XXL Nutrition

Domme vragen bestaan niet.

  • Topic starter Steks
  • Startdatum
  • Reacties 720
  • Weergaven 42K
  • Volgers 46

Bezoekers in dit topic

Had een hoop tijd verklooi in de auto gescheeld als we die hadden gehad. Of zou er daar ook gewoon files geweest zijn net als de A4 en A2? :thinking:
 
Had een hoop tijd verklooi in de auto gescheeld als we die hadden gehad. Of zou er daar ook gewoon files geweest zijn net als de A4 en A2? :thinking:
A3 [nooit aangelegd] Amsterdam-Rotterdam (alleen een stukje bij Dordrecht is N3 genummerd)
 
Oorspronkelijk was Rijksweg 3 (A3) gepland van Amsterdam-Amstel via Woerden en Gouda naar Rotterdam, en in het Rijkswegenplan 1968 zelfs eindigende bij Dordrecht. Deze autosnelweg is er echter nooit gekomen. Tot 1976 heeft Rijksweg 3 wel bestaan, maar alleen op het traject van Rotterdam-Terbregseplein naar Gouda, dat een onderdeel is geworden van Rijksweg 20. De N3, die loopt op het traject Dordrecht–Papendrecht en daarmee het meest zuidelijke deel is van de ooit geplande A3, bestaat wel. Deze weg heeft kenmerken van een stadssnelweg, maar heeft de status autoweg. In Amstelveen zijn de taluds te zien van het geplande Knooppunt Ouderkerk aan de Amstel (type "vlinderdas") tussen de geplande A3 en de A9, dat echter nooit als zodanig in gebruik is genomen. Het is nu enkel de afslag Ouderkerk aan de Amstel/Amstelveen-Oost. In 2006 is de zuidelijke afrit echter heraangelegd. In 2007 is ook de zuidelijke oprit (richting Utrecht) aangepast. De oorspronkelijke taluds aan de zuidelijke zijde zijn toen verdwenen. In het stratenplan van Amsterdam-Buitenveldert en Amstelveen is de route wel nog steeds te herkennen, doordat de bebouwing op het tracé duidelijk nieuwer is dan de omringende.
 
Sinds een donkere man klusjes opknapt bij moeders zit ze in een rolstoel. Heeft iemand hier een verklaring voor?
smile GIF
 
Waarom vrouwen en kinderen eerst bij een zinkend schip? :dunno:
 
Back
Naar boven