ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Passende vraag voor dit topic.Wie heeft ooit bedacht dat domme vragen niet bestaan?
Om ongelukken te voorkomen.Waarom moet je stoppen voor een rood verkeerslicht ?
Dan kunnen binnenkort alle verkeerslichten in Amsterdam weg, want de snelheid gaat overal naar max 30 km/u.

Serieus? HahaDan kunnen binnenkort alle verkeerslichten in Amsterdam weg, want de snelheid gaat overal naar max 30 km/u.![]()
Ik?Wie heeft ooit bedacht dat domme vragen niet bestaan?
Als straf omdat je bij oranje geen extra gas heb gegevenWaarom moet je stoppen voor een rood verkeerslicht ?
In de rol van vraagsteller neem ik aan
Oh, ik dacht om mijn ABS te testenAls straf omdat je bij oranje geen extra gas heb gegeven
Als deze vandaag start dan mag de oorlog slechts 3 jaar duren. Als het op 24 september start dan 3,5 jaar.Zou @IRONic Drunker genoeg wijn hebben als ww3 uitbreekt?
Zou @vntl (weer) voldoende test hebben als WW3 is afgelopen?
Denk het wel, anders heb ik nog wel stack
Volgens mij als Duitsland erbij betrokken is.Wat zijn de randvoorwaarden om een oorlog een wereldoorlog te noemen?
Als deze vandaag start dan mag de oorlog slechts 3 jaar duren. Als het op 24 september start dan 3,5 jaar.
Deprimerende oefening.
Hoogtijd om wat te hamsteren!