- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen heeft het bij dat kind uit het filmpje niet te maken met myostatin.
Wat is daar zo gespierd aan dat er een docu over gemaakt moet worden, gewoon weinig vet en ws meso type. Zo lopen er wel meer rond.
Niet alles geloven wat ze op Amerikaanse TV lullen. Meeste is entertainment vaak gebaseerd op verzonnen verhalen.Uhm jij hebt waarschijnlijk de docu niet gekeken? Eerst helemaal kijken dan lullen. Deze jonge is de enige in Amerika die zo een afwijking heeft. Do the math.
Zo lopen er hier wel meer rond pfff noem dan voorbeelden. Ik wed dat je er niet meer dan 5 kunt noemen.
Niet alles geloven wat ze op Amerikaanse TV lullen. Meeste is entertainment vaak gebaseerd op verzonnen verhalen.
Hij is wat sterker en gespierder dan anderen van zijn leeftijd, nou boeiend. Wetenschappers vinden verder niets. Hoe zou dat komen?
Ouders die aandacht zoeken om er geld uit te slaan / zich speciaal te voelen. En als iemand dan door de onzin prikt krijg je dit soort reactie.
Niet alles geloven wat ze op Amerikaanse TV lullen. Meeste is entertainment vaak gebaseerd op verzonnen verhalen.
Hij is wat sterker en gespierder dan anderen van zijn leeftijd, nou boeiend. Wetenschappers vinden verder niets. Hoe zou dat komen?
Ouders die aandacht zoeken om er geld uit te slaan / zich speciaal te voelen. En als iemand dan door de onzin prikt krijg je dit soort reactie.
Jij wenst een zoon met adhd zodat hij wat jonger met spieren rondloopt?Ben het hier wel met je eens.
Op het speciaal onderwijs waar mijn zoon op zit heb ik zat gespierde en ripped jochies en jongens rond zien lopen, vooral de ADHDers.
Kids die continu handstands doen, optrekken en opdrukken, streetdance enz Duracel zijn ze en een partij spieren dat ze al hebben.
Mijn zoon is helaas maar half zo.
Je hartspier heeft andere spiervezels dan je skeletspieren, dus nee![]()
Ben het hier wel met je eens.
Op het speciaal onderwijs waar mijn zoon op zit heb ik zat gespierde en ripped jochies en jongens rond zien lopen, vooral de ADHDers.
Kids die continu handstands doen, optrekken en opdrukken, streetdance enz Duracel zijn ze en een partij spieren dat ze al hebben.
Mijn zoon is helaas maar half zo.