Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeilijke vraag. Enerzijds zeker wel, anderszijds gun ik een kettingroker of alcoholist al moeilijker mijn lever omdat hij/zij zichzelf naar de kote rookte of dronk.

Agh ja, we worden hier geregeerd door christenen...
Ja, stel je voor dat je in het hiernamaals een lekkere vent tegenkomt. Loop je daar zonder huid op je gezicht.
Tuurlijk toestemming, maakt dan toch niets meer uit.

is mine 
Ik wil donor worden.
En om er iets verder op in te gaan: ik vindt dat mensen die zich niet beschikbaar willen stellen als donor ook dan maar de laagste prioriteit moeten krijgen als ze ooit eens een orgaan nodig hebben.
Ik zelf ben nog niet zeker,
Sommigen mensen beweren trouwens dat artsen je eerder kapot laten gaan of minder hard voor je willen vechten als je donor bent omdat ze die orgaantjes van jou wel willen hebben, wat denken jullie hier van?
Niet iedereen heeft een kans gehad om te studeren, en er zijn een hoop goeie mensen die niet gestudeerd hebben, maar dat terzijde, en mensen zoals alcoholisten die hun lichaam zelf naar de klote hebben geholpen, dat is dus geen doelgroep, het zijn mensen die er absoluut niks aan kunnen doen dat hun hart of lever etc. naar de klote gaat.Ik kreeg zojuist een envelope binnen waar in een brief zat met de vraag "donor ja of nee, wat kies jij".
Organen die je kunt schenken na je dood: hart, lever, longen, nieren, dunne darm en alvleesklier.
Weefsels die je kunt geven: hoornvliezen, hartkleppen, huid, bot- en peesweefsel
Ik wil zelf wel graag donor worden, dit omdat ik denk dat ik good stuff heb en het zou zeer zonde zijn als dat niet gebruikt wordt om iemand te helpen.
Enige probleem vind ik wel dat je niet bepaalde eisen aan de persoon kunt stellen waar je aan doneert. Ik zou graag aan een jong, levenslustig, sportief persoon willen doneren. Iemand die niet rookt o.i.d. en studeert of gestudeerd heeft. En dus niet aan de eerste de beste no-lifer.
Overigens kan je je keuze altijd weer veranderen. Als bijvoorbeeld mijn vrouw er later zeer veel moeite mee heeft kan ik het nog altijd annuleren.
Wat doe jij?
Als je helemaal niet reageert op die brief, wordt je dan gewoon automatisch donor ofso?