg. Zodat je met kleinere stappen kan ophogen.
Precor heeft dat bijvoorbeeld ook net als technogym.
Er zijn ook technogym apparaten die dat hebben inderdaad maar dan staat er op die knop +2,5. Die staan er hier namelijk ook tussen (incline chest press machine bijvoorbeeld).
 
Is vaak een klein gewicht. Als de overgangen van de plates bijvoorbeeld 5 kg is dan is dat extra "gewichtje" wat je erbij plaatst vaak 2,5 kg. Zodat je met kleinere stappen kan ophogen.
Precor heeft dat bijvoorbeeld ook net als technogym.
Dus de term Power Mode slaat helemaal nergens op.
 
Back
Naar boven