AndroidHealthClinic

Domme vragen bestaan niet.

Het was niets bijzonders gewoon iets van Marlies wat ze 5 jaar geleden wel zou hebben gedragen.

Stom dat ze dat niet wil dragen, maar misschien is er sprake van onzekerheid dat het haar niet mooi zou staan. Zonde. (Dat soort dingen moet je overigens gewoon voor haar kopen als cadeautje als je wilt dat ze het aantrekt :eyebrow: )

Je mag het ondergoed wel wassen en opvouwen, maar je mag er niet aan ruiken, okay?

Hahahahahahahahaha.... Daar ben ik het dan weer volledig mee eens... Als je gaat ruiken aan het ondergoed van je dochter (of van wie dan ook trouwens) wordt het tijd voor een gedwongen opname... Maar dat geldt dan ook voor vrouwen, okay?

• Topic Starter Topic Starter
Stom dat ze dat niet wil dragen, maar misschien is er sprake van onzekerheid dat het haar niet mooi zou staan. Zonde. (Dat soort dingen moet je overigens gewoon voor haar kopen als cadeautje als je wilt dat ze het aantrekt :eyebrow: )
Ik denk dat veel “jonge” moeders wat onzeker zijn. Er liggen trouwens nog genoeg (zo goed als) ongedragen cadeautjes.

Mag ik me dan gelukkig prijzen dat mijn vrouw maar 5-10% functioneel ondergoed heeft en verder alleen maar lingerie?

Wat noem je lingerie hé? Mijn vrouw draagt standaard altijd Marlies. Dat noem ik nou niet echt lingerie.

Maar over dat ondergoed hé... Want ergens wordt er toch wel een beetje gegeneraliseerd... Lingerie is om de man op te winden dus bij het zien van lingerie raakt elke man per definitie opgewonden wordt er min of meer beweert, ook zal het voor zijn dochter zijn...

Even puur hypothetisch hé, dochter wil een leuk setje te kopen voor een leuke avond met haar vriendje. Echter heeft ze geen flauw idee wat ze zou moeten kopen omdat ze niet goed weet waar mannen op zouden kunnen vallen. De verstandhouding tussen vader en dochter is dermate goed (ook al zal dat dan een bijzondere en uitzonderlijke situatie zijn) en ze vraag haar vader mee om te beoordelen... Kijk pap, denk je dat pietje dit zal waarderen vraagt ze? Vader kijkt, zonder daar zelf ook maar enige seksuele fantasieen bij te krijgen, en zegt "dit zal pietje vast en zeker wel kunnen waarderen meid. En vader loopt weer weg en kijkt verder naar het voetbal op zijn telefoon....

In mijn beleving is daar toch niks mis mee? Tuurlijk zullen de situaties waarbij de verstandhouding tussen vader en dochter dusdanig zijn niet vaak voorkomen maar als je het op voorhand afkeurt blijf ik dat discriminatie vinden richting de man.....

Als ik met mijn vriendin lingerie koop dan kijk ik daar uiteraard op een begeerlijke manier naar omdat ik er dan over zal fantaseren hoe de avond zal gaan verlopen als ze het voor me aan trekt... Maar zou dat met een dochter zijn, met alle respect, maar geen enkele hersencel of bloedcel in mijn lijf die dan rare dingen gaat doen of denken hoor....

Even puur hypothetisch hé, dochter wil een leuk setje te kopen voor een leuke avond met haar vriendje. Echter heeft ze geen flauw idee wat ze zou moeten kopen omdat ze niet goed weet waar mannen op zouden kunnen vallen. De verstandhouding tussen vader en dochter is dermate goed (ook al zal dat dan een bijzondere en uitzonderlijke situatie zijn) en ze vraag haar vader mee om te beoordelen... Kijk pap, denk je dat pietje dit zal waarderen vraagt ze? Vader kijkt, zonder daar zelf ook maar enige seksuele fantasieen bij te krijgen, en zegt "dit zal pietje vast en zeker wel kunnen waarderen meid. En vader loopt weer weg en kijkt verder naar het voetbal op zijn telefoon....
Het is minder awkward dan wanneer de moeder een specifiek setje aanraadt omdat ze er altijd succes mee heeft bij paps.

Ik wel, ik ben niet zo van de pakjes, body’s en andere zaken die je als vrouw zijnde ook niet gewoon dagelijks onder je kleding draagt.

Ik ben blij dat mijn vriendin een leuk arsenaal pakjes e.d. heeft.... Ik vind het geweldig als ze zo heeeeeeel af en toe me een keer naar boven vraagt en dan me op de overloop opwacht in een leuk setje/pakje :heart:

Waarom bestaan p**mel bongs?
Ik heb nou nooit echt het idee van "goh ik heb nu echt zin in een hit te nemen van een gigantische glazen p**mel bong".
Kan iemand mij dit uitleggen?

Als we een Christelijke jaartelling hebben, waarom is Jezus dan geboren op 25 december?

giphy.gif

Kan ik Sanceaușescu krijgen als gebruikersnaam? :thinking:

Terug
Naar boven