Maar wel waar. Zo vaak bier over de datum gedronken.
Ja klopt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel waar. Zo vaak bier over de datum gedronken.

Ik gebruik andere zoekmachines dan Google. Maar idd dat had hij zelf ook kunnen vinden.
Ik heb gegoogeld, en er was nergens te vinden of je een vol flesje in kan leveren. Door te zeggen dat je het gewoon kan drinken, ookal over de datum, en dat ik dat zelf ook google kan vinden is niet echt wat ik vraag?Ik gebruik andere zoekmachines dan Google. Maar idd dat had hij zelf ook kunnen vinden.
Daarmee zeg ik dus, zonde om weg te gooien. Of je het kan inleveren kun je ook proberen, weet je het gelijk. Ken niemand die volle flessen inlevert voor statiegeldIk heb gegoogeld, en er was nergens te vinden of je een vol flesje in kan leveren. Door te zeggen dat je het gewoon kan drinken, ookal over de datum, en dat ik dat zelf ook google kan vinden is niet echt wat ik vraag?
Maar bedankt voor je bijdrage
Is het ook mogelijk volle bierflesjes in te leveren? Zijn over data en geen zin om leeg te gooien
Tegelijkertijd wordt de fles gewogen (zo kun je geen statiegeld krijgen door de machine volle flesjes te voeren) en kan de barcode gescand worden. Maar ook als die er niet meer op zit (hallo bierflesjespulkers!) weet de machine nog steeds wat het flesje waard is.
Soms is het antwoord op de vraag die niet gesteld wordt zelfs beter dan het antwoord op de vraag die wel gesteld wordt. De meeste mensen zijn namelijk uiterst beroerde vragenstellers.Ik heb gegoogeld, en er was nergens te vinden of je een vol flesje in kan leveren. Door te zeggen dat je het gewoon kan drinken, ookal over de datum, en dat ik dat zelf ook google kan vinden is niet echt wat ik vraag?
Maar bedankt voor je bijdrage
Soms is het antwoord op de vraag die niet gesteld wordt zelfs beter dan het antwoord op de vraag die wel gesteld wordt. De meeste mensen zijn namelijk uiterst beroerde vragenstellers.
Net als eerder de grap, mis je het punt, maar jij trolt liever, veel plezier daarmee.Beter is subjectief.
Het antwoord is nee, kan niet.

Net als eerder de grap, mis je het punt, maar jij trolt liever, veel plezier daarmee.![]()
Wie zegt dat hij geen bier/alcohol drinkt ?Wat ik zei was 100% serieus. Geen getroll. Als iemand geen alcohol wilt drinken, is 'je kunt het nog drinken' niet een beter antwoord dan een antwoord op z'n originele vraag.
Ik snap jouw punt wel, maar je punt slaat nergens op.
Gewoon uit de lucht gegrepen dus.
wtfFijn dat je voor iedereen het begrip "soms" = "niet altijd" even uitlegt. Het zal nog een paar pagina's duren, maar dan kom je wel tot de essentie van mijn post.Nee, ik gaf een voorbeeld waardoor zijn algemene "soms is het antwoord beter" niet altijd geldt en dat 'beter' subjectief is.
Jeetje moet ik alles uitleggen aan julliewtf
Nee, ik gaf een voorbeeld waardoor zijn algemene "soms is het antwoord beter" niet altijd geldt en dat 'beter' subjectief is.
Jeetje moet ik alles uitleggen aan julliewtf
😉Maare; als ik én meerdere mensen niet snappen waar jij het over hebt, zal het dan niet aan jou liggen?
Fijn dat je voor iedereen het begrip "soms" = "niet altijd" even uitlegt.

Hertog Jan Grand Prestige in stenen kruikje in het donker een aantal jaar bewaren. 👌 Net als gerstewijn.Bier over tijd is niet altijd lekker meer. Zeker pils niet
Behalve bij sommige zwaardere bieren is het lekker om wat langer te laten staan heb ik gemerkt (Duvel, Brugge tripel, ...). Overlaatst nog een Brugge tripel gedronken die meer dan 2 jaar 'over tijd' was. Was amberkleurig en enorm lekker maar dag erna hoofdpijn. Dat heb ik nog nooit gehad en al helemaal niet als ik maar enkel dat van alcohol heb gedronken![]()
2 weken geleden bij de hertog jan fabriek geweest in Arcen. Daar brouwen ze die Grand prestige. Bij het proeven van de grand prestige bij hun in de kelder wist ik al dat we het gezellig gingen maken bij hun op het terras. Ik drink zelden tot nooit, maar de grand prestige en de karakter gingen er goed in die dag.Hertog Jan Grand Prestige in stenen kruikje in het donker een aantal jaar bewaren. 👌 Net als gerstewijn.
Bieren die nagisten op de fles kun je beter even bewaren.
Ja, de brouwerij van Hertog Jan is zeker leuk, met die leiding over de weg heen. Die kruikjes heb ik daar gekocht.2 weken geleden bij de hertog jan fabriek geweest in Arcen. Daar brouwen ze die Grand prestige. Bij het proeven van de grand prestige bij hun in de kelder wist ik al dat we het gezellig gingen maken bij hun op het terras. Ik drink zelden tot nooit, maar de grand prestige en de karakter gingen er goed in die dag.