Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwitserland misschien.Is er een land met mooier aangeharkte kneuterige tuintjes dan Nederland?
Dat iets kan wil niet zeggen dat het een goed idee is
Geen idee of het een goed idee is, dat zou ik aan mijn tandarts moeten vragen.Dat iets kan wil niet zeggen dat het een goed idee is
Dat een keuze lastig is, diskwalificeert iets nog niet als keuze.Dat iets kan wil niet zeggen dat het een goed idee is
Deel vooral zijn/haar advies hier op het forum 😊Geen idee of het een goed idee is, dat zou ik aan mijn tandarts moeten vragen.
Misschien als je tandsteen echt al voor een volledig 'harnas' rond je tanden heeft gezorgd :')Kan je zonder gebitschade zure dranken drinken zolang je tandsteen aanwas hebt?
Ik zou stemmen
Only on roids
Oostenrijk idem dito. Zo heeft Natascha Kampusch kunnen ontsnappen doordat die lul zn tuin aan het aanharken was.Zwitserland misschien.
Die zijn zo precies, das gewoon eng. Maar tuinen let ik nooit zo op.
Binnenkort is de ronde van Zwitserland( wielrennen) vast en zeker mooie helikopter shots van tuintjes.
Kun je nog gewoon drinken want bier kan namelijk niet bederven. Zeker niet wanneer het op een donkere koele plek is bewaard. De smaak en geur van het bier kunnen wel licht veranderen, en je wordt er niet ziek van.( of je moet teveel zuipen)Is het ook mogelijk volle bierflesjes in te leveren? Zijn over data en geen zin om leeg te gooien
Kun je nog gewoon drinken want bier kan namelijk niet bederven. Zeker niet wanneer het op een donkere koele plek is bewaard. De smaak en geur van het bier kunnen wel licht veranderen, en je wordt er niet ziek van.( of je moet teveel zuipen)
Maar wel waar. Zo vaak bier over de datum gedronken.