MuscleMeat

Door afwijking maakt kind meer spieren aan

Afwijking of niet, deze jongen kan later nog ver komen in welke sport dan ook.

Filmpje doet me denken aan Killy..

alle grote bb'ers waaronder pro's hebben minder myosatine in hun lichaam hebben en dus makkelijker groeien.
misschien in mindere mate dan dit kind maar speelt zeker een rol.

Jij wenst een zoon met adhd zodat hij wat jonger met spieren rondloopt?
Lijkt me dat je beter een zoon kunt hebben die wat minder aandacht vereist / beter leert (excuses als die dingen niet bij adhd passen, ben er niet erg bekend mee)?

Nee jij begrijpt mij helemaal verkeerd en ik heb het ook wat ongelukkig overgebracht.
Op zo een school gaat het er hard aan toe en de kids met adhd hebben over het algemeen een betere motoriek en zijn sterker.

De kinderen met kindkenmerken uit het autistisch spectrum hebben het zwaar op zo een school, mijn zoon behoort tot die groep maar is gelukkig nog redelijk sterk en kan zichzelf verdedigen.
Hij heeft toch al een handicap dus vandaar dat ik zeg dat hij beter af was geweest met ADHD, ik kan het weten want heb het zelf.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 13:16 ----------

Erg boeiend inderdaad dat je kind niet zo gespierd is. Vraag me af of jij je eigen kind wel kan opvoeden

Zelfs jou zou ik kunnen (her) opvoeden ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
And again a successful thread by mister dutchbodybuilding himself.... KKKIIIILLLLYYYYYY

And again a successful thread by mister dutchbodybuilding himself.... KKKIIIILLLLYYYYYY

5vyln4.gif

bertstare.jpg

Die kleine sport gewoon al wat meer dan andere kinderen van zinn leeftijd dus dat zie je een beetje aan zijn lichaam. Ik zie niks bijzonders aan dit kind. ALs ik op strand loop in sommige arme landen zie ik soms kinderen van 4 a 5 jaar die er ook al heel kloek uit zien, gewoon omdat ze al van kindsaf moeten trekken en sleuren.

Afwijking of niet, deze jongen kan later nog ver komen in welke sport dan ook.

Dat weet ik nog zo net niet. Moest wel lachen bij dat stukje met die football coach. Dat ventje gooit een balletje zoals ik zoveel mannetjes dat zie doen, en meteen ophemelen dat hij al perfecte techniek heeft. En in dat zwembad, dat ventje heeft energie voor 10 dus hij was helemaal in zijn element in dat water. Maar toen hij met zijn lerares aan zijn techniek moest werken zag je duidelijk dat hij daar geen zin in had. Ook schijnt gemeten te zijn dat hij maar 1.72 zou worden. Dan ben je sowieso al beperkt.

Nee jij begrijpt mij helemaal verkeerd en ik heb het ook wat ongelukkig overgebracht.
Op zo een school gaat het er hard aan toe en de kids met adhd hebben over het algemeen een betere motoriek en zijn sterker.

De kinderen met kindkenmerken uit het autistisch spectrum hebben het zwaar op zo een school, mijn zoon behoort tot die groep maar is gelukkig nog redelijk sterk en kan zichzelf verdedigen.
Hij heeft toch al een handicap dus vandaar dat ik zeg dat hij beter af was geweest met ADHD, ik kan het weten want heb het zelf.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 13:16 ----------

Zelfs jou zou ik kunnen (her) opvoeden ;)

Oh dan heb ik je idd verkeerd begrepen ;) Mijn neefje heeft ook een vorm van autisme en werd ook gepest vroeger (tot hij van school verplaatst werd), wss omdat ie niet begrepen werd, hardstikke aardig maar snap soms wel waarom andere kinderen hem moesten hebben.

Anyways OT, ik vraag me echt af waar het heen moet als er daadwerkelijk myostatin-blokkers op de markt komen, worden de pro's dan daadwerkelijk echt medische experimenten ?

Die ene donkere bb. Die ook op het podium stond in arnold zijn tijd... Ben zijn naam kwijt, maar volgens mij had die ook een zo n dergelijke afwijking. Die gast was/is echt huge.

Toevallig ken ik ook een jongetje die een jaar of 6-7 is. Die heeft groeistoornis, maar hij heeft het lichaam als een kleine bodybuilder en een seperatie en abs niet te geloven.

Ik denk dat er toch wel wat volwassen maar onbekende mensen rondlopen met zo'n defect. Zo heb ik ook wel eens een verhaal gehoord over een kerel uit een dorp hier in de buurt die ongelooflijk sterk was en nooit trainde. Of wat te denken van Cees de Vreugd? Ik vraag me alleen af waarom wij die personen niet zo zien zoals bij de dieren. Gewoon dubbel of 3x zoveel spiermassa en shredded. Jammer dat ze de identiteit van dat Duitse kind ook niet willen vrijgeven.

Daarnaast vraag ik me af of je met zo'n myostatinedefect een Ronnie Coleman zou kunnen worden. Met al die zooi die zij gebruiken ga je volgens mij dusdanig over de grens dat zelfs een myostatinedefect niet voor zoveel massa kan zorgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kennen jullie deze al?!!!

ff off-topic

komt dat niet gewoon door AAS?

Ik woog op mijn 20ste 63kg (bij 1m82) was de dunste die je ooit gezien had.
Mijn hartje, want die was echt klein, die moet nu 95kg vet vrije massa aan bloed voorzien.
Das de helft meer dan normaal. Dus die moet wel vergroeid zijn, anders zou hij anderhalf keer zo snel moeten kloppen als normaal.

En die 12 maanden kuren verdeeld over 8 jaar trainen.... Denk niet dat ie daardoor vergroeid is man.

Terug
Naar boven