Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelf ben ik wel donorAls je er een beloning voor krijgt dan ja, maar nu gewoon "nee". Ik zal die brief over ruim een jaar ook wel krijgen. Op je 18e toch?
Mij mogen ze uithollen en een duikerspak van maken.

Als je er een beloning voor krijgt dan ja, maar nu gewoon "nee". Ik zal die brief over ruim een jaar ook wel krijgen. Op je 18e toch?

Doe mij maar gelijk cremeren. geen zorgen voor nabestaande
jij maakt toch de keuze.. als je jezelf toch laat verbranden laat er dan eerst nog wat nuttigs uit halen.jij maakt toch de keuze.. als je jezelf toch laat verbranden laat er dan eerst nog wat nuttigs uit halen.
.Blijven wel die kraaltjes over.daarom ben ik ook voor dat iedereen donor is mits hij/zij bezwaar geeft. Het heeft mij ook 6 jaar geduurd om eindelijk op te geven donor te worden.
Maja eerst leeg laten halen, daarna lekker de fik er in.
Burn baby burn !

Als je er een beloning voor krijgt dan ja, maar nu gewoon "nee". Ik zal die brief over ruim een jaar ook wel krijgen. Op je 18e toch?

De gedachte dat iemand anders dat misschien ook voor jou zou doen? Achterlijke gedachte zeg, jeetje.![]()
Laten we vooral niets gunnen aan anderen.Inderdaad.Laten we vooral niets gunnen aan anderen.
Eigenlijk zou er een regel moeten zijn dat je alleen zelf een orgaan krijgt als je ook schenkt.
Yep, skelet mooi opgezet voor een ereplaatsje in de biologie klas, brains en de rest op sterk water... terwijl anderen al lang weggerot zijn blijf je zo toch eeuwig bestaan. Zo ben je zelfs na je leven nog nuttig, wat kan een mens nog meer wensen?Wel donor, al twijfel ik nog over beschikking aan de wetenschap. Het lijkt me wel iets om na m'n dood het stoffelijk overschot op sterk water te laten zetten.![]()
Iig ben ik wel voor een wel-tenzij systeem, zoals in België, waar men in tegenstelling tot Nederland geen tekort aan donoren heeft.
Yep, skelet mooi opgezet voor een ereplaatsje in de biologie klas, brains en de rest op sterk water... terwijl anderen al lang weggerot zijn blijf je zo toch eeuwig bestaan. Zo ben je zelfs na je leven nog nuttig, wat kan een mens nog meer wensen?
Of wat dacht je hiervan: http://www.bodiestheexhibition.com/bodies.html een laatste show van je muscles voor een groot publiek te bewonderen.
. Heb je de 'workshop' dissectie (4 afleveringen) van het menselijk lichaam ook gezien, met dr. von Hagen en zijn illustere hulpje?