koreem
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij wenst een zoon met adhd zodat hij wat jonger met spieren rondloopt?
Lijkt me dat je beter een zoon kunt hebben die wat minder aandacht vereist / beter leert (excuses als die dingen niet bij adhd passen, ben er niet erg bekend mee)?
Erg boeiend inderdaad dat je kind niet zo gespierd is. Vraag me af of jij je eigen kind wel kan opvoeden

And again a successful thread by mister dutchbodybuilding himself.... KKKIIIILLLLYYYYYY
Afwijking of niet, deze jongen kan later nog ver komen in welke sport dan ook.
Nee jij begrijpt mij helemaal verkeerd en ik heb het ook wat ongelukkig overgebracht.
Op zo een school gaat het er hard aan toe en de kids met adhd hebben over het algemeen een betere motoriek en zijn sterker.
De kinderen met kindkenmerken uit het autistisch spectrum hebben het zwaar op zo een school, mijn zoon behoort tot die groep maar is gelukkig nog redelijk sterk en kan zichzelf verdedigen.
Hij heeft toch al een handicap dus vandaar dat ik zeg dat hij beter af was geweest met ADHD, ik kan het weten want heb het zelf.
---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 13:16 ----------
Zelfs jou zou ik kunnen (her) opvoeden![]()
Mijn neefje heeft ook een vorm van autisme en werd ook gepest vroeger (tot hij van school verplaatst werd), wss omdat ie niet begrepen werd, hardstikke aardig maar snap soms wel waarom andere kinderen hem moesten hebben.Serge Nubret?Die ene donkere bb. Die ook op het podium stond in arnold zijn tijd... Ben zijn naam kwijt, maar volgens mij had die ook een zo n dergelijke afwijking. Die gast was/is echt huge.
ff off-topicMijn hartspier is met mijn gewicht al flink vergroeid.
Denk dat als je die aandoening hebt het alleen maar erger zal zijn.