- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Denk dat je met deze lifts helemaal geen slechte indruk zou achterlaten op een wedstrijd overigens.Absoluut! Ik ben ook best tevreden. Alleen een beetje upper body progress zou ik ook wel op prijs stellen, aangezien ik al een half jaar op nagenoeg gelijk gewicht zit. Ik zit te denken om 4x per week te gaan benchen en hierop te gaan focussen (deathbench, smolov bench ofzo). Ik denk ook dat mn form niet goed is. Elke keer als ik bench voelt het zo shaky en ongemakkelijk...
Qua meet, nog geen idee om eerlijk te zijn.Sowieso een beginnner meet (raw), waarin ik 9/9 wil gaan, wil oefenen met de commands en gewoon een mooie dag wil hebben. Ik ga geen weight cut doen en zie wel in welke gewichtsklasse ik beland. Verder zou het top zijn als ik 500+ kg total. Heb je toevallig een suggestie voor een dergelijke meet?
Wedstrijden | K.N.K.F. - Sectie Powerliften
Hierop staan alle beginnerswedstrijden mocht je die willen meedoen. Dat is wel de bedoeling dat het 1malig is en voor echte beginners die nog nooit een meet hebben gedraaid. Daarna verwacht men wel dat je lid bent geworden en een officiële meet kan draaien. Denk qua signalen oefenen dat er daar al genoeg gyms in Nederland zijn om te bezoeken.
Meeste powerliftschemas hebben overigens wel 3/4 keer benchen in de week

.