AndroidHealthClinic

Donor? Wat kies jij...

Peiling Peiling Stel jij jouw organen beschikbaar voor donatie na jouw dood?

• Ja, ik geef toestemming

Stemmen: 64 52,5%
  • nee, ik geef geen toestemming

Stemmen: 31 25,4%
  • Mijn nabestaanden beslissen

Stemmen: 8 6,6%
  • Ik weet het nog niet

Stemmen: 19 15,6%

• Totaal stemmers
    122
Als je er een beloning voor krijgt dan ja, maar nu gewoon "nee". Ik zal die brief over ruim een jaar ook wel krijgen. Op je 18e toch?

Mij mogen ze uithollen en een duikerspak van maken.

natuurlijk moet iedereen het zelf weten, maar ik vind dat wanneer je zelf er wel voor kiest donor te zijn, en ziek word wel voorrang moet krijgen op mensen die niet donor zijn maar dat is jammer genoeg niet haalbaar :rolleyes: zelf ben ik wel donor
wanneer ik dood ben trekken ze me maar leeg, proppen een biefstuk in me reet en gooien me voor de honden !

Als je er een beloning voor krijgt dan ja, maar nu gewoon "nee". Ik zal die brief over ruim een jaar ook wel krijgen. Op je 18e toch?

wat voor fckin beloning wil je er voor hebben als je dood bent ???

niks mooiers dan iemand zn leven te redden en dat terwijl je dood bent!

Ja, het is positief van dat te doen, mensen die het niet doen zijn p*ssy's en zitten veel te veel in met zichzelf.

Doe mij maar gelijk cremeren. geen zorgen voor nabestaande

daarom ben ik ook voor dat iedereen donor is mits hij/zij bezwaar geeft. Het heeft mij ook 6 jaar geduurd om eindelijk op te geven donor te worden.

Maja eerst leeg laten halen, daarna lekker de fik er in.
Burn baby burn !

daarom ben ik ook voor dat iedereen donor is mits hij/zij bezwaar geeft. Het heeft mij ook 6 jaar geduurd om eindelijk op te geven donor te worden.

Maja eerst leeg laten halen, daarna lekker de fik er in.
Burn baby burn !
Blijven wel die kraaltjes over.:D

Inderdaad. :rolleyes: Laten we vooral niets gunnen aan anderen.

Iedereen zou gewoon eigenlijk eens in de positie van iemand die heel erg hard een donororgaan nodig heeft moeten staan, kijken hoe ze dan piepen hiero.

Grote bek allemaal over 'ze krijgen niks van mij' en alles, maar zodra ze het zelf nodig hebben 'verdienen' ze het ineens zelf allemaal wel. Damn.

Eigenlijk zou er een regel moeten zijn dat je alleen zelf een orgaan krijgt als je ook schenkt.

Mee eens.

Ik ben ook donor. Ik vind het alleen wel jammer dat mijn organen naar iemand kunnen gaan die zelf geen donor wil zijn of naar iemand die door een ongezonde levensstijl een nieuw orgaan nodig heeft.

Mensen die gezond leven en niet door hun eigen schuld een orgaan nodig hebben zouden eigenlijk voor moeten gaan op de wachtlijst.

Wel donor, al twijfel ik nog over beschikking aan de wetenschap. Het lijkt me wel iets om na m'n dood het stoffelijk overschot op sterk water te laten zetten. :D

Iig ben ik wel voor een wel-tenzij systeem, zoals in België, waar men in tegenstelling tot Nederland geen tekort aan donoren heeft.

Wel donor, al twijfel ik nog over beschikking aan de wetenschap. Het lijkt me wel iets om na m'n dood het stoffelijk overschot op sterk water te laten zetten. :D

Iig ben ik wel voor een wel-tenzij systeem, zoals in België, waar men in tegenstelling tot Nederland geen tekort aan donoren heeft.
Yep, skelet mooi opgezet voor een ereplaatsje in de biologie klas, brains en de rest op sterk water... terwijl anderen al lang weggerot zijn blijf je zo toch eeuwig bestaan. Zo ben je zelfs na je leven nog nuttig, wat kan een mens nog meer wensen?

Of wat dacht je hiervan: http://www.bodiestheexhibition.com/bodies.html een laatste show van je muscles voor een groot publiek te bewonderen.

Yep, skelet mooi opgezet voor een ereplaatsje in de biologie klas, brains en de rest op sterk water... terwijl anderen al lang weggerot zijn blijf je zo toch eeuwig bestaan. Zo ben je zelfs na je leven nog nuttig, wat kan een mens nog meer wensen?

Of wat dacht je hiervan: http://www.bodiestheexhibition.com/bodies.html een laatste show van je muscles voor een groot publiek te bewonderen.

Dat bedoel ik :D. Heb je de 'workshop' dissectie (4 afleveringen) van het menselijk lichaam ook gezien, met dr. von Hagen en zijn illustere hulpje?

Terug
Naar boven