MuscleMeat

Dosis Magnificent halveren in cut

Lorry F Baby

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
16%
Beste collega's,

Wou gewoon even kijken wat jullie hiervan dachten:

Ik ben begonnen met een cut (wil compleet droog staan in zomer) en ben dus ook drastisch men koolhydraten inname aan het verminderen.

Nu gebruik ik bij elke training Magnificent, maar het lijkt me dat de dosis van 70 gram toch wat veel carbs zijn om zomaar eventjes binnen te kappen als je probeert te cutten. Ik ben dan ook van plan om vanaf nu slechts 1 schep Magn. te gebruiken per training. Ik doe er dan wel wat extra Creatine bij om het tekort op te vangen.

Ik wou gewoon weten wat jullie hiervan denken en of het jullie nuttig lijkt?

Kan, weet niet met wat voor doel je Magnificent neemt? Ik denk dat je er normaal gesproken het meeste profijt van hebt als je meerdere keren op een dag traint. Indien niet, maakt het volgens mij niet zoveel uit hoeveel je neemt. Als je het puur voor herstel doet, kan je beter gewoon losse Peptopro kopen. Smaakt los niet geweldig, maar werkt fantastisch voor het herstel en zo goed als geen carbs. Maar goed, dat is MIJN mening en ervaring.

• Topic Starter Topic Starter
Kan, weet niet met wat voor doel je Magnificent neemt? Ik denk dat je er normaal gesproken het meeste profijt van hebt als je meerdere keren op een dag traint. Indien niet, maakt het volgens mij niet zoveel uit hoeveel je neemt. Als je het puur voor herstel doet, kan je beter gewoon losse Peptopro kopen. Smaakt los niet geweldig, maar werkt fantastisch voor het herstel en zo goed als geen carbs. Maar goed, dat is MIJN mening en ervaring.

Peptopro? heb ik nog nooit van gehoord, thanks voor de tip man. Waar haal jij de jouwe?

Ik gebruik Magn. omdat ik meestal toch wel vrij heftig anderhalf uur, tot 2 uur train. 6 dagen per week. Ik merk dat ik veel minder spierpijn etc heb de volgende dag en dus telkens weer tot het maximum kan gaan. Ik ben er erg tevreden van.

Oké, als het voor je werkt kan je het natuurlijk gewoon blijven gebruiken. Velen gebruiken het ook in de cut en zweren erbij. Persoonlijk vind ik het een beetje zonde om dan mijn carbs uit Magnificent te halen in de cut. Peptopro neutraal van B&F is goed qua prijs. De smaak is bitter/zuur, maar dat is gewoon de eigenschap van Peptopro. XXL heeft een versie met smaak die goed te doen schijnt te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Hoeveel gram koolhydraten wil je gaan eten per dag dan?

Peptopro tijdens het trainen nemen, Magnifcent gewoon een 3kwart schep na de training :)

Terug
Naar boven