Fitness Seller

Domme vragen bestaan niet.

Vroeger zei de politiek: "arbeid geeft vrijheid". Stond zelfs op al die poorten.
Waarom heb ik het idee dat nu ik buitenshuis werk ik nou juist minder vrije tijd heb?

Voel me opgelicht.
Je idee van vrije tijd klopt dan niet😛

Vrije tijd is iets anders als vrijheid😋

Vroeger zei de politiek: "arbeid geeft vrijheid". Stond zelfs op al die poorten.
Waarom heb ik het idee dat nu ik buitenshuis werk ik nou juist minder vrije tijd heb?

Voel me opgelicht.
Als dr stond arbeid geeft moeheid zou niemand meer door die poort gaan

Bij welke oefening zou je feitelijk een statief voor een mobiele telefoon nodig hebben?

Of heb ik een vergadering gemist en is dit nu ''in''.

Bij welke oefening zou je feitelijk een statief voor een mobiele telefoon nodig hebben?

Of heb ik een vergadering gemist en is dit nu ''in''.
Is nieuwe rage. Heb zelfs mensen lampen mee zien nemen naar de sportschool. Denk dat ze zo de oefening beter kunnen zien? 🤷‍♂️

@Spambod ?

Screenshot_2022-10-08-08-58-37-995_com.android.chrome.jpg

Voelt Eskimo p*ssy koud aan?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom deelt de Kerstman cadeautjes uit en niet de vader of moeder van Jezus?

Santa Claus is gebaseerd op onder andere Nederlandse Sinterklaas. Het is gewoon commercieel en heeft niets met de geboorte van Jezus te maken

Santa Claus is ontwikkeld door Coca Cola.
Niet helemaal, hebben het wel vorm gegeven.
Mythes over Coca-Cola:
Coca-Cola zou de Kerstman bedacht hebben (Vadertje Vorst bestond al langer, maar Coca-Cola is verantwoordelijk voor de huidige vorm (combinatie van bisschop met pelsjager uiterlijk), naam (Santa Claus, geleend van Sinterklaas) en kleur van de kleding (oorspronkelijk wit, nu Coca-Cola rood)).
bron: Wikipedia
Het enige dat Coca Cola je gratis cadeau geeft is diabetes.
Helemaal!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven