Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen als het je stiefdochter is.Het duurt voor mij nog even, maar is het gepast om als vader mee te gaan als je dochter lingerie gaat kopen?
Het duurt voor mij nog even, maar is het gepast om als vader mee te gaan als je dochter lingerie gaat kopen?
Als zij jou zo wil steunen bij je transitie dan is dat juist heel open en dapper!Het duurt voor mij nog even, maar is het gepast om als vader mee te gaan als je dochter lingerie gaat kopen?

Waarom kopen moeders dan wel tot ver in de tienerjaren (of zelfs langer) ondergoed voor hun zoons?Nee, dat is niet gepast. Ik denk nog even over de onderbouwing na, vooralsnog "voelt de gedachte niet goed" en zul je het daar mee moeten doen![]()

Waarom kopen moeders dan wel tot ver in de tienerjaren (of zelfs langer) ondergoed voor hun zoons?
De termen ondergoed en lingerie worden soms door elkaar gebruikt, terwijl er toch een aantal kenmerkende verschillen zijn tussen beide termen. Technisch gezien behoort alle lingerie tot de groep ondergoed, maar niet alle ondergoed is ook lingerie. Ondergoed wordt over het algemeen gedragen uit praktisch oogpunt en voor comfort, door zowel mannen als vrouwen. Lingerie daarentegen wordt meestal gedragen door vrouwen, omdat het aantrekkelijk is. Regulier ondergoed is doorgaans goedkoper dan lingerie en is veel langer van formaat.

Waarom wil jij eigenlijk graag met je dochter lingerie kopen?![]()

Waarom wil jij eigenlijk graag met je dochter lingerie kopen?![]()
Het is niet zo dat ik dat graag wil, maar gisteren was mijn vrouw lingerie voor haarzelf aan het uitzoeken en ik wees iets aan, maar dat was is haar ogen niet geschikt voor een moeder van 40+. Toen ik zei dat ik dan over 12 jaar wel aan onze dochter zal vragen of zij het mooi vind kreeg ik geen antwoord, alleen een afwijzende blik. Waarna we een korte discussie hadden en mijn vrouw was heel stellig dat het kopen van functioneel ondergoed (wat ik wel mag doen) voor onze dochter iets anders is dan lingerie.
Oftewel, je wilt je dochter toch niet associëren met iets opwindends? Kan me voorstellen dat je vrouw dat niet een toffe gedachte vindt 

En terecht, lingerie is namelijk bedoeld als iets aantrekkelijks.
Je wilt toch niet iets aantrekkelijks uitzoeken voor je dochter....Oftewel, je wilt je dochter toch niet associëren met iets opwindends? Kan me voorstellen dat je vrouw dat niet een toffe gedachte vindt
Wat was hetgeen wat je aanwees wat zij ongeschikt vond?![]()
www.marliesdekkers.com
Ik snap het wel, maar dan klopt het verhaal van Vissertje wel een beetje. En ergens houden we de seksualisering van het vrouwelijk lichaam hier dan wel mee in stand. Een ander dingetje is dan straks de was doen, ik doe nu ongeveer 80% van de wasjes, mag ik dan straks het ondergoed van mijn dochter niet meer wassen en opvouwen, of is het dan maar gewoon een kledingstuk?
Het was niets bijzonders gewoon iets van Marlies wat ze 5 jaar geleden wel zou hebben gedragen.
The Art Of Love
www.marliesdekkers.com

Je mag het ondergoed wel wassen en opvouwen, maar je mag er niet aan ruiken, okay?