apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Bij die afslag woon ik. Nu komt het allemaal wel erg dichtbij.Het is nu enkel de afslag Ouderkerk aan de Amstel/Amstelveen-Oost.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij die afslag woon ik. Nu komt het allemaal wel erg dichtbij.Het is nu enkel de afslag Ouderkerk aan de Amstel/Amstelveen-Oost.
Waarom vrouwen en kinderen eerst bij een zinkend schip?![]()
Kerels zijn vaak dik, ook degenen die toevallig d*ck heten.
Maar ken jij een slanke d*ck? Of zijn er geen Dicken in jouw omgeving? Vast welKerels zijn vaak dik, ook degenen die toevallig d*ck heten.
Volgens mij komt die naam niet meer zo vaak voor, degenen die ik mij voor de geest kan halen zijn minstens 70 en niet slank, maar dik hangt af van je definitie van dik.Maar ken jij een slanke d*ck? Of zijn er geen Dicken in jouw omgeving? Vast wel
Ik voel me op dit moment niet geroepen om grappen te maken over dikke mannen.
d*ck Swaab is niet dik.Volgens mij komt die naam niet meer zo vaak voor, degenen die ik mij voor de geest kan halen zijn minstens 70 en niet slank, maar dik hangt af van je definitie van dik.
Ik voel me op dit moment niet geroepen om grappen te maken over dikke mannen.
Misschien weet @D!CK het?
Geld komt van de belastingbetaler, en wordt gestort naar de staatskas. van het ene potje in het ander...Aan wie betaald de belastingdienst een boete, wat wordt er met dat geld gedaan en hoe komt de BD aan het geld om de boete te betalen?
![]()
Recordboete voor Belastingdienst vanwege zwarte lijst
Een zwarte lijst die intern werd bijgehouden komt de dienst op een boete van 3,7 miljoen euro te staan. De fiscus heeft jarenlang de privacy geschonden van de mensen die op de lijst terechtkwamen.nos.nl
Wordt er belasting betaald over de boete? En zo ja, komt die belasting dan weer terecht bij de belastingdienst?Aan wie betaald de belastingdienst een boete, wat wordt er met dat geld gedaan en hoe komt de BD aan het geld om de boete te betalen?
![]()
Recordboete voor Belastingdienst vanwege zwarte lijst
Een zwarte lijst die intern werd bijgehouden komt de dienst op een boete van 3,7 miljoen euro te staan. De fiscus heeft jarenlang de privacy geschonden van de mensen die op de lijst terechtkwamen.nos.nl
Dus witwassen?Geld komt van de belastingbetaler, en wordt gestort naar de staatskas. van het ene potje in het ander...